الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر

 

الهام عرب که بعنوان مدل در برنامه ماه عسل حضور پیداکرده بود امروز به عنوان فریب‌خورده در شبکه خبر حاضر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست خبری امروز خود با تاکید بر لزوم مراقبت خانواده ها و نظارت بر فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی، از خانمی که پیش از این در دام شبکه های فریبنده به اصطلاح مدلینگ افتاده بود، خواست درباره نحوه فعالیت این شبکه ها و آسیب های آنها صحبت کند.

 

خانم الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران تصریح کرد اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.

 

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

الهام مدل سابق

الهام عرب ادامه داد: من به عنوان یک مدل فعال و مطرح با شبکه های زیرزمینی و اینترنتی همکاری داشتم و حتی با هزینه آنها به سفرهای خارجی می رفتم. اکنون هزاران عکس و تصویر از من به عنوان مدل در فضای مجازی وجود دارد در حالی که از انتشار آنها پشیمانم و راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد.

 

این فعال مدلینگ اضافه کرد: شبکه اینستاگرام یکی از مهمترین ابزار برای به انحراف کشیده شدن جوانانی است که گمان می کنند مدل شدن و انتشار تصاویرشان در اینترنت، یک موفقیت است. در حالی که همه دختران آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده دارند، اما همه می دانند که مردان و پسران اگرچه ممکن است با دختران اینچنینی مرتبط شوند، ولی هرگز مایل به ازدواج با آنها نمی شوند.

 

در ادامه این نشست خبری، دادستان تهران به برخورد با برخی از آتلیه ها و آرایشگاه های متخلف اشاره کرد و گفت اشراف و نظارتی که وجود دارد نشان می دهد که خانواده ها می توانند اطمینان داشته باشند که این مسائل کنترل می شود و آنها نیز باید مراقب فرزندانشان باشند.

مطالب داغ هفته اخیر