فال روزانه و طالع بینی چهارشنبه 4 آذر 1394

فال روزانه و طالع بینی چهارشنبه 4 آذر 1394

فال روزانه و طالع بینی چهارشنبه 4 آذر 1394

 

فال روزانه متولدین هر ماه را در زیر می خوانید. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین فروردین ماه

 

شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست. شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی ‌شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین اردیبهشت ماه

 

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین خرداد ماه

 

شاید شما امروز در مورد ارزش‌های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی كه به حس‌های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت كردن و نگرش‌های جدی تر برای انجام دادن كارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر كردن در احساسات‌تان فكری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی كه باعث دوری كردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می‌شود.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین تیر ماه

 

امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا كرده‌اند، اما لزومی ‌ندارد كه آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یك برنامه یا كارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌كند. بلكه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است كه باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حركت كنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین مرداد ماه

 

امروز كه شما تغییر موضع داده‌اید، گویی كه روابط شما نیز تغییر كرده‌اند و نظر شما راجع به دوست و یا همكارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فكر نتیجه كار نباشید. انجام دادن كارهای كوچك و ساده مثل صحبت كردن با كسانی كه دوستشان دارید امروز تبدیل به یك معضل شده است. پس هم اكنون قبل از اینكه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر كرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین شهریور ماه

 

هم اكنون حل كردن مشكلات احساسی و عاطفی تان بخشی از كار شما می‌باشد، اما ممكن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممكن است حرفی كه شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشكلی به وجود آورده كه تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی كه این مشكل ظاهر شد، سعی نكنید آن را انكار كنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا كردن می‌كند.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین مهر ماه

 

اگرچه شما اكنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیك شدن به مسئله‌ای كه باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما كاهی را تبدیل به كوهی كنید! بنابراین از افكار خود آگاهی كامل داشته باشید. تمركز كردن و توجه كردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه كردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین آبان ماه

 

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید كه حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش كردن رازهایتان را بررسی كنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی كردن سفره دلتان این كار را بكنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر كسی خواست صادقانه به شما كمكی برساند و به نفعتان كار كند، شاید این كار كار خوبی باشد.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین آذر ماه

 

به جای اینكه به فكر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فكر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی كه ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلكه اعتراف كردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینكه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه كافی به خودتان توجه نكنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه كردن به دیگران نخواهید داشت.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین دی ماه

 

لزومی‌ ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه كنید؛ چراكه كمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نكنید كه سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی كه حس می‌كنید به خودتان اطمینان كنید و برایتان مانع ایجاد می‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینكه اگربه روشنی خود را مطرح كرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین بهمن ماه

 

وقتی كه شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این كار را بكنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل كردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بكشاند. به جای ریسك كردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمركز كنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ كردن شغلتان باشد.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 آذر متولدین اسفند  ماه

 

شما امروز سعی می‌كنید كه شكست‌های خود را جبران كنید، اما مشكل واقعی مربوط به اتفاقاتی كه در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افكار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ كنید؟

 

همچنین بخوانید :

 

ویژه گی و خصوصیات اخلاقی متولدين آذر ماه

 

خفن ترین متنهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

 

عکس های متن دار مخصوص متولدین ماه آذر

 

عکس های بامزه و خنده دار جدید آذر 94

جدیدترین مطالب سایت