پاپ کورن شکلاتی را در خانه درست کنید

پاپ کورن شکلاتی را در خانه درست کنید

پاپ کورن شکلاتی را در خانه درست کن!

دوستان فرانازی و همراهان همیشگی ما سلام. امروز با دستور تهیه یک دسر باحال و خوشمزه و تقریبا همه پسند اومدیم. شما میتوانید پاپ کورن شکلاتی را به راحتی در خانه تهیه و آن را به عنوان میان وعده خوشمزه میل کنید. گمان میکنیم بچه ها بسیار خواهان این دسر خوشمزه باشن…

 

مواد لازم تهیه پاپ کرن شکلاتی:

پاپ کورن به حدی که دوست دارید

شکلات تلخ تخته ای دلخواه یا شیرین به مقدار لام

شکر به میزان دلخواهپاپ کورن شکلاتی را در خانه درست کنید

روش تهیه پاپ کرن شکلاتی:

سعی کنید از ذرت هایی استفاده کنید که حتی الامکان کهنه نباشن. کف قابلمه نچسب مناسبی را چرب کرده و کمی نمک می پاشیم و دانه های ذرت را به آن آغشته می کنیم. در قابلمه را میذاریم و شعله را زیاد می کنیم تا وقتی که ذرت ها شروع به پف کردن کنند.

 

شعله را کمی پایین میاریم و قابلمه را اندکی بالاتر از سطح شعله نگه میداریم تا ذرت ها نسوزند. نکته ای که باید بهش توجه کرد این است که مقدار ذرتی که در قابلمه می ریزیم نباید زیاد باشه و دانه های ذرت باید کاملا بصورت تفکیک شده و مجزا باشند .

 

چون اگر روی هم قرار بگیرند تعدادی از آنها عمل نمیان وبصورت پف نکرده باقی می مونن! شکلات تلخ رو به روش بن ماری و به اندازه دلخواه بر حسب ذائقمون شکر به آن اضافه می کنیم. می تونیم از شکر قهوه ای یا هر شیرین کننده گیاهی دلخواه دیگری استفاده کنیم.

 

پاپ کورن ها ی آماده شده را درون شکلات ذوب شده قرار میدیم وآنها را کاملا با شکلات آغشته می کنیم. با چنگال بیرون آورده و میذاریم شکلات های اضافی آن جدا بشن. و جدا از هم روی کاغذ روغنی که قبلا درون بشقاب قرار داده ایم می چینیم. به مدت ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که روکش شکلاتی آن ها سفت بشن درون فریزر قرار میدیم. پاپ کورن های شکلاتی را از درون فریزر بیرون آورده و آن ها را درون ظرف مناسبی می ریزیم.دسر شما آمادست. نوش جان…

جدیدترین مطالب سایت