7 روش که هر مردی به وسیله آن‌ها می‌تواند ظاهر خود را بهبود بخشد

7 روش که هر مردی به وسیله آن‌ها می‌تواند ظاهر خود را بهبود بخشد

7 روش که هر مردی به وسیله آن‌ها می‌تواند ظاهر خود را بهبود بخشد

هر کس در هر شرایطی که باشد دوست دارد ظاهرش را بهتر و جذابتر کند. برای همین هم همیشه به دنبال راه‌هایی است که با به کار گرفتن آن‌ها بتواند تغییرات خوبی در ظاهر و همچنین استایل خود ایجاد کند. در این مقاله با هفت روش که به مردان برای بهبود ظاهرشان کمک و آن‌ها را تبدیل به مردانی جذابتر می‌کند، آشنا خواهید شد.

 

  1. فرم بدن‌تان مهم است

حتما شما هم عکس‌های قبل و بعد از کاهش وزن را دیده‌اید و متوجه شده‌اید، پایین آوردن وزن چه تاثیرات خوبی روی بهبود ظاهر و استایل دارد. کاهش وزن معمولا با ترکیبی از بهتر کردن رژیم غذایی و ورزش امکان پذیر است و در نهایت به تغییر فرم نهایی بدن و خوش فرم‌تر شدن آن کمک خواهد کرد. پیشنهاد ما به آقایان این است که چه اضافه وزن دارند و چه اندامی معمولی؛ سعی کنند با استفاده از ورزش فرم بدنشان را بهبود ببخشند و علاوه بر اینکه سلامتی‌شان را بیشتر می‌کنند، به جذابیت ظاهری‌شان هم اضافه کنند.

 

  1. رنگ شناس باشید

رنگ‌ها تاثیر فوق العاده‌ای روی ظاهر افراد می‌گذارند؛ اما هر رنگی به هر کسی نمی‌آید و ندانستن این نکته باعث می‌شود به خصوص مردان زیادی با ظاهری نه چندان جالب در مهمانی‌ها و محیط‌های اجتماعی وارد شوند. برای اینکه بتوانید رنگ‌های خوبی برای لباس‌هایتان انتخاب کنید، بهتر است نسبت به رنگ پوست، مو و چشم‌هایتان دقت داشته باشید و بعد دست به انتخاب بزنید. برای مثال مردان بور یا کسانی که چشم‌های آبی دارند می‌توانند با در نظر داشتن رنگ آبی دست به خرید انواع پیراهن مردانه بزنند،  لباس اسپرت تهیه کنند و چه در محیط های معمولی و چه درمراسم مهم مجلسی و مهمانی‌های رسمی جذابیتشان را بیشتر از همیشه کنند، در حالی که پوشیدن رنگ‌هایی مثل قرمز یا زرد تاثیر زیبایی روی ظاهرشان نخواهد داشت.

پیشنهاد می‌کنیم از سه روش زیر برای انتخاب بهترین رنگ استفاده کنید:

  • عکس‌های مدل‌های مختلف با رنگ پوست و موی متنوع را ببینید و دقت کنید استایلیست آن‌ها برایشان چه رنگ پوششی انتخاب می‌کند.
  • موقع خرید از نظر یک دوست مطمئن استفاده کنید.
  • چرخه رنگ‌ها را روی موتورهای جستجو پیدا کنید و از آن هم کمک بگیرید. شناخت چرخه رنگ‌ها کمک می‌کند بعد از پیدا کردن رنگ‌هایی که به شما می‌‌آیند، بقیه رنگ‌ها را درست انتخاب کنید.

 

  1. عطر شما به یاد می‌ماند

7 روش که هر مردی به وسیله آن‌ها می‌تواند ظاهر خود را بهبود بخشد

اگر قرار باشد همیشه با کم هزینه‌ترین موارد استایلتان را جمع کنید و فقط برای یک چیز هزینه صرف کنید، آن یک چیز باید عطر شما باشد. اغلب مردان از تاثیر عطر روی اطرافیان و بالا بردن جذابیتشان بی‌خبر هستند؛ به همین خاطر هم یا عطر نمی‌زنند یا سراغ عطرهای ارزان قیمتی می‌روند که بعد از چند ساعت در بهترین حالت می‌پرند یا در بدترین حالت بد بو می‌شوند.

