سر تیتر اخبار استان اصفهان – 17 مرداد 1398

سر تیتر اخبار استان اصفهان – 17 مرداد 1398

سر تیتر اخبار استان اصفهان – 17 مرداد 1398

 

40 تالار متخلف در اصفهان پلمپ شد:

🔹 به گزارش فراناز کارشناس برنامه بهداشت مواد غذایی مرکز بهداشت محیط استان اصفهان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون با ۹۳ تالار متخلف در حوزه رعایت نکردن مسایل بهداشتی و استفاده از مواد غذایی فاسد برخورد و ۴۰ مرکز نیز پلمپ شده است.

اخبار اصفهان

🔻ذوب‌آهن شنبه به قطر می‌رود:

🔹تیم فوتبال ذوب آهن ایران برای انجام دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا, مقابل الاتجاد عربستان روز شنبه (19 مرداد) به دوحه قطر سفر می‌کند. این دیدار ساعت 23:30 روز دوشنبه (21 مرداد) به میزبانی ذوب آهن در دوحه برگزار می‌شود.

اخبار اصفهان

🔻 آخرین وضعیت پرونده «قصص» با 5 هزار میلیارد بدهی مالیاتی:

🔹 رئیس کل دادگستری استان اصفهان: یک پرونده جرائم اقتصادی که به « قصص» معروف شده در مرحله صدور کیفرخواست است؛ در این پرونده بیش از 400 شرکت صوری را با سوءاستفاده از اطلاعات افراد ثبت کرده است. متهمان پدر و پسری در یکی از شهرستان‌ها بودند که کارت‌ها تجاری را به اسم افراد بی‌بضاعت می‌گرفتند و با آن‌ها تجارتی مانند خرید کلان آهن‌آلات می‌کردند. بعضی از کارت‌هایی که به اسم افراد گرفته بودند را در سایر استان‌ها تا 500 میلیون تومان فروختند و نهایتاً مشخص شده بیش از 5 هزار میلیارد تومان مالیات به این معاملات تعلق گرفته و حالا اداره دارایی به سراغ آن افراد بی‌بضاعت رفته است.

اخبار اصفهان

🔻دستگیری سه متخلف شکار و صید در شهرستان شهرضا:

🔹محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی سه متخلف شکار وصید را شناسايي و دستگير شدند. از این متخلفان دو قبضه اسلحه قاچاق، تعدادی فشنگ،مقداری گوشت و سر یک راس پازن کشف و ضبط شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفي شدند.

اخبار اصفهان

🔻راهی برای دسترسی به رمز کارت هوشمند سوخت:

🔹مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند با وارد کردن رمز پیش‌فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت هوشمند سوخت به نام آن صادر شده است، نسبت به فعال‌سازی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند.

اخبار اصفهان

🔻قبض تلفن از دوره بعد در سراسر کشور حذف می شود:

🔹مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران : در راستای نهادینه‌سازی فرآیندهای دولت الکترونیک، از دوره آینده و همزمان با سیکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد.

اخبار اصفهان

🔻 مگر می‌شود شهری مثل اصفهان برای ساخت مترو معطل بماند:

🔹شهردار اصفهان : مگر می‌شود شهری مثل اصفهان برای ساخت مترو معطل بماند؟ دیگر نمی‌توانیم برای ساخت خطوط دیگر مترو ۱۸ سال صبر کنیم برای همین ناگزیر هستیم در دو جبهه و سه شیفت کار را ادامه دهیم؛ دولت نیز باید به تعهدات خود عمل کند و دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری کنند.

اخبار اصفهان

🔻توقف شماره‌گذاری پراید از سال آینده :

🔹رئیس پلیس راهور ناجا در دوازدهمین نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌ها و روسای پلیس راهور کلانشهرها در اصفهان: از سال ۹۹ شماره‌گذاری خودروهای پراید متوقف می‌شود. ۹۲ درصد سوانح ترافیکی ناشی از اشتباهات انسانی و ترافیک در کلان‌شهرها به دلیل نوع رانندگی است. امروز مردم کمتر از خطوط عابر پیاده گذر می‌کنند، رفتارهای ترافیکی را باید اصلاح کرد.

اخبار اصفهان

🔻 اتباع خارجی مقیم استان می‌توانند به عنوان گردشگر سفرهای درون استانی بروند.:

🔹مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان: با گشایش دفتر گردشگری اتباع خارجی در اصفهان، این دفتر امکان سفر به شهرستان‌های مختلف استان را در قالب تورهای خاص برای این افراد فراهم می‌کند. اتباع خارجی به خصوص افغان‌ها مجوز حضور و اقامت شهرستانی دارند و برای سفر آنان به سایر مناطق باید سازوکاری اندیشیده شود.

اخبار اصفهان

“قیمت_سکه_طلا_ارز”

طلای ۱۸ عیار: ۴۱۸۱۰۰ تومان

سکه بهار آزادی: ۴۱۴۰۰۰۰ تومان

سکه طرح امام: ۴۲۲۲۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۲۲۵۸۰۰۰ تومان

ربع سکه: ۱۴۵۹۰۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۹۶۹۰۰۰ تومان

دلار: ۱۱۸۹۲ تومان

یورو: ۱۳۴۰۰ تومان

جدیدترین مطالب سایت