ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

 

به گزارش فراناز چندی پیش یکی از مراسم های ازدواج بازیگران مشهور دنیا برگزار شد که اختلاف 60 ساله ی بین عروس و داماد همه را متعجب کرده بود .

 

مراسم عروسی «ایوان کراسکو» بازیگر 84 ساله و مشهور سینمای روسیه با «ناتالیا» دختر 24 ساله که زمانی از شاگردان کلاس بازیگری او بوده و شعرهای عاشقانه برای پیرمرد میفرستاده، در مطبوعات اروپا خبرساز شده است.

 

دختر جوان در مراسم عروسی گفت:عشقم، تا لحظه مرگ بهت وفادار میمونم و دوستت خواهم داشت.ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

 

*ازدواج اجباری دختر هندی با یک سگ*

گویی تصوارات غلط برخی از خرافه پرستان تمامی ندارد خرافاتی که هر آن ممکن است گریبان کسی را بگیرد مثل دختر بچه 9 ساله ای که به خاطر همین باورهای اشتباه به اجبار تن به ازدواج با یک سگ داد.

 

رسانه های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ازدواج کند.
«کارنامونی هاندسا»، دختر 9 ساله اهل قبیله «سانتال» در یکی از روستاهای دورافتاده در 60 کیلومتری «کلکته» است که پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند.

 

این در حالیست که بزرگان قبیله «سانتال» این اقدام را دور کردن «روح شیطان» و «افسون های پلید» از این قبیله دانسته و اعلام کردند این نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو می شود.ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

 

 

مطالب داغ هفته اخیر