فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

 

فال روزانه متولدین هر ماه را در زیر می خوانید. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 24 متولدین فروردین ماه

شاید آشکار کردن احساسات تان باعث ناراحتی دیگران شود، اما به هر حال نباید احساسات تان راپنهان کنید. اصلا دل تان نمی خواهد دعوا راه بیفتد، به همین خاطر در تلاش هستید که تا حد امکان به سازگاری برسید. چیزهایی را که لازم است دیگران بدانند به آن ها بگویید، اما قبل از این که حرف بزنید خوب فکر کنید، چون آن وقت ممکن است چیزی را بگویید که بعدا از در میان گذاشتن آن پشیمان شوید. خلاصه این که صبر کنید تا زمان مناسب فرا رسد و بعد دست به کار شوید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین اردیبهشت ماه

حوصله ی آدم هایی را ندارید که به گفته های شان عمل نمی کنند. ترجیح می دهید به جای این که یک گوشه بنشینید و فقط حرف بزنید، به چیزی که می گویید عمل کنید. اما اگر به دیگران اجازه ندهید که افکارتان را بفهمند، آن وقت ممکن است حرکات تان را درست برداشت نکنند. فقط کافی است انگیزه های تان را توضیح دهید تا مشکلی پیش نیاید. برای این که شکست ناپذیر شوید باید هدف صحیحی برای رفتارتان در نظر بگیرید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین خرداد ماه

در یک جریان احساسی افتاده اید که هر رشته ی آن به یک قسمتی از زندگی شما گره خورده است. لازم نیست چیزی را از قبل مهیا کنید، چون امروز همه چیز خودش روال طبیعی اش را طی خواهد کرد. برای این که تاثیر مثبت داشته باشید، باید روی زمان حال متمرکز شوید. بیشتر به احساسات درونی تان فکر کنید و خیلی نگران این نباشید که دیگران چه فکری راجع به شما می کنند. اگر به ندای قلب تان گوش کنید، حتما از پیامدهای آن شگفت زده خواهید شد.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین تیر ماه

دنیای احساسات تان خیلی شلوغ است، اما شما اهمیت چندانی برای احساسات تان قایل نیستید. اگر امروز نتوانستید به خواسته های تان برسید، دیگران را سرزنش نکنید، فقط کافی است به آن ها اجازه دهید که خواسته های شما را بفهمند. اگر احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، نارضایتی تان بیشتر خواهد شد. پس به نفع تان است که خواسته های قلبی خود را با آن هایی که دوست شان دارید در میان بگذارید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین مرداد ماه

امروز سرتان خیلی شلوغ است، اما شما هنوز تمایل دارید که فعالیت های بیشتری را به برنامه ی امروز اضافه کنید. نگذارید مسایل حل نشده روی هم انباشته شوند، در عوض یکی یکی به آن ها رسیدگی کنید. اکنون ماه به اولین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده است، از این رو دل تان می خواهد احساسات تان را به همه بگویید. اما امروز به شما توصیه می شود که کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین شهریور ماه

اگر به دنبال یک فرصت مناسب برای بیرون ریختن افکارتان هستید، امروز انتخاب مناسبی برای شماست، فقط این که حرف های تان را بسنجید و بعد با احتیاط شروع کنید. شاید بهتر باشد که دستاوردهای تان را به دیگران یادآوری کنید و بعد به سراغ اصل مطلب بروید. خجالت نکشید، شما لایق تحسین و توجه هستید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین مهر ماه

هنوز دقیقا برای تان روشن نیست که به کجا دارید می روید، اما دوست دارید با اشتیاق به آینده نگاه کنید. فعل و انفعالات کهکشانی به شما فرصت می دهد که خلاقیت های تان را به نمایش بگذارید. خجالت نکشید، به خودتان جرات دهید و درباره ی خواسته های تان حرف بزنید. نیازی نیست که همه ی جواب های تان را همین الآن بگیرید. تمام چیزی که اکنون به آن نیاز دارید روحیه و انگیزه است و این که به خودتان بگویید که من می توانم.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین آبان ماه

آن چه در قلب تان می گذرد آماده ی آشکار شدن است، فقط از این می ترسید که مبادا نتوانید آن ها را در قالب کلمات بیان کنید. شما این قابلیت را دارید که فشارهای احساسی را تحمل کنید، اما شاید دیگران نتوانند با احساسات شما کنار بیایند. البته، وظیفه ی شما نیست که دیگران را از پیامدهای احساسی تان حفظ کنید. سعی کنید با خودتان صادق باشید و در عین حال به دیگران نشان دهید که به آن ها اهمیت می دهید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین آذر ماه

تمایلات و آرزوهای تان در حال شدت گرفتن است، اما هنوز آمادگی کافی برای بیان خواسته های تان را ندارید. شاید سعی کنید که جلوی احساسات تان را بگیرید، حتی فکر کردن به این موضوع نگران تان می کند. اما تظاهر کردن به این که همه چیز رو به راه است هم مشکلی را حل نمی کند. فکر می کنید که بیان خواسته های تان به مشکلات دامن می زند، اما بدانید که گفتن آن چه در درون تان می گذرد خیلی بیشتر به نفع تان است.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین دی ماه

امروز باید به وعده هایی که داده اید عمل کنید، اما دل تان می خواهد که کمی هم برای خودتان وقت بگذارید. از طرف دیگر، می خواهید به دیگران نشان دهید که وظیفه شناس هستید و به همین خاطر دیگر فرصتی برای استراحت باقی نمی ماند. بهتر است برای خودتان ایده آل های غیر عادی نتراشید. گاهی بهتر است کمتر به خودتان سخت بگیرید تا بتوانید از انجام کارهای تان بیشتر لذت ببرید.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین بهمن ماه

چندان انرژی ندارید، اما هنوز هم می توانید با خلاقیت حرکت کنید. به نظر می رسد که حال و هوای عاشقانه در فضا جاری است، اما همه چیز به شما بستگی دارد و این شما هستید که باید به این اتفاقات امروز مجال بروز دهید. دل تان می خواهد که شخصیت تان را رشد دهید، اما از طرفی هم دوست دارید که با یک شریک زندگی همراه شوید. به دنبال کسی هستید که شاداب باشد، اما در عین حال بتواند به به زندگی شما معنی ببخشد.

 

 

فال روزانه 24 مهر متولدین اسفند ماه

شاید درست ترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید این باشد که برنامه های سفرتان را نهایی کنید، اما حواس تان باشد که به زمان حال هم توجه کنید. اولویت های تان را از نو بسنجید. شاید امروز فرصتی دست دهد تا بتوانید رابطه ی تان را بهتر کنید. اگر دیدید که افکارتان آشفته شده نباید خودتان را قضاوت کنید. به لحظاتی که در آن هستید توجه کنید تا بتوانید به وعده های تان هم عمل کنید.

جدیدترین مطالب سایت