ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

ترفند های معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی

باید بدانید و آگاه باشید که برای داشتن یک رابطه جنسی عالی باید نکاتی را بدانید که مربوط به قبل از انجام آن است.نمیشود که بلافاصله سر اصل مطلب بروید و بقیه مسائل را فراموش کنید.رابطه جنسی در حفظ زندگی زناشویی بسیار مهم و ضروریست و باید زن و شوهر اطلاعات کافی و کامل از یکدیگر،علایقشان نسبت به این موضوع و … صحبت کنند.با ما در فراناز  همراه باشید تا اطلاعات کافی بدست آورید.

 

-در این قسمت شما را با چندین ترفند عالی برای یک معاشقه عالی آشنا میکنیم.ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

1-معاشقه و نوازش

هنر معاشقه و عشق ورزی فقط به داشتن رابطه جنسی محدود نمی‌شود. گاهش اوقات نوازش‌های پیش از شروع عمل جنسی می‌تواند لذت بخش‌تر از خود رابطه جنسی باشد. این مطلب در مورد زنان بسیار صادق است. نوازش راهی برای آماده سازی همسرتان برای رابطه جنسی است.

 

همچنین راهی است که بدن خود را برای رابطه جنسی مهیا می‌کند. ترشحات طبیعی بدن مانند یک روانکار باعث می‌شود رابطه جنسی لذت بخش‌تر و کمتر دردناک باشد.

 

نوازش تنها یک ارتباط جسمی نیست. زمان ارزشمندی است که می‌توانید با برقراری رابطه عاطفی، کیفیت زندگی زناشویی خود را نیز بهبود بخشید.

 

هر مردی سلیقه و ترجیحات شخصی متفاوتی دارد. اما گزینه‌هایی وجود دارد که معمولاً اکثریت مردان در یک رابطه جسمی از آن‌ها لذت می‌برند. به کار بستن موارد زیر موجب می‌شود که همسرتان برای رابطه داشتن همواره مشتاق و آماده معاشقه باشد:

 

– خودتان را تحریک و آماده رابطه جنسی کنید

باور عمومی این است که تحریک برای رابطه جنسی وظیفه مرد است. اما مردان نیز هنگامی که شریک جنسی‌شان را در حالت تحریک شده ببینند، مشتاق رابطه جنسی می‌شوند.

 

اگر شناخت کافی از بدن خود داشته باشید، می‌دانید که چگونه می‌توانید خودتان تحریک و مشتاق برقراری رابطه جنسی کنید. اگر در ابتدا این مساله برای شما مشکل است، می‌توانید چشمان‌تان را ببندید و تخیل کنید.

 

به تمام کار‌هایی که می‌خواهید همسرتان انجام دهد فکر کنید و تصور کنید که او همین حالا در حال انجام آن است. این فکر موجب می‌شود که بدنتان واکنش نشان دهد و آماده شود. مطمئن باشید که همسرتان از مشاهده این حالات در شما برانگیخته می‌شود.

 

– حتما با خلاقیت معاشقه را لذت بخش کنید

واژه رابطه جنسی معمولا به عمل جنسی و ارگاسم اطلاق می‌شود. در حالی که شما می‌توانید کار‌های فانتزی و جذاب بسیاری به آن اضافه کنید که لذت آن را صد چندان کند.

 

می‌توانید پوزیشن و موقعیت‌های خاصی را امتحان کنید. اگر موقعیتی برایتان قابل انجام نبود، به جای ناراحتی و سرخوردگی با صدای بلند بخندید و تنش موجود را آزاد کنید. به همسرتان اعتماد کنید و به او بگویید که در رختخواب معجزه می‌کند.

 

– سعی کنید برای شریکتان جذابیت بصری ایجاد کنید

روش‌های زیادی برای افزایش جذابیت بصری در هنگام معاشقه وجود دارد. مردان عاشق تماشای بدن همسرشان در زمان رابطه جنسی هستند و از مشاهده واکنش بدن آن‌ها بشدت تحریک می‌شوند.

