ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک در سال 2016-1395 را در اینجا به همراه توضیحاتی گردآوری کرده ایم.

 

طراحان در زمستان، شما را با مدل‌های تازه‌ای از كیف آشنا می‌كنند. اگر شما در گروه خانم‌هایی هستید كه با انتخاب یك كیف مشكی یا قهوه‌ای، روزهای سرد و گرم سال را  فقط با آن سپری می‌کنند، دارید، كج سلیقگی به خرج می دهید. مثل همه بخش‌های لباس، كفش و … كه با مد عوض می‌كنید، بهتر است كیف را هم به موج تغییرات بسپارید و همراه با فصل، طرح و نقش كیف مورد استفاده‌تان را عوض كنید. برای همین جدیدترین مدل‌های پاییز و زمستان امسال را برای شما یك جا جمع كرده‌ایم.

 

خزدارها

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

شما می توانید این کیف را با لباس های خزدار زمستانی ست کنید

 

این یك پیشنهاد جدید برای پاییز و زمستان امسال است؛ وجود خز در بخشی از لباس، حال و هوای ست شما را زمستانی می‌كند. این كار را می‌توانید با كیف‌های خزداری كه امسال مد شده‌اند، انجام دهید. این ایده مورد استقبال بسیاری از طراحان مد قرار گرفته که  برای ‌مهمانی‌های رسمی بهترین انتخاب است. همراه داشتن این كیف‌ها ظاهر شما را با حال و هوای مجالس رسمی هماهنگ‌تر می‌كند. كیف‌های خزدار را می‌توانید در برندهای Ferragamo, Proenza Schouler, Dolce & Gabbana, Thakoon, Balmain, Ralph Lauren, Louis Vuitton, Fendi, Rochas. ببینید.

 

با لباس‌تان تطبیق دهید

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

امسال كیف‌ها را با لباس‌ها هماهنگ کنید

 

در نگاه اول هماهنگی عجیبی است كه كیف شما با لباس‌تان یكسان باشد! تا همین اواخر همه می‌گفتند كیف باید با كفش هماهنگ باشد اما امسال نظر طراحان به طور قابل توجهی تغییر كرد و به این نتیجه رسیدند كه امسال كیف‌ها با لباس‌ها هماهنگ باشد. به همین منظور برند روبرتوكاوالی، تم حیوانات را برای فصل مشترك كیف و لباس‌هایش انتخاب كرد و برند والنتینو پارچه‌های شطرنجی را در لباس و كیف‌هایش به كار برد.

 

تنوع در طرح

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این مدل كیف‌ها ، جوان ها را به وجد می‌آورد

 

این مدل كیف‌ها با طرح‌های مختلف، جوان را به وجد می‌آورد؛ كیف‌هایی كه هر كدام بخشی از مد هستند و اگر دنبال طرحی شیك برای ‌مهمانی‌های  مختلف می‌گردید باید به یكی از این كیف‌ها فكر كنید اما مطمئن باشید تنوع در طرح كار شما را برای ست كردن راحت می‌كند. این طرح‌های مختلف را در برندهای Michael Kors, Proenza Schouler, Marc Jacobs, Prada, Christian Dior ببینید.

 

دست‌ها آزاد

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این كیف‌ها راحت و كاربردی هستند در خرید آن شک نکنید

 

به طور كلی استفاده از كیف‌هایی كه دست‌ها در آن دخالتی ندارند، بخشی از مد این فصل هستند. اگر می‌خواهید از این كیف‌ها بخرید، شك نكنید چون كیف‌هایی راحت و كاربردی محسوب می‌شوند. بعضی از طراحان معتقدند دست شما باید آزاد و رها باشد و حتما نباید برای كیف دسته‌ای وجود داشته باشد. برندهای Rag and Bone, Marc by Marc Jacobs هم از این قاعده مستثنا نیستند.

