فال و طالع بینی روز-یکشنبه 30 شهریور 1393

فال و طالع بینی روز-یکشنبه 30 شهریور 1393

فروردین : مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می‌کنید، مشکلاتی به وجود می‌آیند. پیشنهاد می‌شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

 

اردیبهشت : اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

 

خرداد : علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

 

تیر : ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.

 

مرداد : شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

 

شهریور : امروز بهرام عصبانی در امتداد و هم ترازی عجیبی قرار گرفته است و شما می‌توانید تضادها و تناقض‌های سیاره بخت خود را حس کنید. معمولا با وجود بهرام ادعا کردن و مدعی بودن کار سختی است، اما امروز این سیاره ۱۸۰ درجه چرخیده است! درحالیکه نشانه شما را در مورد توانایی‌هایتان برای حل کردن مشکلات اخیر به شک انداخته‌اند، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید آنها را تفسیر کنید. استراحت کردن تضمین می‌کند که به کمال رسیدن برای شما از هر فعالیت خاص دیگری مهم تر است. هرچیزیکه حس کردید را بیان کنید و مطمئن باشید که اشنتباه نخواهید کرد.

 

مهر : امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

 

آبان : اگر یکی از اطرافیان شما در حال حاضر در حال تفریح کردن است و اوقات خوشی را می‌گذارند، این یک یادآوری برای شما است تا بفهمید شما هم می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید. شاید شما در عین حال که وظایفی که از شما انتظار می‌رود را انجام می‌دهید، لازم می‌دانید که زمانهای خالی‌تان را محدود کنید. با وجود این امروز در حالی که ونوس دوست داشتنی وارد هفتمین خانه شما می‌شود که این خانه مربوط به معاشرت‌ها و دوستی‌های شماست، این طرز فکرتان نیز عوض می‌شود. تلفن را بردارید شماره یکی از دوستانی که تحسینش می‌کنید را بگیرید و با هم یک برنامه تفریحی ترتیب دهید.

 

آذر : حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

 

دی : امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

 

بهمن : امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

 

اسفند : ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

گردآوری : فراناز
جدیدترین مطالب سایت