 

تحریک بصری ابزاری قدرتمند برای تحریک همسرتان است. هرچه جذابیت بصری بیشتری ایجاد کنید، او لذت بیشتری می‌برد و خواهان معاشقه بیشتر است.

 

نکته اصلی این است که خودتان از انجام این کار لذت ببرید، زیرا رضایتمندی شما در چهره تان منعکس می‌شود و همسرتان نیز آن را می‌فهمد.

 

روی تخت دراز بکشید و خودتان را لمس کنید، همزمان با همسرتان ارتباط چشمی برقرار کنید. بدن خود را حرکت دهید، با صدای‌تان همسرتان را از لذتی که می‌برید آگاه کنید، هر زمان که خواستید به همسرتان اشاره کنید تا به شما بپیوندد.

 

ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

 

– به هیچ عنوان از لمس و نوازش غافل نشوید

مردان دوست دارند توسط همسرشان نوازش شوند. می‌توانید از ژل و روغن ماساژ نیز استفاده کنید تا لذت جنسی را افزایش دهید. کف دست خود را با روغن چرب کنید و نقاط حساس بدن او را با حرکات ملایم ماساژ دهید.

 

– در صورت تمایل دستانش را ببندید و مقداری فاز خشن بردارید!!!

دستان همسرتان را به پایه‌های تخت گره بزنید و به او نشان دهید که کنترل اوضاع را در دست دارید. او این شرایط را دوست خواهد داشت و هیجان زده خواهد شد.

 

البته، حواستان باشد که گره‌های محکم و آزار دهنده نزنید. این کار بیشتر حالت نمادین دارد. یک گره شل با کراوات ابریشمی کافی است. بالشی زیر سر همسرتان بگذارید تا او بتواند تمام کار‌هایی که با او انجام می‌دهید را ببینید.

 

گره زدن دست‌ها به خاطر این است که همسرتان را در جای خود نگهدارید و بدن او را با کار‌هایی که دوست دارد تحریک کنید. بنابراین به همسر خود بگویید که اصلاً مجاز به حرکت نیست، تا زمانی که شما به او اجازه دهید.

 

برای اینکه هیجان را بیشتر کنید، می‌توانید هر بار که همسرتان دستانش را آزاد کرد، با یک ضربه آرام به پشت او، دوباره دستانش را ببندید.

 

-حتی الامکان دوش بگیرید

مردان حس حرکت آب روی بدنشان را دوست دارند. از این رو ایده خوبی است که پیش از شروع رابطه جنسی، باهم دوش بگیرید.‌

 

می‌توانید زیر دوش همدیگر را ببوسید و دستانتان را دور بدن همسرتان حلقه کنید. سپس بدن یکدیگر را با حرکات ملایم با کف بپوشانید.

 

-هم آقایان و هم خانم ها لباس‌های جذاب بپوشید

هیچ چیزی به اندازه شیوه لباس پوشیدن شما، همسرتان را تحریک نمی‌کند. لباس زیر توری و بندی انتخاب مناسبی است. می‌توانید روی آن‌ها یک پیراهن ساده سفید و کمی گشاد بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید و در خانه با آن قدم بزنید. پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند یا چکمه‌های ساق دار نیز انتخاب مناسبی است.

 

ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

 

-حرف‌های شیطنت آمیز جنسی بزنید و اصلا خجالت نکشید

تعجب نکنید! همسرتان این شیوه صحبت را دوست خواهد داشت و تحریک خواهد شد. با کمی تغییر در لحن صدا و حرکاتتان خواهید دید که همسرتان چگونه مشتاق برقراری رابطه جنسی می‌شود.

