گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

گرجستان بعنوان یک کشور زیبا در منطقه قفقاز در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته و از این رو در 2 ساله اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در میان گردشگران جهان و بخصوص در ایران کسب نموده است .

 

به شما خواننده گرامی توصیه میکنیم که اگر بدنبال راهنمائی برای سفر به گرجستان، کار در گرجستان، زندگی در گرجستان، اقامت گرجستان، خرید ملک در گرجستان و یا مسائل مرتبط می باشید در این مقاله با ما همراه باشید .

 

اگر برای اولین بار است که قصد سفر به این کشور زیبا را دارد توصیه هائی به شما داریم که در اینجا به آنها اشاره می نمائیم :

 

  • همانطور که می دانید گرجستان دارای دو شهر معروف و زیبا بمنظور سفر است، تفلیس بعنوان پایتخت گرجستان و باتومی بعنوان یک شهر ساحلی که به بهشت گرجستان نیز شهرت دارد. توصیه ما به شما این است که توری را انتخاب کنید که هم شهر تفلیس و هم سواحل زیبای باتومی را برای شما پوشش دهد تا بتوانید از جاذبه های هر دو شهر لذت ببرید.

 

  • از خوردن غذاهای گرجی غافل نشوید. غذاهای گرجی طبخ بسیار خوبی دارند و در آنها به مقدار زیاد ادویه جات استفاده می شود . غذاهائی نظیر اوجاخوری، خاچاپوری، خینکالی، ششلیک، اوجارولی، کباب و نوشیدنی های خاص و بسیار گوارای گرجی نظیر لیموناد با طعم لیمو و یا گلابی از دسته خوردنی ها و غذاهای بسیار لذیذ گرجی هستند که به شما توصیه می کنیم حتماً زمانی را برای خوردن این غذاهای لذیذ گرجی صرف نمائید .

 

  • از دریاچه لاک پشتها در تفلیس دیدن نمائید: قطعاً یکی از دیدنی ترین و زیباترین مکانهای تفلیس دریاچه لاک پشتهاست که زیبائی خاصی دارد و در بلندای تفلیس قرار داشته و دارای یک دریاچه زیبا که در کنار آن رستورنها و کافه های بسیار شیک قرار گرفته است که از رفتن به این مکان دیدنی قطعاً لذت خواهید برد .

 

  • از منطقه شیرالی خیتی در تفلیس دیدن نمائید: شیرالی خیتی نام منطقه ای دیدنی در تفلیس است که دستفروشان زیادی در آنجا گرد هم آمده اند و آثار باستانی و عتیقه جات بسیار دیدنی گرجستان را میفروشند. از قابها، ظروف و جام های قدیمی گرفته تا وسایلی بجا مانده از دوران کمونیست و استالین که در آنجا دست کم 2 ساعت مشغول دیدن و خرید خواهید بود .

 

  • از خیابان شاردن و لسلیتزه در تفلیس دیدن نمائید: می توان شاردن را یکی از زیباترین محله های شهر تفلیس دانست که محل سرگرمی است، این منطقه را سراسر رستورانها و کافه های زیبا همراه با موسیقی زنده تشکیل داده است . قطعاً مراجعه به این محله در شب حال و هوای دیگری دارد و شدیداً توصیه می کنیم که به این منطقه مراجعه نمائید و همراه با خانواده در یک رستوران شیک نهایت لذت را ببرید .

 

  • از سواحل باتومی نهایت لذت را ببرید: باتومی از دیگر شهرهای دیدنی گرجستان است، به قدری سواحل آن لذت بخش و زیباست که توصیه می کنیم اگر فقط تور به تفلیس گرفته اید بلیط خود را تمدید نموده و حتمن سری به این شهر زیبا بزنید.

 

  • پیش از سوار شدن به تاکسی، در خصوص هزینه تاکسی با راننده به توافق برسید. در گرجستان در صورتی که با یک تاکسی سر موضوع هزینه پیش از سوار شدن توافق ننمائید در غیر این صورت مبلغی را به شما بر نمیگردانند و متضرر خواهید شد.

