شریک جنسی ایده آل و کار بلد را چگونه انتخاب کنیم؟

شریک جنسی ایده آل و کار بلد را چگونه انتخاب کنیم؟

شریک جنسی ایده آل و کار بلد را چگونه انتخاب کنیم؟ زوج ها باید فیزیک و تناسب اندام مناسبی برای برقراری رابطه جنسی با یکدیگر را داشته باشند.

 

برای همه ما قطعا پیش آمده زوج هایی رو دیده باشیم که به نظر ، اصلاً شریک جنسی خوبی برای هم نیستند ولی بعداً فهمیدیم که برخلاف تصورمون ، خیلی هم با هم جورند ، از زندگی با هم راضی اند و خیلی لذت می برند .

 

گاهی هم برعکس ، زوج هایی رو دیده ایم که به ظاهر خیلی به هم می اومدند ولی بعد از مدتی شنیدیم که از هم جدا شده اند !

 

بعضی ها رو هم می بینیم که با هم ناخوانی دارند ، مرتب همدیگر رو آزار میدن ولی همچنان با هم به زندگی ادامه می دهند و اینجا ، ما از خودمون می پرسیم : آنها چطور می تونن به این رابطه ادامه بدهند ؟

 

تعریف یک رابطه سالم و نقش شریک جنسی در آن چیست ؟

واقعیت اینه که رابطه ، مدل های مختلفی داره ٬ آدم ها با هم فرق می کنند ٬ از محیط های خانوادگی مختلفی میان ٬ گذشته ی خاص خودشونو دارن ٬ تجربیاتشون با هم فرق می کنه و در نتیجه ، یک تعریف ثابت داشتن از رابطه سالم و شریک جنسی ٬ برای خیلی ها ممکنه نه تنها کارایی نداشته باشه بلکه باعث بشه احساس غیر طبیعی بودن بکنند .

 

چیزی که نباید نادیده گرفت اینه که داستان زندگی هر یک از ما ، روی انتخاب شریک زندگیمون بی تاثیر نیست و معمولا کسی رو ما انتخاب میکنیم که بتونه به ما کمک کنه تا نیازها و انتظاراتی رو که در آن برهه ی خاص زندگی داریم برآورده کنه .

 

یعنی اینکه یک چیزی در همسرمون وجود داشته که ما رو ناخود آگاه به سوی خودش جذب کرده . اگه هر کدوم از ما بتونیم از این زاویه به انتخابمون نگاه کنیم ، قدم بزرگی برداشته ایم .

 

به گفته کارشناسان ، آگاه بودن به رفتار و کردارمان خیلی می تونه به ما کمک کنه تا روی کیفیت رفتارمان کار کنیم . در واقع این آگاهی ، آسیب پذیری ما و دیگران رو در روابطمون کاهش می ده و شانس اینکه از روابطمون راضی باشیم و از حمایت نزدیکانمون برخوردار شویم و برای آنها هم شرایط مشابهی ایجاد کنیم رو بیشتر می کنه .

 

مرتبط :

چه مردی برای روابط جنسی ایده آل است؟

مطالب داغ هفته اخیر