بهترین روش ماساژ آلت تناسلی مرد (ویژه بانوان)

بهترین روش ماساژ آلت تناسلی مرد (ویژه بانوان)

بهترین روش ماساژ آلت تناسلی مرد (ویژه بانوان)

خانم ها نیز باید علایق جنسی شوهرشان را خیلی خوب بدانند. اگر دوست دارید شریک جنسیتان را بیشتر تحریک نمایید خانم های عزیز این مقاله را تا انتها بخوانید. آلت تناسلی آقایان حساس ترین نقطه بدن آنها است اگر همسرتان تحریک نمیشود با اینکار می توانید آقایان را تحریک و برانگیخته نمایید ماساژ آلت تناسلی آقایان بهترین راه برای تحریک کردن آنها می باشد با کمی تمرین می توانید این کار را یاد بگیرید.

 

آموزش ماساژ آلت تناسلی مردان برای تحریک بهتر

برای این که مردان تحریک شوند هیچ چیز مانند آلت تناسلی آن ها حساس نخواهد بود و خانم ها می توانند شریک جنسی خود را با ماساژ این ناحیه برانگیخته کنند. یکی از کارهایی که آقایان عاشق آن هستند اما اکثر خانم ها از آن خجالت می کشند همین کار است.یعنی تحریک کردن و یا ارضا کردن شوهرشان از طریق ماساژ آلت تناسلی.اما خیلی از خانم ها نمی دانند که با یاد گرفتن این حرکت راه نجات فوق العاده ای در زمان پریود و عادت ماهانه شان هم پیدا می کنند!

 

می توانید برای راحت تر بودن همسرتان را روی مبل، تخت و یا صندلی نشانده و خودتان روی زمین و بین پاهای او بنشینید. مقداری ژل لوبریکانت و یا روان کننده های زناشویی را به آلت تناسلی اش بمالید.(اینکه چقدر چرب شود، بعد از چند بار تکرار متوجه آن میشوید که همسرتان با چقدر چرب بودن بیشتر لذت می برد.)

 

و شروع به ماساژ دادن آلت کنید.می توانید همزمان از او بپرسید که چطور ماساژ دهید خودتان هم حالت های مختلف را امتحان کنید و در زمان کارتان چهره ی همسرتان و عکس العمل های آن را هم کمی زیر نظر داشته باشید.تحریک کننده ترین قسمت آلت آقایان سر آن یا همان کلاهک است.می توانید انگشتان تان را به دور کلاهک بچرخانید و بعد دوباره دستان تان را از سر آلت به سمت شکم و بلعکس حرکت دهید و یا مثل گاز موتورسیکلت دست تان را بچرخانید.

 

حالا می توانید جایتان را تغییر داده و کنار او بنشینید و در حالتی که آرنج تان روی سینه و ساعد تان روی شکمش است همان کارها را تکرار کنید.فقط یادتان باشد هیچ وقت به آلت فشاری وارد نکنید.در تمام زمان انجام کار، مسئولیت با شماست تا چطور شوهرتان بیشتر لذت ببرد هرچند که در خیلی از مواقع خانم ها نیز از انجام این کار تحریک میشوند که برای شان کار کسل کننده ای هم نیست.

 

این موارد را هم به خاطر داشته باشید:
ـ یادتان باشد هدف لذت بردن همسرتان است نه فقط ارضا شدنش.

 

ـ لطفا تمام کارها را با عشوه گری و لبخند انجام دهید نه مانند یک ماشین از قبل تنظیم شده.

 

ـ وقتی آلت همسرتان در حالت شل بوده ابتدا کمی با دست تان آن را ماساژ دهید تا حالت نعوظ ایجاد شود، سپس با انگشتان تان روی آن بکشید و بازی کنید بعد شروع به مالیدن کرم کنید.

 

ـ این کار هم مانند خیلی از مواردی که در روابط جنسی آموزش دادیم نیاز به تمرین دارد و قطعا شما هم برای بار دوم بهتر از قبل این کار را انجام خواهید داد.

جدیدترین مطالب سایت