جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

با جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024 در ادامه آشنا خواهید شد.

 

شلوارهای چهارخانه

به نظر می رسد هیچ زمانی در تاریخ نبوده است که طرح های چهارخانه بخشی از دنیای مد نبوده باشند. بهار امسال نیز کت و شلوارهای چهارخانه و یا شلوارهای تک چهارخانه از آن مدل هایی هستند که حسابی مد شده اند. برندهای با کیفیتی مثل «دولچه و گابانا» و «تام فورد» این طرح را با موتیف های انگلیسی و پارچه های لوکس به کار گرفته اند.

جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

این طرح خیلی زود راهش را به مد خیابانی باز کرده و تولید کنندگانی همچون «ریور آیلند» طرح های بی نظیری با ترکیب رنگ های مختلف، از جمله خاکستری، آبی و قهوه ای روانه بازار کرده اند. این شلوارها را بهار و تابستان امسال همراه با کفش کالج و بلوز یقه پولو پوشیده را ترکیب کرده و چه در طی روز و چه شب به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

 


 

شلوار گرمکن

اگر از آن آدم هایی هستید که فکر می کنید کسانی که در کوچه و خیابان شلوار گرمکن می پوشند بیخیال زندگی شده و افسرده هستند هر چه سریعتر این فکر اشتباه را از ذهن خود بیرون کنید. در سال های اخیر شلوارهای گرمکن تغییر و تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته اند و خیلی سریع همراه با باریکتر شدن تبدیل به دوستان کارامد ما شده اند.

 جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

وقت آن رسیده که شلوارهای گرمکنی که تابستان گذشته خریده اید را دم دست بیاورید و یا یک گرمکن شیک و راحت از برندهایی مثل «اچ اند ام» یا «برشکا» بخرید. بهتر است این گرمکن ها را با کتانی های ساده چرمی و سوییشرت های گشاد و پیراهن یا تیشرت های بلندی که به تازگی مد شده اند بپوشید.

 


 

شلوارهای گشاد

اگر از پوشیدن شلوارهای تنگ کتانی که چند سال گذشتخ مد بوده اند خسته شده اید پیشنهاد خیلی خوبی برای شما داریم. شلوارهای راسته گشاد به سبک دهه هفتاد جزء آیتم هایی بوندند که درشوهای لباس برندهای معتبر به وفور یافت می شدند. البته این شلوارها آنقدرگشاد نیستند که شکل اندام شما را بهم بریزند.

 جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

برندهای لوکسی مثل «مارک جیکوبز»، «راف سیمونس» و «ای تاتز» این مدل را از کمدهای خاک گرفته بیرون کشیده و در مجموعه های بهار امسال خود جای داده اند. اگر می خواهید که سبک لباس پوشیدنتان شیک و خاص باشد به شما پیشنهاد می شود این شلوارها را همراه با کتانی های ساده و تک رنگ، به ویژه سفید، بپوشید.


 

شلوارهای ارتشی

لباس هایی که از سبک نظامی الهام گرفته اند تازه پا به دنیای مد نگذاشته اند، اما مدل های جدید این سبک متفاوت از آن چیزی هستند که تا کنون می شناخته اید. ما وارد دوره جدیدی از مد پوشاک ارتشی و نظامی شده ایم که رشد یافته و از جنس های مرغوب ساخته شده است.

 جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

به عنوان مثال نمونه ای که در تصویر می بینید با پارچه کتان لطیف و نازک و برش و دوخت بسیار خوبی که دارد مدل شیکی از این سبک است که انتخاب خوبی برای مصارف روزانه و موقعیت های غیر رسمی می تواند باشد و حتی با ترکیب صحیح در موقعیت های رسمی نیز قابل استفاده است.

 


شلوارهای کوتاه

فکر نمی کنم این مدل را خانم ها خیلی برای آقایان بپسندند، اما خوب بهر حال وظیفه ما معرفی همه مدل ها بدون کم و کاستی است. این مدل که سال گذشته نیز مد بود امسال هم در گروه شلوارهای مد روز قرار می گیرد. این شلوارها که بلندیشان تا بالای قوزک پا است، خیلی خوشدوخت و خوش برش باید باشند که بتوانند شما را فردی صاحب سبک نشان دهند.

 جدیدترین سبک و مدل های شلوار مردانه 2024

بیشتر این مدل ها در رنگ های خنثی و کلاسیک هستند. اما د این میان برخی طرح و رنگ های خیره کننده نیز یافت می شوند. اگر قصد پوشیدن این مدل را دارید به خاطر داشته باشید که این مدل قد پا را کوتاهتر از آنچه که هست نشان می دهد، پس اگر قد کوتاه هستید آن را در میان انتخاب هایتان قرار ندهید.

جدیدترین مطالب سایت