آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

 

علی انصاریان فوتبالیست سابق کشورمان که اخیرا فعالیت خود را در عرصه هنری و تلویزیون آغاز کرده بود،به کرونا مبتلا شده و حال خوبی ندارد.

فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. او سابقه بازی در تیم‌های دیگر، چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

 آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

 

 

*کارنامه هنری و فعالیت های علی انصاریان را در زیر بخوانید و با ما در فراناز همراه باشید:

علی انصاریان پس از پایان دوران فوتبالی اش وارد عرصه هنر و رسانه شد و به خوانندگی، بازیگری و اجرا پرداخت.

 

-علی انصاریان در خرداد ۱۳۹۰ آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

 

 آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

علی انصاریان در برنامه دورهمی کنار مهران مدیری

 

*مجموعه های تلویزیونی:

– داغون‌ترین

-زیر آسمان شهر

-چارخونه

-خانه اجاره‌ای

-غنچه‌های سحر

-نقطه چین

-محکومین

-سریال کیمیا

-سرزده

– در شام ایرانی

-آسپرین

-هدیه

 آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

 

*مجری‌گری

جالب است بدانید که علی انصاریان در برنامه تلویزیونی اینترنتی های زیر نیز به عنوان مجری ظاهر شده است:

-زابیواکا (۱۳۹۷) تلویزیون اینترنتی آیو

-ورزشگاه (۱۳۹۷) شبکه پنج

-مسابقه منچ (۱۳۹۸) شبکه پنج

-برنامه اینترنتی پانوراما ۱۳۹۹

 

*برنامه ورزشگاه حواشی خاص خود هم به دنبال داشت:

علی انصاریان در اواخر سال نود هفت در شبکه تهران مجری برنامه ورزشگاه شد. این برنامه که به دلیل جام ملت‌های آسیا شکل گرفته بود قرار شد که با اجرای انصاریان ادامه یابد. انصاریان در یکی از قسمت‌های این برنامه ادای یکی از مجریان افغانستانی را در آورد و مجبور شد چند روز بعد عذر خواهی کند. بعد از این اتفاق انصاریان به طرز نامعلومی دیگر در برنامه ورزشگاه دیده نشد.

 

به گزارش فراناز پزشک معالج علی انصاریان ضمن تشریح وضعیت بیماری او، گفت: متاسفانه بیش از ۸۰ درصد ریه ایشان درگیر بیماری شده است و علی‌رغم تمام درمان‌هایی که برایشان به کار برده شده، هنوز تست کرونای ایشان مثبت است.

 

دکتر محمدرضا هاشمیان در رابطه با وضعیت سلامتی علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، گفت: ایشان با اکسیژن ۶۵ درصد به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کردند که با اکسیژن تکمیلی به حدود ۸۲ تا ۸۵ درصد می‌رسید. از زمانی که بنده مسئولیت انصاریان را به عنوان پزشک معالج پذیرفتم از سیستم‌های اکسیژن رسانی غیر تهاجمی استفاده کردیم‌.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدا درگیری ریه انصاریان از درگیری ریه مرحوم میناوند بالاتر بوده است، ادامه داد: اکنون بیش از ۸۰ درصد ریه انصاریان درگیر است و درمان‌های مرسوم برایشان انجام می‌شود و امیدواریم بیماری زجر تنفسی ایشان تمام شده و به مرحله سخت‌تری نرسد.

 آخرین خبر از وضعیت جسمانی علی انصاریان + بیوگرافی

 

وی افزود: در حال حاضر علی انصاریان در ICU بیمارستان فرهیختگان بستری هستند. برای ایشان از درمان‌های غیرتهاجمی استفاده می‌شود و هنوز هشیار هستند.

 

هاشمیان با اشاره به اینکه ۱۴ روز از ابتلای به کرونای علی انصاریان می‌گذرد، تصریح کرد: علی‌رغم تمام درمان‌هایی که برای ایشان انجام شده اما متاسفانه هنوز تست کرونای وی مثبت است.

 

وی تاکید کرد: درمان‌ها برای افراد مختلف با توجه به شرایط بیماری آنها انجام می‌شود و هیچگونه تفاوتی در درمان میان افراد مشهور و غیر مشهور قائل نیستیم.

 

این فوق تخصص آی‌سی‌یو، اظهار کرد: انصاریان به هیچ عنوان اهل استفاده از سیگار و قلیان نبودند و از این نظر ریه ایشان مشکلی از پیش نداشته است.

برای حال خوب این هنرمند کشورمان دعا کنیم و انرژی مثبت بفرستیم.

جدیدترین مطالب سایت