راه های تنگ کردن واژن یا مهبل (آلت تناسلی زنانه) 18+

راه های تنگ کردن واژن یا مهبل (آلت تناسلی زنانه) 18+

راه های تنگ کردن واژن یا مهبل (آلت تناسلی زنانه) 18+

با افزایش سن خانم ها دچار گشادی واژن یا مهبل می شوند که این باعث می شود لذت کافی از رابطه جنسی نبرند. خانم هایی که به سن میانسالی می رسند به علت بارداری و یا رابطه های جنسی زیاد با گشادی واژن روبرو می شوند و این باعث می شود تا در رابطه زناشویی با همسرشان لذت کافی را نبرند. لذت بردن در یک رابطه جنسی بر روی دیگر مسائل زندگی تاثیرات بسیار مثبتی می گذارد به همین دلیل زوجین باید تلاششان بر این باشد که یک رابطه ی خوب برای شریک خود به وجود آورند. در این مطلب به بررسی موضع  تنگ کردن واژن  می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

سوال:

من تا کنون سه بار زایمان طبیعی کرده ام . در نتیجه این مسئله، من متوجه تغییر سایز در واژن خودم شده ام که متاسفانه این امر باعث شده ، در هنگام سکس احساس شرمساری بکنم چرا که حس میکنم واژن من بسیار گشاد شده است. آیا این مسئله بعد از زایمان مرتب یک امر همگانی می باشد؟ من خیلی خجالت میکشم که در مورد این مسئله از کسی سوال بپرسم. لطفاٌ بهم بگید آیا راهی برای به حالت قبل در آوردن واژن وجود دارد؟

 

جواب:

پزشکان اصلاٌ جا نمی خورند وقتی که می شنوند شما نگران چنین مشکلی هستید. در نتیجه این کاملاٌ منطقی هست که شما مشکلتان را در اولین وقت معاینه که گرفتید عنوان کنید و چقدر هم برایتان مشکل می باشد اگر وی دکتر شخصی شما باشد که بارها شما را معاینه کرده است. شما نوشته اید که خجالت میکشید که سکس داشته باشید تنها بخاطر اینکه احساس گشادی در واژن میکنید.

 

حال باید از شما پرسید که آیا این چیزی نیست که شریک شما به شما گفته یا بخاطر معاینه های شخصی خودتون از واژن اینطور نتیجه گرفته اید؟ یا حتی خواستید با وارد کردن انگشت بداخل واژن میزان گشادی اون رو حدس بزنید و اینکار رو زمانیکه در شرایطی بودید که ماهیچه های واژن باز بوده اند انجام داده اید؟ یا اینکه آسان قرار گرفتن پنبه های مخصوص قاعدگی در داخل واژن باعث شده شما چنین نتیجه ای بگیرید؟

 

به هر جهت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که میبایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشنهای مختلف ، یا انتظارات و درخواستهای مختلف ، یا کارهای دیگر ، با آن تطبیق دهد .

 

بعضی وقتها موارد و کمکهای پزشکی نیز راهگشا خواهند بود اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنین اگرچه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالاٌ مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید. باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب جزئی از زندگی هر فرد محسوب میشه و کاملاٌ هم طبیعی است .

 

فرد نیز باید ظرفیت پذیرش اون رو در یک رابطه دراز مدت داشته باشد. آیا شما در زمان ادرار دچار مشکل خاصی نیز هستید؟ خیلی از زنهایی که احساس میکنند واژن اونها دچار کشیدگی و گشادی شده ، اذعان میکنند که دچار ریزش ادرار هم هستند ، خصوصاٌ در زمانهایی که می خندند یا قلقلک میشوند و یا عطسه میکنند.

 

تمرینات کیگل باعث تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که در هنگام زایمان کشیده شده اند ، خواهد شد .این تمرینات حتی به لذت بیشتر جنسی ( ارگاسم شدیدتر ) نیز منجر خواهد شد چراکه باعث قویتر گردیدن و بیشتر انعطاف پذیر شدن ماهیچه ها خواهد گردید.

 

تمرینات کیگل کیسه مثانه رو هم سفتتر خواهند کرد که درنتیجه شما دیگر چکه های ادراری نخواهید داشت. نکته اینجاست که به هر حال اونها خود واژن رو تنگ نخواهند کرد بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه واژن رو تنگتر خواهند کرد.

جدیدترین مطالب سایت