 

  • پول خود را در صرافی هائی به لاری تبدیل نمائید که درصد کمیسیون آنها صفر درصد است. این نکته مهم است که بدانید در سراسر خیابانهای شهر تفلیس صرافی هائی حضور دارند که پول شما را change نمی نمایند اما توجه نمائید که به تابلوی آنها دقت نمائید که کلمه Commission = 0 یا 0% را مشاهده نمائید در غیر این صورت بابت هر 100 لاری ممکن است از شما بین 2 تا 7 درصد (بسته به صرافی) کمیسیون دریافت نمایند که در این صورت متضرر خواهید شد و حتی با حضور پلیس هم نتیجه ای نخواهید گرفت زیرا این مسئولیت شماست که پیش از دادن پول خود به صرافی از میزان کمیسیون مطلع شوید .

 

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

 

کار در گرجستان

در خصوص کار در گرجستان، کارشناسان شرکت سام جورجیا بعنوان کارشناسان حقوقی معتبر ایرانی در گرجستان می گویند:

 

” با توجه به درآمد سرانه گرجستان این کشور در زمره کشورهای فقیر جهان قرار می گیرد. نرخ بیکاری در گرجستان البته طبق آخرین آمارهای رسمی حدود ۱۲ درصد است که به اعتقاد کارشناسان شرکت سام جورجیا می تواند از این آمار بالاتر باشد. کاریابی در گرجستان و پیدا کردن کار در گرجستان کار تقریبا مشکلی است و اغلب شرکت های بومی و خارجی در گرجستان با توجه به دوره بازگشت سرمایه طولانی تمایل به استخدام با حقوق و مزایای پایین دارند که اغلب افرادی که مشغول به کار هستند، با حقوق ناچیزی که دریافت می کنند فقط قادر هستند زنده باشند و زندگی نمی کنند ولی اگر شما تخصص خاصی دارید که در گرجستان به آن نیاز فراوان باشد آن وقت موضوع کاملا متفاوت می شود و می توانید حقوق و مزایای مکفی دریافت کنید”

 

توصیه می کنیم به امید استخدام در گرجستان به این کشور برای زندگی سفر ننمائید، اکر سرمایه کافی برای راه اندازی کاری جدید در گرجستان دارید به گرجستان بیائید .

 

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

 

اقامت در گرجستان

از 5 روش می توانید برای اخذ اقامت گرجستان اقدام نمائید :

 

  1. اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان
  2. اقامت از طریق کارمندی و استخدام در یک شرکت معتبر واقع در گرجستان
  3. اخذ اقامت از طریق خرید ملک با ارزش بالای 35 هزار دلار آمریکا
  4. اخذ اقامت از طریق دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های مورد تائید گرجستان
  5. اخذ اقامت از طریق ازدواج با اتباع گرجی

 

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

با استفاده از یکی از روشهای ذکر شده می توانید اقامت خود را در گرجستان اخذ نمائید و کارت اقامت دریافت نمائید، شرکت سام جورجیا بعنوان یک شرکت ایرانی حقوقی و معتبر در گرجستان با تخصص ویژه در امور حقوقی می تواند ظرف 24 ساعت یک شرکت General Trading را برای شما ثبت نموده و از این طریق برای شما اقامت دریافت نماید. به منظور کسب اطلاعات دقیق تر در مورد شرایط اقامت گرجستان پیشنهاد می کنیم با کارشناسان سام جورجیا تماس بگیرید .

 

خرید ملک در گرجستان

یک ایرانی می تواند با خرید ملک با ارزش حداقل 35 هزار دلار آمریکا در گرجستان صاحب یک ملک شود و از طریق آن اقامت گرجستان را اخذ نماید. توجه نمائید که این روش سرمایه گذاری و اخذ اقامت یکی از بهترین و امن ترین روشهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت در گرجستان است زیرا شما می توانید با خرید یک ملک سرمایه خود را هر لحظه در دست داشته باشید و با استفاده از آن اقامت خود را در کمترین زمان از طریق اداره اقامت گرجستان اخذ نمائید .

 

یکی از مزایای بزرگ خرید ملک در گرجستان این است که اگر شخصی از این طریق برای اخذ اقامت گرجستان اقدام نماید پس از 6 سال این اقامت به اقامت دائم تبدیل خواهد شد .

 

از دیگر مزایای خرید ملک در گرجستان این است که با توجه به اینکه بزودی این کشور وارد کشورهای حوزه اتحادیه اروپا می شود و با توجه به این دور نما ، قیمت املاک 5 الی 6 برابر خواهند شد، بهمین دلیل سرمایه گذاری در این زمینه در گرجستان مناسب است .

گرجستان، از سفر تا اخذ اقامت، خرید ملک و کار

 

جدیدترین مطالب سایت