عکس عریان “گلشیفته فراهانی” برروی مجله های غربی

عکس عریان “گلشیفته فراهانی” برروی مجله های غربی

عکس عریان “گلشیفته فراهانی” برروی مجله های غربی

گلشیفته فراهانی که شاید بزرگترین آرزویش این باشد که زمانی تصویر برهنه‌اش در مجله ماکسیم به نمایش درآید و از این طریق مطمح نظر سازندگان فیلم‌های مبتذل قرار گیرد، باید بداند که این ره حتی در پارادایم هنری منحط غرب نیز مقصدی جز ناکجاآباد ندارد

 

گلشیفته فراهانی که در سال 87 بدلیل ایفای نقش در فیلم‌های سیاه و زیرزمینی از کشور متواری شد، چند صباحی است که برای پذیرفته شدن در سینمای مغرب زمین به فرهنگ برهنگی متمسک شده است تا شاید بتواند نظر کمپانی‌ها و کارتل‌های هالیوودی را جلب کند.

 

ژانویه 2012 بود که وب سایت فرانسوی “مادام لا فیگارو” فیلم کوتاهی را از برهنه شدن گلشیفته فراهانی به همراه هفت بازیگر دیگر غربی بر روی خروجی خود قرار داد؛ اقدامی که در داخل کشور با واکنش‌های زیادی همراه بود و همه طیف‌های هنری، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی کشور با هر طرز فکر و دیدگاهی به تقبیح عمل منافی عفت گلشیفته فراهانی پرداختند.

 

اما گلشیفته فراهانی که گویا برای جاافتادن در سینمای غرب راه دیگر جز بهره گیری از ویژگی‌های جسمی و جنسی‌اش ندارد، بار دیگر در مقابل دوربین عکاسان مد برهنه شده است تا ثابت کند هنر منحط و اروتیک مغرب زمین صرفا پناهگاهی برای هنرمندنماهایی همچون او است.

 

مجله “ایگوئیست” فرانسه در جدیدترین شماره خود، عکس تمام برهنه‌ای را از گلشیفته فراهانی در صفحه نخست خود به چاپ رسانده است و وب‌سایت “فیگارو” نیز به بازنشر این تصویر شنیع و ضداخلاقی پرداخته است.

 

 

عکس عریان "گلشیفته فراهانی" برروی مجله های غربی

 

البته فراهانی در تابستان گذشته در مصاحبه با نیویورک تایمز، خبر از برهنه شدن خود در مقابل لنز دوربین “پائولو راورسی” عکاس مد فرانسوی داده بود؛ و گویا تصاویری که به تدریج در نشریات غربی منتشر می‌شود حاصل همان عکس‌ها است.

 

اما گلشیفته فراهانی که شاید بزرگترین آرزویش این باشد که زمانی تصویر برهنه‌اش در مجله ماکسیم به نمایش درآید و از این طریق مطمح نظر سازندگان فیلم‌های مبتذل قرار گیرد، باید بداند که این ره حتی در پارادایم هنری منحط غرب نیز مقصدی جز ناکجاآباد ندارد و حتی سوپراستارهای زن هالیوود هم از عریان شدن در برابر دوربین‌های عکاسان مد اجتناب می‌کنند و اگر عکس‌های شخصی شان از طریق هکرها سرقت شود، زمین و زمان را به هم می‌دوزند.

 

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که گلیشفته فراهانی در مدت اقامت خود در اروپا، علاقه وافری را برای شرکت در میتینگ‌ها و شوهای سیاسی گروه‌های اپوزیسیون و ضدانقلاب از خود نشان داده است و همواره سعی کرده است در کنار اعمال ضد اخلاقی و منافی عفت، خود را بعنوان یک چهره مخالف نظام سیاسی و تابو شکن معرفی کند.

 

سازندگان فیلم‌های هالیوودی که در صنعت فرهنگی غرب بعنوان فرمانبردار اغراض سیاسی دولتمردان و متنفذین لابی‌های صهیونیستی و تراست‌های سرمایه‌داری شناخته می‌شوند، همواره از بازیگرانی هنجارشکن و وطن‌فروش همچون گلشیفته فراهانی در جهت ساختن فیلم‌های سیاه و وارونه از اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور هدف بهره می‌گیرند.

 

فراهانی در آخرین سکانس از وطن فروشی‌ها و خیانت‌های خود به ایفای نقش در فیلم ضد ایرانی گلاب پرداخت؛ فیلمی ضد ایرانی که بر مبنای خاطرات “مازیار بهاری” (خبرنگاری که به جرم جاسوسی برای MI6 در ایام فتنه 88 دستگیر شد) به کارگردانی “جان استوارت” آمریکایی ساخته شد.

 

گردآوری : فراناز

جدیدترین مطالب سایت