 

*همچنین شما میتوانید برای داشتن یک شب عالی در کنار شریک جنسیتان از ترفند های ذیل استفاده کنید و یک خاطره عالی برای خود بسازید:

 

-محیط را برای رابطه ای عاشقانه آماده کنید

اگر هنوز کسی این را به شما نگفته، خوب است بدانید، هنگامی که شما فضای اتاق خواب را برای برقراری رابطه آماده کنید، همسرتان شما را بیشتر دوست خواهد داشت و برای رابطه مشتاق‌تر خواهد شد.

 

بسته به اینکه همسرتان چه شرایطی را می‌پسندید، محیط را برای او آماده کنید. می‌توانید نور لامپ‌ها را کم کنید و چند شمع معطر اطراف خانه روشن کنید.

 

وان حمام را پر کنید و مقداری نمک حمام و چند گلبرگ گل سرخ به آب اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که آب وان گرم و دلپذیر است و همراه همسرتان وارد وان شوید، با او بنشینید، در چشمانش نگاه کنید. به او بگویید که چقدر زیباست و او را ببوسید.
برای بهتر کردن شرایط، می‌توانید موسیقی را در پس زمینه اضافه کنید. آهنگی را انتخاب کنید که خیلی بلند نباشد، اما قادر به شنیدن و لذت بردن از آن باشید.

 

-با لباس هایش بازی کنید

بسیاری از مردان لباس‌های همسرشان را به سرعت در می‌آورند یا پاره می‌کنند و او را به رختخواب می‌برند. اما اگر فکر می‌کنید، همسرتان از این روش لذت کافی را نمی‌برد، راه دیگری نیز وجود دارد.

 

کار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون پاره کردن، با لباس‌های همسرتان انجام دهید و آن را به مرحله‌ای لذت بخش برای او تبدیل کنید.

 

وقتی شروع به درآوردن لباس‌های همسرتان کردید، این کار را آهسته و با جذابیت انجام دهید. با این روش او را مشتاق به ادامه کار می‌کنید. با انگشتان دست تان به آرامی پوست او را نوازش کنید، و با لب‌های تان بوسه‌هایی کوچک بر آن بزنید.
تلاش کنید با دندان‌های تان دکمه‌ها را باز کنید و گاز‌های کوچک و آرامی روی پوستش بزنید. برای باز کردن سوتین، پوست را با ملایمت لمس کنید و ماساژ دهید تا کاملا تحریک و نوک سینه ها برجسته شود.

 

هنگام در آوردن لباس زیر از تحریک زبانی غافل نشوید و این کار را تا تحریک کامل همسرتان و شنیدن صدا‌های ناشی از لذت بردن او ادامه دهید. او را به قدر تحریک کنید که ترشحات آغاز و بدن آماده برقراری رابطه جنسی شود.

 

– نوازش را تا جایی که میتوانید ادامه دهید

نوازش در واقع هنر لذت بخشیدن به زن در رابطه جنسی است.اگرچه مردان دوست دارند به سرعت از این مرحله عبور کنند، اما زنان از دریافت نوازش لذت بسیاری می‌برند.

 

این کار نه تنها موجب اشتیاق آن‌ها برای برقراری رابطه جنسی می‌شود، بلکه با شروع ترشحات، بدن آن‌ها را برای رابطه جنسی نیز آماده می‌کند.. در نتیجه، همسرتان در حین رابطه احساس درد کمتری خواهد داشت و لذت بیشتری را تجربه خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید که نوازش به معنای محکم گرفتن و چنگ زدن به بدن همسرتان نیست. اگر این شکل از نوازش را هر دوی شما می‌پسندید، بهتر است آن را برای مراحل بعدی ذخیره کنید.برای تحریک بیشتر همسرتان، ماساژ سینه ها، باسن و اندام جنسی را فراموش نکنید.ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

– پایین بروید

ممکن است همسرتان تمام تمایلاتش را با شما در میان نگذارد، اما به محض اینکه به سمت پایین تنه او بروید، می‌بینید که چگونه غرق در لذت می‌شود و بیشتر و بیشتر می‌خواهد.