 

مربعی‌ها

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

كیف‌هایی شبیه جعبه با دسته‌های كوتاه كه برای ‌مهمانی‌های عصر استفاده كنید

 

بخشی دیگر از مد پاییز و زمستان امسال، كیف‌های مربعی شكل هستند؛ كیف‌هایی شبیه جعبه با دسته‌های كوتاه كه بهتر است برای ‌مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌های معمول استفاده كنید. یادتان باشد وقتی می‌خواهید  كیف‌هایی با دسته‌های كوتاه و با شكل مربع مثل مدل پیشنهادی ما را انتخاب كنید،بهتر است وسایل ریز و درشت زیادی همراه‌ نداشته باشید!

 

كیف‌های چندتایی

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این كیف طوری طراحی شده كه همراه خود كیفی كوچك از شكل خودش دارد

 

باز هم خلاقیت طراحان مد همه را شگفت‌زده كرد. در فصل جدید برندهای معروف مثل Balenciaga, Chanel, Prada, Dolce & Gabbana دست به كار شدند و كیفی جدید طراحی كردند. این كیف طوری طراحی شده كه همراه خود كیفی كوچك از شكل خودش دارد. این كیف كوچك ممكن است درون كیف تعبیه یا بیرون آن طراحی شده باشد. بنابراین با یک خرید شما دو كیف در اختیار دارید.

 

سبكی با پوست حیوانات

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

كیف‌هایی با پوست خزندگان، مدل ویژه پاییز و زمستان امسال هستند

 

كیف‌هایی با پوست خزندگان، مدل ویژه پاییز و زمستان امسال هستند؛ برندهایی مثل Michael Kors, Nina Ricci, Dolce & Gabbana, Christian Dior, Proenza Schouler, Burberry Prorsum, Marni, Miu Miu, Loewe از پوست خزندگان و حیوانات استفاده كردندكه تمام كیف یا بخشی از آن را شامل می‌شود. این كیف‌ها را با این سبك که راحت هم است، پیشنهاد می‌كنیم درست‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده كنید.

 

در کنار دست بگیرید

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این كیف‌ها را طوری طراحی كرده‌اند كه باید در كنار بدن گرفته  شود

 

این هم نمونه‌ای از كیف‌هایی است كه امسال مد هستند؛ آن هم با طرح‌‌های منحصربه فردی كه برای افراد خاص طراحی شده است. این كیف‌ها مناسب كسانی است كه دوست دارند كیف را در كنار و اطراف خود قرار دهند. برندهای Burberry Prorsum, Altuzarra, Ralph Lauren این كیف‌ها را طوری طراحی كرده‌اند كه باید در كنار بدن گرفته  شود.

 

كلاسیك باشید

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این مدل كیف‌ها را بدون بند و زنجیر، می‌توانید در مكان‌های رسمی دست بگیرید

 

این كیف‌های كتابی یا پاكتی از طرح‌های مرسوم هستند كه در سال‌های پیش هم بوده و امسال هم تاریخ مصرف دارند. این مدل كیف‌ها را كه بدون بند و زنجیر هستند می‌توانید در مكان‌های رسمی دست بگیرید زیرا دست گرفتن این كیف‌ها در خیابان سخت است. طراحان این مد معتقدند كیف به جای بند و زنجیر باید نقش و اكسسوری داشته باشد تا به چشم بیاید. این مدل كیف را می‌توان در برندهای Narciso Rodriguez, Salvatore Ferragamo, Versace پیدا كرد.

 

جلب توجه كنید

 

ژورنال عکس کلکسیون کیف زنانه زمستانی شیک 2016/1395

این كیف‌ها با طراحی‌های منحصر به فردش به خانم‌های جوان توصیه می‌شوند

 

این كیف‌ها با اشكال مختلف نسخه كاملی از زمستان امسال است؛ كیف‌هایی با شكل‌های هیجان انگیز، طرح‌هایی مانند اسفنج آشپزخانه و كیسه‌های كوچك كه در دست گرفتن آنها باعث جلب توجه دیگران می‌شود. این كیف‌ها با این طراحی‌های منحصر به فرد بیش از همه به خانم‌های جوان توصیه می‌شوند. برند معروف Dolce & Gabbana از خالقان این مد است.

جدیدترین مطالب سایت