پیش بینی دمای هوای شهرها در سال 2100 میلادی!

پیش بینی دمای هوای شهرها در سال 2100 میلادی!
سازمان مرکزی آب و هوا در آمریکا، تاثیر گرمایش جهانی بر 1001 شهر در سراسر جهان پیش بینی کرده است و برای این کار یک نقشه ی تعاملی ارائه کرده که نشان می دهد این شهرها در سال 2100 تا چه میزان گرم خواهند شد…
سازمان مرکزی آب و هوا در آمریکا، تاثیر گرمایش جهانی بر 1001 شهر در سراسر جهان پیش بینی کرده است و برای این کار یک نقشه ی تعاملی ارائه کرده که نشان می دهد این شهرها در سال 2100 تا چه میزان گرم خواهند شد.
اطلاعات این نقشه نشان می دهد که تاثیر گرمایش جهانی، بر آب و هوای زمین وحشتناک خواهد بود و دمای هر شهر در این تخمین 6 تا 12 درجه فارنهایت افزایش خواهد یافت اما بیشتر شهرها بین 7 تا 10 درجه افزایش دما خوهند داشت.

این نقشه نشان می دهد که شهر بوستون، به گرمی هوای میامی در همین زمان خواهد بود. به علاوه شهر گرم لاس‌وگاس، ممکن است دمایی مانند دمای شهر ریاض، حدود 44 درجه سلسیوس، را داشته باشد.
آلیسون کنوارد، سرپرست محققان این پروژه می گوید: “دمای تابستان در بیشتر شهرهای آمریکا، به دمای شهر های تگزاس و فلوریدا نزدیک می شود و رفته رفته بسیار گرم می شود.”

با اینکه این اطلاعات تاثیرات گرمایش جهانی بر روی دما را مورد بررسی قرار داده است، اما تاثیرات دیگر آن را نادیده گرفته است. در این نقشه میزان رطوبت، میزان آلودگی، سطح آبهای آزاد و میزان تکرار طوفان ها مورد بررسی قرار نگرفته است.

جدیدترین مطالب سایت