فال و طالع بینی روز 23 مرداد

فال و طالع بینی روز 23 مرداد

فال و طالع بینی روز 23 مرداد

متولد فروردین : شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

 

متولد اردیبهشت : شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

 

متولد خرداد : ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

 

متولد تیر : شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

 

متولد مرداد : بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

 

متولد شهریور : اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

 

متولد مهر : انرژی شما اکنون در سطح بالایی قرار دارد و بسیار مهم است که در رابطه با این انرژی و زنده دلی تازه یافته خود مثبت بیندیشید. برنامه ریزی برای هفته‌های آینده بسیار مهم است چرا که مریخ تا ۲۲ آوریل در نشان شما خواهد ماند. و این زمانی است که برنامه تمرینی رقابتی شما میتواند به عمیقا کیفیت زندگی شما را افزایش دهد. برای بهبود سلامت خود صبر نکنید ؛ زمان آن همین اکنون است!

 

متولد آبان : برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

 

متولد آذر : با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

 

متولد دی : شما امروز وقتی كه در محل كارتان هستید، دوست دارید از یك راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یكی از همكارانتان چیزی را از شما مخفی كرده است و همین انگیزه‌ای برای شده كه بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست كه قبل از اینكه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر كرده تا ببینید كه چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

 

متولد بهمن : اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

 

متولد اسفند : امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

جدیدترین مطالب سایت