فال و طالع بینی روز-دوشنبه 24 شهریور 1393

فال و طالع بینی روز-دوشنبه 24 شهریور 1393

فروردین : ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

 

اردیبهشت : شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

 

خرداد : حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

 

تیر : شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

 

مرداد : شما در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید.

 

شهریور : درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

 

مهر : شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

 

آبان : امروز در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.

 

آذر : شما امروز فكر می‌كنید كه به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیكه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا كرده است و وسوسه شده‌اید كه همه چیز را به حال خود رها كرده و فرار كنید. اما فرار كردن راه حل مناسبی نیست. برای اینكه اگر امروز از این مشكلات فرار كنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.

 

دی : بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

 

بهمن : اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

 

اسفند : در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

 

گردآوری : گروه اینترنتی فراناز

جدیدترین مطالب سایت