فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 15 آذر 1394

فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 15 آذر 1394

فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 15 آذر 1394

 

فال روزانه متولدین هر ماه را در زیر می خوانید. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 15 آذر متولدین فروردین ماه

امروز احتمال دارد كه شما بی آنكه خودتان بدانید چرا، ناگهان خونتان به جوش بیاید، به خاطر اینكه اشعه‌های خورشید، باعث می‌شود رگ‌های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاكم شماست، پس شما مایل هستید كه در جریان مشكلات باشید حتی قبل از اینكه آنها اتفاق بیفتند.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین اردیبهشت ماه

شما واقعا دوست ندارید كه وقتی عصبانی می‌شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می‌توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می‌آید، تبدیل به یك رقیب خطرناك بشوید. امروز قادر هستید که اگر كسی شما را به بازی گرفت, ببینید چقدر می‌توانید احساسات تان را كنترل كنید. اما شما مجبور هستید كه ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بهترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید كه امواج منفی از كنار شما عبور كنند.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین خرداد ماه

ممكن است امروز دیگران دائما دنبال این باشند كه با شما جر و بحث كنند، و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیركی تان برای آرام كردن آنها كمك بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد كه هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه اش بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بكار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینكه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف كنید تا با آنها بجنگید. كدام راه را انتخاب می‌كنید؟

 

فال روزانه 15 آذر متولدین تیر ماه

توجه كردن به اینكه امروز در محل كارتان چه چیزی باعث بروز مشكل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است كه اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشكل شما این است كه واقیعت را آن طور كه خود می‌بینید بیان می‌كنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌كنید. اگر تصمیم دارید كه خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های كه در یك آن شما را غرق خود می‌كنند، دوری كنید. روی یك تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمركز كنید، اما مواظب باشید كه از حقایق غافل نشوید!

 

فال روزانه 15 آذر متولدین مرداد ماه

یك جست و جوی دراماتیك و عاطفی ممكن است همه چیز را در نظرتان پرشور و پر هیجان جلوه دهد،‌ یا اینكه می‌توانید در یك فعالیت فیزیكی سرسختانه شركت كنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. راه خوبی نیست اگر كنترل تان را از دست بدهید، زیرا موجب این می‌شود كه كسانی را كه همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست دهید.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین شهریور ماه

تصویر خانه و خانواده شما امروز به نظر پرمخاطره می‌رسد. قوس الهام بخش، متعلق به دسته‌ای از سیاره‌هایی كه در چهارمین خانه از روح و روان شما قرار دارند، می‌گويند كه شما دوست ندارید كه در همان دیوارهایی كه شما برای محافظت از خود ساخته بودید محصور بمانید. دیگران را نیازارید كه این به بهبود وضع شما كمكی نمی‌كند.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین مهر ماه

اگر چه شما را همیشه با نام ‘ میانجی و صلح دهنده سیاره‌ها ‘ می‌خواندند، اما امروز ممكن است نتوانید این كار را با خورشید بی رمق و مریخ جنگجو  که در سومین خانه یعنی خانه روابط تان حضور دارند, بكنید. حرف‌های شما و ایما و اشاره‌هایتان كه با لحنی عصبانی و پرخاشجو ادا می‌شود، ممكن است دیگران را ناراحت كرده و آنها را وادار كند كه در برابر شما موضع دفاعی بگیرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شدید،‌ زرنگ باشید و قبل از اینكه روزتان خراب شود و كنترل آن را از دست بدهید از آنها عذر خواهی كنید.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین آبان ماه

اهداف شما امروز بوسیله آتشی كه خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است كه یك راه متعادل پیدا كرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما به این فكر نمی‌كنید كه چه می‌خواهید و بدون اینكه به روشنی مشخص كنید که چه هدفی دارید فقط به مسیر ادامه می دهید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است كه الان به روشنی مشخص كنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینكه می‌خواهید یك فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟

 

فال روزانه 15 آذر متولدین آذر ماه

اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می‌شود كه بیانگر این است كه امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی كه دارید ممكن است بهم بریزد،‌ اما این فرصتی است كه بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می‌توانید با افكار بزرگ و عالی خود هر كسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممكن است به خاطر اینكه نمی‌توانید یك رابطه عمیق عاطفی ایجاد كنید كمی‌ گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان كمی ‌فاصله بگیرید تا اینكه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی‌های اخیر شما حمایت می‌كنند.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین دی ماه

شما معمولا استعداد فوق العاده‌ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید ‌و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه‌ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد،‌ برایش بهتر است كه راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد پس توجه بسیاری برای رسیدن اهداف تان داشته باشید و مراقب راه های فرعی باشید.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین بهمن ماه

امروز ممكن است كه توجه زیادی به كارتان نداشته باشید،‌ مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده‌هایتان را كه درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور كه شما فكر می‌كنید عملی نباشند. ایده هایتان هنوز آنقدر مهم نیستند كه بخواهید برایشان طرحی بریزید، اما می‌توانید فقط با دوستان تان كمی ‌درباره آنها خیال بافی كنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

 

فال روزانه 15 آذر متولدین فروردین ماه

اتصال خورشید – مریخ امروز در دهمین خانه از موقعیت اجتماعی شما ایستاده است. این یعنی اینكه كه تاكید زیادی بر كار و شغل شما در اجتماع دارد. اما ایده‌های جالب و خوب شما ممكن است به و سیله فردی كه نمی داند شما چه كار بزرگی می‌توانید برای اجتماع بكنید به عمل در نمی‌آیند. امواج منفی را نادیده بگیرید و سعی كنید مكانی برای آرامش خود پیدا كنید تا بتوانید همه امروز را تحمل كنید.

جدیدترین مطالب سایت