ماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شد

ماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شد

ماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شد

 

ماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شدماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شد

 

-مرد جوانی که متهم است ( زن دایی ) همسر صیغه ای دایی اش را آزار داده دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

 

بهمن ماه سال ۹۶ زنی جوان به پلیس آگاهی رفت و از خواهرزاده شوهرش شکایت کرد. وی گفت: من صیغه ۹۹ ساله همسرم هستم و و فرزند دارم.

 

دیشب همسرم به همراه پسر ۱۲ساله ام به سفر رفته بودند و من و فرزند ۶ ساله ام که معلول است در خانه تنها بودیم. نیمه شب خواهرزاده شوهرم که همسایه دیوار به دیوار ماست وارد خانه مان شد و مرا آزار داد.

 

او دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته محاکمه شد. در این جلسه زن جوان در حالی که اشک می ریخت گفت: این مرد زندگی من و فرزندانم را تباه کرد. حالا همسرم می گوید مهریه ام را می پردازد تا مرا طلاق دهد.

 

من جایی برای زندگی ندارم و از قضات دادگاه می خواهم به خاطر فرزند معلولم با عامل این جنایت سیاه برخورد کنند.

 

زن جوان در پاسخ به این پرسش که چرا مقاومت نکرده است، گفت: من خیلی مقاومت کردم و در نهایت وقتی دیدم که نمی‌توانم کاری کنم، به او التماس کردم و گفتم با این کارت باعث می‌شوی زندگی‌ من و رابطه خودت با خانواده‌ات خراب شود، اما قبول نکرد. او اصلا در حالت عادی نبود.

 

دفاعیات متهم این بود که  این زن دروغ می گوید. من او را آزار نداده ام و بی گناهم. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

وی همچنین گفت: من وارد خانه شدم و این امر نیز کاری غیرعادی در روابط خانوادگی ما نبود؛ چون دایی‌ام نبود، گفتم شاید کاری داشته ‌باشند و خواستم به آنها کمکی کرده ‌باشم. همسر او به من نزدیک شد، اما من کاری نکردم و اتهامی را که می‌زند، قبول ندارم. من به او تعرض نکرده‌ام.

 

ماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شدماجرای تجاوز پسری به زن دایی اش و حکمی که صادر شد

 

با پایان گفته‌های متهم و زن شاکی، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و متهم را از تجاوز به عنف تبرئه و به دلیل رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند. این حکم در 20 روز بعد از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی است.

 

مطالب داغ هفته اخیر