خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافی

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافی

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافی

 

به گزارش فراناز سیامک نعمتی از بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به لیست متاهلین پیوست. او در تاریخ 6 مهر 1398پستی در رابطه با خبر ازدواجش به طور رسمی منتشر کرد.

 

این بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران فوتبال را از دوران نونهالی و با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز کرد و در سال 1376 با پیوستن به تیم پرسپولیس به آرزوی دیرینه اش برای بازی در این تیم دست یافت.

 

سیامک نعمتی با انتشار عکسی از مراسم ازدواجش نوشت:

از خدا روزهای زیادی را برای زندگی کردن قرض کرده ام… اما مدتی می شود که رنگ آن روزها زیباتر شده، امیدواری پر رنگ تر شده و شوق در آن موج میزند…بی شک که دلیل آن تویی….

 

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافیازدواج سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرس پلیس

 

 

*بیوگرافی سیامک نعمتی*

سیامک نعمتی 28 فروردین ماه 1373 در سوادکوه و در یک خانواده ورزشی متولد شد تنها برادر بزرگترش سعید نعمتی فوتبالیست بود و تا لیگ دسته اول بازی کرد و پدرش هم در جوانی والیبال بازی می کرد.همین دو عضو ورزشی خانواده باعث شد سیامک هم وارد ورزش و فوتبال شود.

 

او دانشجوی رشته سخت افزار کامپیوتر می باشد، از زمین های خاکی شروع کرد و سال ها در جوانان تیم های مختلف بازی کرد و حالا در پست وینگر / هافبک بازی می کند

 

سیامک فوتبال حرفه ای خود را با نونهالان سایپا تهران آغاز کرد و افتخارآفرینی هایش از همان زمان آغاز شد و موفق به زدن 6 گل برای این تیم و 2 گل برای جوانان سایپا شد.

 

بعد از درخشش در سایپا 3 سال را در تیم جوانان استیل آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

 

سیامک نعمتی در سال 1393 با قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست و بعد از درخشش در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ 1396/03/17به این تیم پیوست.

 

نعمتی می گوید: در 3 سال حضورم در باشگاه پیکان روزها و خاطرات خوبی را سپری کردم و آنها مثل خانواده ام بودند. آنها هنوز هم برای من خیلی عزیز هستند و هرچه دارم از باشگاه پیکان دارم که متاسفانه در فصل جدید نمی توانم در خدمتشان باشم به دلیل آنکه می خواستم در فوتبال پیشرفت کنم و از همین رو از جمع آنها جدا شدم. برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم چون واقعا این باشگاه توان و پتانسیل برای حضور در رتبه های بهتر و کسب سهمیه آسیایی را دارد.

 

وی همچنین می گوید :به پرسپولیس آمدم تا بازی کنم و با توجه به شرایط تیم و نظر مثبتی که آقای برانکو به من دارند مطمئنا بازی های زیادی انجام خواهم داد. می خواهم در اکثر بازی ها باشم و آمدنم به پرسپولیس به دلیل پیشرفت فوتبالی و بزرگی این تیم است و امیدوارم از همان ابتدا نظر کادرفنی را به خود جلب کنم و با بازی خوب بتوانم دل هواداران را نیز شاد کنم.

 

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافیبیوگرافی سیامک نعمتی

*برای پرسپولیس هم سوپرگل خواهم زد*

نعمتی در گزارشی می گوید:شاید یکی از دلایل حضورم در پرسپولیس سوپرگلی که به استقلال زدم بود باید بگویم گلی که به استقلال زدم در تمرینات خیلی روی آن کار کرده بودیم و در آن بازی فرصت برایم مهیا شد و خدا را شکر توانستم از آن موقعیت استفاده ببرم و یک سوپرگل خوب برای پیکان به ثمر برسانم. امیدوارم امسال هم در پرسپولیس بتوانم گل های خوبی به ثمر برسانم و برای این تیم مثمرثمر واقع شوم و از موقعیت هایی که برایم حاصل می شود به بهترین نحو استفاده کنم و چنین گل هایی هم برای پرسپولیس در سال بعد بیشتر ببینید.

 

*الگوی فنی سیامک نعمتی*

من در پستی بازی می کنم که رونالدو حضور دارد او الگوی فنی من است، همیشه حرکات و نفوذهایش در بازی ها را دنبال می کنم تا از آنها الگوبرداری کنم.

 

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافیسیامک نعمتی

*اوقات فراغت و استراحت*

اوقات فراغتم را با رفقا تقسیم می کنم و معمولا با دوستان مشغول بازی پلی استیشن می شوم، گاهی هم به سالن بیلیارد یا بولینگ می رویم.

 

سیامک نعمتی می گوید:شهر آلاشت مازندران زادگاه پدری ام را دوست دارم و معمولا در خرداد ماه یک هفته به این شهر خوش و آب و هوا سفر می کنم، این شهر بهترین جا برای استراحت و ریکاوری است.

 

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافیجدیدترین عکس های سیامک نعمتی

خبر دامادی سیامک نعمتی بازیکن جوان تیم پرسپولیس+بیوگرافیماجرای ازدواج سیامک نعمتی هافبک تیم پرس پلیس + بیوگرافی

مطالب داغ هفته اخیر