برانگیختگی جنسی و هات کردن زنان + جزئیات کامل

برانگیختگی جنسی و هات کردن زنان + جزئیات کامل

برانگیختگی جنسی و هات کردن زنان + جزئیات کامل

دختران را چگونه شهوتی کنیم ؟

شوهران و همسرانی هستند که دلشان میخواهد زن شان را شهوتی و هات کنن ، برای شهوتی کردن همسر خود در ادامه مطلب روش های چگونه زنان را داغ و شهوتی کنیم بیان شده است با ما همراه شوید.

 

برای داغ شدن بدن خانم ها در رابطه جنسی و برانگیخته شدن آن ها ذکر چند نکته ضروری است که می تواند به خانم ها کمک کند.

 

نکات جنسی ویژه زنان

1-هنگامی که همسرتان از شما عمل زناشویی را طلب می‌کند او را منتظر نگذارید .

 

2-به گونه ای رفتار کنید ، که همیشه در اختیار شوهر خویش باشید و او را از آنچه که در شریعت مجاز است ، منع نکنید .

 

3-هر زنی حق دارد بداند چگونه می تواند از رابطه جنسی لذت ببرد ، بنابراین سعی کنید متوجه شوید که در چه موقعیت هایی از رابطه با همسرتان لذت بیشتری می برید؛ گرمی ، وقت مناسب ، شادمانی ، چه مکانی و چگونگی رابطه و … ، برای خود حق قائل باشید که شما هم اجازه دارید از همسرتان لذت ببرید ؛ زیرا شما هم شایسته آن هستید که وقتی برایتان صرف شود و با لذت جنسی آرامش یابید .

 

4- به گزارش فراناز رابطه ای دوستانه بلکه عاشقانه با همسرتان داشته باشید ، اگر چنین رابطه ای نباشد از رابطه جنسی بهره لازم را نخواهید برد .

 

5-به ویژگی های فردی ، ظاهری ، آرایش ، تنوع لباس ، راه های دلربایی از همسر و حتی توجه به تناسب اندام ، بهداشت و… می تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد ؛ زیرا جذابیت ظاهر ، نرمی رفتار و پاکیزگی در جنبه های مختلف در کشش جنسی همسرتان بسیار مهم و تعیین کننده است

 

6-می توانید گفته خود را با لبخند محبت آمیز بر لب همراه کنید و با پرهیز از شرم زدگی بی مورد همراه با ظرافتی پنهانی در رفتار و حرکات ، یا با سخنان نرم و مکرر و ارادی جمله های پر کشش بر جان و روان همسرتان تاثیر بگذارید .

 

7-مناسب است هنگامی به فعالیت جنسی بپردازید که تحریک پذیری بیشتری وجود دارد ، اگر در روز های بخصوصی از دوره ماهانه میل جنسی تشدید می شود ، در همان روز ها همسر خود را به هم خوابی دعوت کنید و همواره پیش از آن استراحت کافی کرده باشید

جدیدترین مطالب سایت