 

ابتدا نوازش پوستی را انجام دهید، سپس به سراغ رابطه دهانی بروید. این کار را به آهستگی انجام دهید و از زبان و انگشتان با ملایمت استفاده کنید.

 

در این موقعیت بایستی به واکنش‌های همسرتان توجه داشته باشید تا دریابید که او از انجام چه کار‌هایی لذت بیشتری می‌برد.

 

– او را برای رابطه جنسی تحریک کنید

به جای اینکه سریع وارد عمل شوید، او را تحریک کنید.پس از برقراری رابطه دهانی، بهترین زمان برای شروع رابطه جنسی است.رابطه جنسی را با ملایمت آغاز نید، عجله‌ای برای پایان دادن به آن و یک ارگاسم سریع نداشته باشید.

 

-کنترل امور و اوضاع را در دست بگیرید

بیشتر زنان دوست دارند که همسرشان کنترل رابطه جنسی را در دست بگیرد. البته کنترل داشتن به این معنی نیست که علایق او را فراموش کنید و تنها هر آنچه که خودتان دوست دارید انجام دهید. بلکه بایستی اطمینان حاصل کنید که همسرتان از رابطه لذت می‌برد، در حالی که شما کنترل امور را در دست دارید. او را محکم در آغوش خود نگه دارید و بدن او را لمس کنید، اما به هیچ وجه به او آسیب نرسانید.

 

“معاشقه با همسرتان، روشی صمیمی و عمیق برای ابراز عشق به همسرتان و لذت بردن از رابطه جنسی است. در حین رابطه بایستی به احساسات و نیاز‌های یکدیگر توجه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که فرد مقابلتان از تمام جزییات و رفتار‌های شما لذت می‌برد. همچنین در نظر داشته باشید که معاشقه پس از رابطه جنسی نیز ادامه دارد.”

 

*در ادامه میخواهیم درباره تاثیر شگرف کلمات و بازی با جملات در رابطه جنسی با شما صحبت کنیم.

استفاده از واژه‌ای که باعث تحریک همسرتان می‌شود مانند جرقه‌ای است که او را برای یک رابطه جنسی با کیفیت آماده می‌کند. سعی کنید در ابتدا از کلماتی استفاده کنید که برای هر دو طرف آشنا باشد. از گفتن کلماتی که به صورت ناگهانی باعث آزرده خاطر شدن هر طرف بشود بپرهیزید. استفاده از کلمات در رابطه جنسی را می‌توان به سه مرحله پیش از رابطه، در حین رابطه و پس از رابطه جنسی تقسیم بندی کرد.

 

-“عزیزم موهای تو به این شکل فوق العاده به نظر می رسند”

روی مواردی تمرکز کنید که می دانید همسرتان وقت زیادی برای آنها صرف کرده تا توجه شما را جلب کند و از تلاش های او قدردانی کنید. مثلا همسرتان آرایش مخصوصی انجام داده یا موهای خود را به رنگ خاصی در آورده است. یا شوهرتان صورت خود را تمیز کرده و عطر خوشبویی به خود زده است. به او بگویید که این کارها چقدر برای شما ارزشمند است.

 

معاشقه پیش از انجام یک رابطه جنسی معجزه می‌کند. استفاده از کلمات مناسب در هنگام معاشقه ذهن هر دو طرف را آماده یک رابطه جنسی قوی خواهد کرد.

 

-“من عاشق بوسه‌های تو هستم”

این مهم است که زنان بدانند که شما دوست دارید آنها را ببوسید و نه فقط به این علت که جذاب هستند یا می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید. وقتی از بوسه های او تعریف می کنید، بر روی آن چیزی که واقعا در مورد آنها دوست دارید تمرکز کنید.

 

-“لحظه‌های با تو بودن به من حس زندگی میدن”

اجازه دهید همسرتان بداند که تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است که باعث می شود او احساس مهم، ویژه و شهوانی داشته باشد. این یک شکل صمیمی از بیان است که زنان خواهان آن هستند و هنگامی که آن را دریافت کردند، می‌خواهند با رابطه جنسی بیشتر جبران کنند.

