در دبی کجا هتل بگیریم؟

در دبی کجا هتل بگیریم؟

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

دبی یکی از زیباترین کشورهای امارات متحده و حاشیه‌ی خلیج فارس است که سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. بسیاری از ایرانی‌ها هم، این شهر را برای سفر و تفریح و البته خرید انتخاب می‌کنند. از جمله دلایل این انتخاب می‌توان به نزدیک بودن به ایران، وجود امکانات رفاهی و تفریحی بسیار لوکس و مناسب، و جاذبه‌های گردشگری زیبای این شهر اشاره کرد.

 

وجود آسمان‌خراش‌های متعدد، پارک‌های آبی و ساحلی، امکانات تفریحی و ورزشی بیشمار، سبب شده تا دبی، به یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای جهان تبدیل شود.

 

فرودگاه دبی هم از پرترددترین فرودگاه‌های جهان است که روزانه تعداد زیادی پرواز در آن انجام می‌شود.

 

اگر شما هم قصد سفر به این شهر دارید، حتما باید یک هتل مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل‌های شهر دبی را به شما معرفی کنیم.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل آرمانی (Armani Hotel Dubai)

این هتل 5 ستاره و زیبا در برج خلیفه، مرتفع‌ترین برج جهان قرار گرفته ‌است. بزرگ‌ترین مزیت این هتل، نزدیکی به مرکز خرید مشهور مشهور دبی، یعنی دبی مال است.

به علاوه، این هتل تا ایستگاه مترو فاصله‌ی کمی دارد و به این ترتیب شما می‌توانید به بسیاری از نقاط شهر دسترسی داشته ‌باشید.

یازده طبقه از برج خلیفه، به این هتل لوکس و زیبا اختصاص یافته و شما با اقامت در آن، می‌توانید از جذابیت‌های این برج زیبا هم لذت ببرید. برای اقامت در هتل آرمانی از طریق تور دبی کلیک کنید.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل پنج ستاره جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

این هتل پنج ستاره و لوکس هم در نزدیکی دبی مال قرار گرفته است. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید علاقه‌ی زیادی دارید، یا حتی فقط به قصد خرید و تجارت به دبی سفر کرده‌اید، این هتل را می‌توانید در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر این هتل، سرویس حمل‌و‌نقل رایگان این هتل است. به این ترتیب شما می‌توانید به هر نقطه از شهر که می‌خواهید، بروید و هزینه‌ای هم نپردازید.

از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان به استخر سر باز، خشکشویی، گاوصندوق برای نگهداری پول و وسایل ارزشمند شما، ساحل اختصاصی، مهدی برای نگهداری کودکان و خدمات اینترنتی رایگان آن اشاره کرد.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل سوفتیل

اگر به گل و گیاهان علاقه دارید، می‌توانید این هتل زیبا را برای اقامت خود در دبی انتخاب کنید. چرا که در لابی این هتل، با مجموعه‌ای بی‌نظیر از گیاهان فرانسوی روبه‌رو می‌شوید که با زیبایی هر چه تمام‌تر در لابی کاشته شده‌اند.

سبک معماری هتل سوفیتل هم کاملا فرانسوی است.

یک تفاوت دیگری هم که این هتل با سایر هتل‌های شهر دبی دارد، این است که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای 30 دقیقه، از خدمات عکاسی رایگان برخوردار باشید.

در این هتل شما می‌توانید از تمام امکانات و خدمات ورزشی و تفریحی که هتل در اختیار شما قرار داده، در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل آسیانا (Asiana Hotel )

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی، هتل پنج ستاره‌ی آسیاناست که اتاق بسیار مدرن و زیبایی هم دارد. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات خوب هستید، حتما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. چرا هزینه‌ی اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل‌های پنج‌ ستاره‌ی شهر دبی، بسیار مناسب‌تر است.

 

سالن بدنسازی، اجاره‌ی ماشین، صرافی، میز پاسخگویی 24ساعته، استخر و آرایشگاه، از امکانات دیگر این هتل می‌باشد. وای‌فای رایگان هم برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته ‌شده‌ است.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس هم یکی دیگر از هتل‌های زیبای دبی است که در کنار خلیج ‌فارس قرار گرفته ‌است.

همه‌ی اتاق‌های این هتل زیبا، به سبک عربی ساخته‌شده‌اند. بالکن این ‌اتاق‌ها روبه‌روی دریاست و شما در این مکان می‌توانید به تماشای بازی زیبای دلفین‌ها بنشینید.

البته این هتل یک آکواریوم بزرگ برای دلفین‌ها و ساحل شنی اختصاصی هم دارد.

از امکانات خوب دیگر این هتل، رستوران بزرگ آن است که در آن انواع غذاهای عربی پخته و عرضه می‌شود. پس اگر به این سبک غذاها علاقه‌مند هستید، حتما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل تاورز روتانا

این هتل چهارستاره در منطقه شیخ زاید دبی واقع شده‌ است. اگر به آثار هنری علاقه دارید، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ چرا که در اتاق‌های هتل تاورز روتانا، آثار هنری مدرن قرار داده‌ شده ‌است.

 

این هتل از امکانت ورزشی بسیار خوبی هم برخوردار است که از جمله آن می‌توان به سالن بدنسازی و استخر رو باز اشاره کرد.

 

رستوران هتل هم تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. شما در رستوران هتل تاورز روتانا، می‌توانید انواع غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی را بچشید.

 

سایر امکانات جانبی که برای سایر هتل‌ها به آن اشاره شد در این هتل هم وجود دارد.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

هتل برج‌العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel)

این هتل در یک جزیره‌ی اختصاصی قرار گرفته‌ است. همین امر سبب افزایش تعداد ستاره‌های آن به ۷ عدد شده ‌است. امکان دید پانوراما به خلیج‌ فارس برای کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند وجود دارد.

 

در هتل برج‌العرب، هیچ دغدغه‌ای هم برای تهیه‌ی غذا و نوشیدنی نخواهید داشت. این هتل 9 رستوران دارد که انواع غذاها در آن سرو می‌شود.

 

برای رفتن به پارک آبی وایلدوادی، مدینة جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، مرکز دبی و DIFC هم می‌توانید از خدمات شاتل هتل برج‌العرب استفاده کنید.

 

امکان تفریح و ورزش هم برای شما فراهم شده‌ است. برای معلولین هم در هتل برج‌العرب جمیرا دبی، خدماتی تعبیه شده ‌است که این افراد هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

در دبی کجا هتل بگیریم؟

 

کلام آخر

در این مطلب، به معرفی بهترین هتل‌های شهر دبی پرداختیم. شهری که مرتفع‌ترین برج جهان به نام برج خلیفه رادر خود جای داده ‌است. وجود تکنولوژی‌‌های روز دنیا در این شهر، آسمان‌خراش‌های بلند و هزاران امکانات تفریحی و گردشگری، دبی را به یک شهر شگفت‌انگیز تبدیل کرده که هر فردی را مشتاق به سفر و بازدید از آن می‌کند.

 

اکثر هتل‌های موجود در این شهر، از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردارند و همه برای جذب مسافر بیش‌تر، سعی می‌کنند بهترین خدمات خود را ارائه دهند. هم‌چنین این هتل‌ها در کنار دریا و سواحل خلیج‌ فارس واقع شده‌اند تا بتوانند از چشم‌اندازهای زیبای این خلیج هم بهره‌مند شوند.

 

امیدواریم با مطالعه‌ی این مطلب توانسته باشید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده ‌باشید و از اقامت خود در دبی لذت ببرید.

در دبی کجا هتل بگیریم؟

جدیدترین مطالب سایت