فال روزانه پنج شنبه 5 آذر 1394

فال روزانه پنج شنبه 5 آذر 1394

فال روزانه پنج شنبه 5 آذر 1394

 

فال روزانه متولدین هر ماه را در زیر می خوانید. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 5 آذر متولدین فروردین ماه

 

امروز تمایل شما برای صحبت كردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست كه شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممكن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید  زمانی كه با خود و احساسات‌تان درگیر هستید، حصاری دور خود ایجاد كنید كه دیگران نتوانند به آن راهی پیدا كنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌كنید دیگران را سرزنش نكنید. در عوض،‌ افكارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی كه بهشان اعتماد دارید. 

 

فال روزانه 5 آذر متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز به نظر می‌رسد دوستان شما همان جور فتار می‌كنند كه شما می‌خواهید، به طوری كه نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. نظرات خوش بینانه شما به شما اجازه می‌دهد كه در زمانی كه دیگران شرایط سختی دارند با آنها همكاری داشته باشید. اما  تا زمانی كه نتوانید بفهمید كه در سرتان چه می‌گذرد ناملایمات روحی‌تان ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات احساسات سركش شما طغیان می‌كند، از این بابت خودتان را سرزنش نكنید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین خرداد ماه

 

ممكن است امروز اصرار زیادی داشته باشید كه كار خوبی انجام دهید كه دیگران نتوانند كمك كنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور كه گفته‌اید از مركز توجه بودن اجتناب كنید. این شبیه این است كه شما پیغام‌های مختلفی بدهید كه ممكن است آن را  بعدا انكار كنید. این آن چیزی نیست كه شما امروز می‌گویید، بلكه درباره آن چیزی است كه نگفته‌اید. دوباره فكر كنید. بهتر است كه افكارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینكه آنها پنهان كنید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین تیر ماه

 

تعلقات عاطفی كه نسبت به شخص خاصی دارید ممكن است امروز بزرگ‌تر آن چیزی كه هست به نظر برسد. اگر چه این خوب نیست كه خود را به خاطرآن حساس و آسیب پذیر نشان  بدهید و و تمایلات عاشقانه خو د را با او قسمت كنید. این امكان وجود دارد كه بتوانید او را به خود جذب كنید. اما آن را عرضه نكنید، اول رضایت او را به دست آورید و بعد  ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین مرداد ماه

 

امروز شما طوری محافظه كارانه رفتار می‌كنید كه كسی بویی از احساس شما نبرد. در ظاهر به نظر می‌رسد كه بسیار با موقعیت‌های زندگی‌تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممكن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممكن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه كنید كه نتوانید تكان بخورید. اما حالا، خوب است كه در هر دو جهان زندگی كنید و به این ترتیب، قادر خواهید بود كه این دو واقعیت غیرقابل مقایسه را در طی زمان با هم تركیب كنید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین شهریور ماه

 

امروز نمی‌خواهید كه كسی در كار شما دخالت كند به خاطر اینكه می‌دانید كه چه باید بكنید و فقط می‌خواهید كه با نظر خودتان به جلو بروید. فكر می‌كنید اگر زمانی را برای توضیح دادن به دیگران بگذارید فقط نوعی اتلاف وقت با ارزش شما است. با این همه، خوب نیست كه كسانی را كه جزیی از زندگی شما هستند با این كار دلسرد كنید. راهی پیدا كنید كه تمركز شما را افزایش دهد بدون اینكه مجبور باشید با عشق‌تان به هم بزنید یا آن چیزهایی را كه در دسترس شما هستند از دست بدهید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین مهر ماه

 

بعضی وقت‌ها شما آسان‌گیرتر از چیزی كه همیشه هستید ظاهر می‌شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید كه دیگران را از سر راه‌تان كنار بزنید فقط به خاطر اینكه زمان برای خودتان لازم دارید. اما این به این معنی نیست كه شما اجتماعی نیستید. بلكه به این خاطر است كه دوست ندارید یك شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نكنید اعمال‌تان را توجیه كنید، فقط سعی كنید زمانی كه با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین آبان ماه

 

امروز ممكن است از اینكه بخت به شما رو كرده است احساس بسیار خوبی داشته باشید. خوشبختانه، شما توانایی این را دارید كه احساسات پیچیده و سخت خود را به افكار الهام بخش تبدیل كنید. تقسیم كردن آرزوهای آینده‌تان با دیگران می‌تواند برای آنها  تشویق كننده و دلگرم كننده باشد و در نهایت باعث می‌شود كه راجع به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین آذر ماه

 

اتصال هم زمان خورشید و عطارد در نشان شما افتاده است، كه هدایای الهام بخشی را كه شما به دیگران داده بودید  به یاد شما می‌آورد. شما دیدگاه خوش بینانه‌ای به زندگی دارید و راه مخصوصی برای اینكه ایده‌هایی كه برای آینده دارید عملی كنید. دلیلی وجود ندارد بخواهید كه زمان را عقب برگردانید تا زمانیكه به سختی‌هایی كه در راه‌تان وجود دارد اشراف داشته باشید. زندگی كردن روی جنبه‌های منفی زندگی امیدوار كننده نیست، اما انكار كردن آنها می‌تواند بسیار مشكل تر باشد.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین دی ماه

 

اقرار نظرات پایداری كه درباره دوستان‌تان دارید می‌تواند واقعا رابطه‌تان را با همدیگر بهتر كند. پنهان كردن احساسات‌تان می‌تواند یك چرخش منفی حتی نسبت به بهترین روابط داشته باشد. زمانی كه یك دوستی عمیق با حقیقت پابرجا می‌ماند، مهم نیست كه آن چیست. به عقب برنگردید، بالاخره، نظرات شما به مشكلات پر دردسری كه باید از آن عبور كنید اعتنا نمی‌كند.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین بهمن ماه

 

سپری كردن اوقات‌‌تان با همكاران و یا دوستان، می‌تواند امروز تجربه نشاط آور و پر انگیزه‌ای باشد. این می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد كه شما نیاز داشتید تا بر احساسات منفی‌تان غلبه كنید، مخصوصا اگر اخیرا دچار افسردگی جزیی شده باشید. تقسیم كردن رویاهای امیدوار كننده خود با دیگران به نظرات منطقی نیاز ندارد. مجبور نیستید كه هر چیزی را برای دیگران توضیح بدهید. ذهن‌تان را به ممكن‌ها باز كنید و از حمایت‌های مثبت دوستان خود لذت ببرید.

 

فال روزانه 5 آذر متولدین اسفند ماه

 

دلسوزی شما می‌تواند یكی از بهترین قدرت‌های شما باشد. در حالی كه می‌تواند منبع نگرانی‌های شما هم باشد. توانایی شما برای همدردی كردن با دیگران نعمتی است از جانب خدا مگر آنكه نتوانید مرزی برای حد سلامتی خود تشكیل دهید و اثر آن را خنثی كنید. حتی اگر نیت‌های شما خوب باشد، احساس كردن درد دیگران الزاما تنها راه عكس‌العمل نشان دادن به اخبارهای سخت و دشوار نیست. هر كاری می‌توانید برای مفید بودن بكنید و حركت كنید. این می‌تواند همه آنهایی را كه درگیر هستند را خلاص كند.

 

همچنین بخوانید :

 

ویژه گی و خصوصیات اخلاقی متولدين آذر ماه

 

خفن ترین متنهای خنده دار لاین و تلگرام آذر 94

 

عکس های متن دار مخصوص متولدین ماه آذر

 

عکس های بامزه و خنده دار جدید آذر 94

جدیدترین مطالب سایت