 

اغلب کلمات تحریک کننده در میان زن و شوهر‌ها یک نوع بازی جنسی است، که به اندام‌های جنسی و دیگر نقاط حساس بدن آن‌ها اشاره دارد. اگر چه شاید استفاده از این کلمات در حالت عادی کاری زشت و خارج از عرف باشد، اما استفاده از آن‌ها در هنگام رابطه زناشویی در بین تعداد بسیار زیادی از زوجین رایج است. در صورتی که یکی از طرفین تمایل به استفاده از این نوع کلمات نداشته باشد، می‌توان جایگزین‌های مناسبی برای آن پیدا کرد:

 

*به عنوان مثال جملات زیر جایگزین بسیار مناسبی برای کلمات تحریک کننده هستند:

-تو را خیلی دوست دارم

-تو همه وجود من هستی

-تو خوش اندام‌ترین همسر دنیا هستی

-عاشق رفتار‌های تو هستم

-بیا تو را در آغوش بگیرم

به طور کلی استفاده از کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای همه افراد لذت بخش است. اما برخی از افراد نیاز به شنیدن جملات یا کلمات تحریک کننده تری دارند. به عنوان مثال جملاتی که در آن‌ها به اندام‌های جنسی اشاره شده و در آن‌ها افعالی مانند خوردن، بوسیدن، نوازش کردن و … وجود دارد، باعث افزایش میل جنسی در آن‌ها خواهد شد.

 

زنان و مردان زیادی هستند که با شنیدن چنین کلماتی به شدت دچار تحریک می‌شوند و میل جنسی در آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد. در این حالت، شاید این روش برای رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کننده باشد.

 

کلمات و جملات مناسب در حین رابطه جنسی

بعد از انجام عشق بازی و در ابتدای دخول چیزی نگویید تا کمی خجالتی و عشوه گر به نظر برسید ولی بعد از انجام دخول و در حین انجام کار، جملات بی پرده تری را به زبان بیاورید. مثلا جملاتی با معانی: “چقدر خوب این کار را انجام میدهی” “چقدر آلت بزرگ و لذت بخشی داری” “چقدر محکم این کار را می کنی” “دوست داری من همیشه ماله تو باشم” و… را با واژه هایی جنسی تر بیان کنید.

 ترفندهای معاشقه و تاثیر کلمات در رابطه جنسی + آموزش آماده کردن زنان برای رابطه جنسی

 کلمات و جملات مناسب بعد از رابطه جنسی

“وای”

ساده و کوتاه است، این یک کلمه عالی بلافاصله بعد از این است که رابطه جنسی شما به اتمام رسیده و ذهن شما به هم ریخته است.

 

“متشکرم”

رابطه جنسی یکی از با ارزش ترین هدیه هایی است که یک زن می‌تواند به مرد بدهد، پس بگویید متشکرم. کمی قدردان باشید و اینکه شما رابطه جنسی را فقط یک اهدا کردن نمی‌دانید.

 

“من این را دوست داشتم وقتی که تو …”

این تنها یک تعریف نیست این کار به او اجازه می دهد که بداند شما چه چیزی دوست دارید، و او چه کاری را باید مجددا انجام دهد و شما می توانید برای ساعت ها و حتی روزهای بعد از رابطه جنسی با او، مهارت های او را ستایش کنید.

نقش کلمات در رابطه جنسی انکار ناپذیر است. گاه واژه‌ها می‌توانند کاری کنند که میزان لذت بردن از یک رابطه جنسی چند برابر گردد. تجربه شما درباره استفاده از جملات و کلمات در رابطه جنسی چیست؟ آیا تاثیری بر کیفیت سکس بین شما و شریک زندگیتان داشته است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب برای ما ارسال نمایید.

جدیدترین مطالب سایت