ماجرای نامه ای در بطری که 50 سال در سفر بود + عکس

ماجرای نامه ای در بطری که 50 سال در سفر بود + عکس

ماجرای نامه ای در بطری که 50 سال در سفر بود + عکس

داستان نامه هایی که درون بطری به آب انداخته میشد فقط مربوط به فیلم های تخیلی و انیمیشن های دوست داشتنی کودکان نیست چون که چند سال اخیر کشف نامه ای داخل بطری ثابت کرد در گذشته چنین روشی برای ارسال پیام استفاده می شده و حالا در میان اخبار تازه منتشر شده نمونه ی مشابه دیگری گزارش شد که این بار در استرالیا اتفاق افتاده است و جزئیاتش را در بخش سرگرمی نمناک خواهید خواند.

 

به گزارش فراناز پسر نوجوان 13 ساله در حال بازی در ساحل متوجه چیزی شد که با انعکاس نور خورشید میدرخشید ؛ نزدیک تر رفت و با بطری روبرو شد که داخلش کاغذی لوله شده قرار گرفته بود. بطری حامل نامه را برداشت و با خود به خانه برد تا با کمک مادرش راز بطری را کشف کند.ماجرای نامه ای در بطری که 50 سال در سفر بود + عکس

“پائول گیلمور ” بطری را به مادرش داد و از او خواست تا با شکستن بطری نامه ی داخلش را بخواند ؛ مادر ” پائول ” به او گفت که این حتما یک فریب است و فردی برای خنده چنین کاری انجام داده است و از او خواست تا تصور خود را که نامه ای قدیمی داخل بطری جاسازی شده است فراموش کند اما اصرار ” پائول ” باعث شد تا مادر بطری را شکسته و نامه را باز کند.

 

تصورات و تخیلات ” پائول” واقعی بود و نامه متعلق به حدود 49 سال پیش بود مردی انگلیسی ان را نوشته و در آب رها کرده است و حالا در ساحل ” تالی” استرالیا بدست این پسر رسیده است.

 

مادر ” پائول” تصویر این نامه را که در دستان پسرش بود در فیس بوک منتشر کرد و از کاربران خواست تا اگر ” اقای گیلمور ” را میشناسند اطلاع دهند تا صحبت این نامه تایید شود ؛ چند روز بعد فردی به او پیام داد و گفت که شنیده است فردی به نام اقای ” گیلمور” 1969 یعنی تاریخی که نامه نوشته شده است مسافر یکی از کشتی های کروز در دریای بالتیک بوده است.

جدیدترین مطالب سایت