نوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد+عکس

نوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد+عکس

نوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد+عکس

 

نوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد+عکسنوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد

 

ماجرای فروش نوزادان از جریانات همیشگی دنیای امروزمان است اما انتشار تصویری از نوزاد 40 روزه در سایتی معروف که توسط پدرش انجام شده است باعث جنجالی در شبکه های مجازی شود.

به گزارش فراناز یک مهاجر ساکن آلمان غربی نوزاد خودش را برای فروش گذاشت .ماجرا ازین قرار است که در کشور آلمان یک نوزاد 40 روزه در فروشگاه‌ اینترنتی به فروش گذاشته شد.

ماجرا از این قرار است که یک پدر مهاجر در آلمان غربی جنس جدیدی در یکی از سایت‌های خرید آنلاین که در جهان شناخته شده است، به فروش گذاشت؛ این جنس چیزی جز بچه 6 هفته‌ای او نبود.این بچه تازه به دنیا آمده که اسم او ماریا است، در سایت حراجی به فروش گذاشته شد تا برایش مشتری پیدا شود ولی بعد از اینکه این قضیه توسط بخش مراقبت‌های خانواده در شهر دویزبرگ در آلمان مشخص شد، این ستاد بچه و مادر او را به جای دیگری منتقل کردند.

در دادگاه خانواده‌ای هم که در همین هفته برگزار شد، مشخص شد که پدر این خانواده حق ندارد فرزند و همسر خود را ببیند مگر اینکه این ملاقات تحت نظارت شدید انجام شود.گفتنی است، در کپشن تصویری که از ماریا در سایت وجود داشت نوشته شده بود: یک بچه 40 روزه با قیمت حداقل 5 هزار یورو برای فروش قرار دارد.

جدیدترین مطالب سایت