پیشنهاد ما این است که برای انتخاب عطری که قرار است از شما در خاطره‌ها بماند و درباره سلیقه‌تان چیزهای زیادی بگوید، قبل از خرید از صفر تا صد تحقیق کنید و اصلا هم عجله نداشته باشید. عطرهای مختلف از برندهای خوب و فروشگاه‌های معتبر را امتحان کنید و بگذارید چند ساعتی روی بدنتان بماند. اگر بعد از گذشت زمان همچنان خوش بو و ماندگار بود، دوباره برگردید و با خیال راحت دست به خرید بزنید.

 

  1. مدل مو و ریش مناسب شما کدام است؟

بعضی از آرایشگرها تنها چند مدل مو و ریش بلد هستند و همان را روی سر همه مردان پیاده می‌کنند؛ کاری که باید انجام دهید دور شدن از این افراد است، چون آن‌ها نمی‌دانند هر فرم صورتی برای زیباتر شدن مدل مو و ریش مناسب خودش را دارد. ممکن است به مردی یک مدل ساده کوتاه بیاید؛ در حالی که پیشنهاد آرایشگر حرفه‌ای به مرد دیگری این باشد که بگذارد کمی موهایش بلندتر شوند. یک مدل ریش هم ممکن است مناسب صورتی با فرم مثلثی باشد؛ در حالی که همان مدل به مردانی با فرم صورت مربع نیاید. به همین دلیل نسبت به انتخاب آرایشگاهتان با دقت عمل کنید یا حداقل با جستجو در اینترنت فرم صورت و مدل‌هایی را که به شما می‌آید، پیدا کنید و از آرایشگر فعلی‌تان بخواهید همان مدل را برایتان بزند.

 

  1. از اکسسوری استفاده کنید

7 روش که هر مردی به وسیله آن‌ها می‌تواند ظاهر خود را بهبود بخشد

در ظاهرتان حداقل از یک اکسسوری کلیدی استفاده کنید. این اکسسوری می‌تواند عینک آفتابی شما باشد، ساعتتان باشد یا حتی کیف دستی‌تان. مهم این است که به جز لباس‌هایی که انتخاب کرده‌اید یک اکسسوری شیک هم به همراه داشته باشید. اکسسوری‌ها شبیه به حسن ختام استایل عمل می‌کنند و آنقدر تاثیر دارند که می‌توانند یک ظاهر ساده را به استایلی شیک و جذاب تبدیل کنند. بنابراین برای انتخابشان دقت زیادی به خرج دهید، نه هزینه زیاد. سایر اکسسوری‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، شامل انگشتر، دستبند، ساعت مچی و سایر موارد مشابه می‌شود.

 

  1. متنوع و ریسک پذیر باشید

اغلب مردان نمی‌دانند که ممکن است همیشه از یک سبک لباس پوشیدن استفاده کنند یا اغلب اوقات سراغ یک رنگ خاص بروند. بهتر است همین حالا نسبت به این نکته آگاهی پیدا کنید و کمی تنوع ایجاد کنید. اگر سال‌هاست سبک جدیدی را که به شما می‌آید امتحان نکرده‌اید، خوب است ریسک کنید و دلتان را به دریا بزنید. گاهی این تنوع چنان تغییر و تحول زیبایی ایجاد می‌کند که ممکن است خودتان هم باورتان نشود. برای ایجاد تنوع هم لازم نیست حتما هزینه هنگفتی بپردازید. با جستجو می‌توانید فروشگاه‌های حضوری منصف یا فروشگاه اینترنتی برای خرید لباس ارزان و با قیمت مناسب را پیدا کرده و با هزینه کمتری پکیج استایل جدیدتان را ببندید.

 

  1. کفش‌های تمیز و براق

به خاطر داشته باشید افراد چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه به کفش‌های شما نگاه کنند و به بررسی سلیقه شما بپردازند. احتمالا هم می‌دانید که کفش نشان دهنده سلیقه شما به طور کلی است. بنابراین اولا کفش یا کفش‌های زیبایی برای خودتان تهیه کنید و در مرحله دوم آن را همیشه تمیز نگه دارید. سراغ کفش‌های عجیب و غریب، کفش‌هایی با سایز بزرگتر از پاهایتان، کفش‌هایی با رنگ‌هایی که به سایر موارد استایلتان نمی‌آید، نروید. در عوض از کفش‌هایی شیک و ساده با رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید و دودی بروید که به اغلب استایل‌ها می‌آیند.

جدیدترین مطالب سایت