ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند

ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند

ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند

 

معمولا سن 30 سالگی را برای یک دختر سن ترشیدگی میدانند. متخصصان خشم، افسردگی و بداخلاقی را از عوارض ترشیدگی عنوان می کنند که بیشتر در اثر نادیده گرفتن نیاز ها و تخلیه نکردن آن ها ایجاد می شوند.

در این بخش از فراناز همراه ما باشید تا با یکسری از علت های دیر ازدواج کردن یا ازدواج نکردن برخی دختران آشنا شوید.

 

* ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند*

*دختر هایی که برای خودشان مرد شده اند*

متاسفانه شمار این جور دختر ها در دنیای امروز رو به افزایش است و جالب اینجاست که آن ها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به مردانگی خودشان کاملا افتخار می کنند.

 

آن ها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود. لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازو های قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیز های مورد علاقه آن هاست که با آن فخر می فروشند و ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانند.

 

زنان مردنما همان قدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.

 

البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه های شان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند چون پدر بچه ها دنبال همسر خوبی برای خود می گردد!ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند

 

*دختر هایی با عقاید خرافاتی*

متاسفانه مرد ها نمی توانند دختران خرافاتی را درک کنند. آن ها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه می بینند به خاطر همین ذاتا از این جور کار ها دل خوشی ندارند.

 

البته که مهم نیست آنها چه فکری در مورد شما می کنند اما اگر به دنبال یک مرد ایده آل برای زندگی هستید بهتر دور این کار ها را خط بکشید.

 

*دختر هایی با نقش خانم معلم*

بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد، فرد بالغ و کودک درون، یک معلم درون هم داریم که برخی کار ها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم.

 

جالب است بدانید که معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.

 

*دختر هایی که پول پرست اند*

نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دختر هایی هستند. این دختر ها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد : آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در مورد میزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعیت اقتصادی خانواده و این قبیل است.

 

قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روز های سخت به درد نمی خورد، رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است و همسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد.

 

 

اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید. پسر ها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آن ها را به خاطر خودشان بخواهد نه جیبشان، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد و نه ظاهرتان.

 

* دختر هایی که انحصار طلب اند*

دختر های انحصار طلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند : آن ها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آن ها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دختر های انحصار طلب از آن بی خبرند.

 

آن ها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آن هاست و اگر او کوچکترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه های دیگر زندگی اش بکند اوقاتشان تلخ می شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند.

 

البته در ابتدای آشنایی خود به خود طرف مقابل ما تمام زندگی مان می شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می اندازد.

 

هر فردی در کنار ازدواجش که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی اش می باشد، لازم است به خانواده اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند و همچنین به فردیت خودش به عنوان یک انسان مستقل.

این گونه دختر ها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می گیرند و هیچ مردی هم این را نمی خواهد.ویژگی هایی که باعث ترشیدگی دختران می شوند

 

*دختر های که خودشان را باخته اند*

دختر های خودباخته را حتما می شناسید : آنها به خاطر رابطه شان از همه چیزشان می گذرند و حاضرند تمام زندگی شان را برای طرف مقابلشان فدا کنند.

 

آنها از خود گذشته هایی هستند که همیشه در دسترسند، هرگز ناراحت و دلخور نمی شوند، همیشه دنبال راضی کردن طرف مقابلند، هیچ اولویتی برای خودشان قائل نیستند، از نیازهای خودشان می گذرند تا به نیازهای مرد زندگی شان برسند، به فکر رشد و پیشرفت شخصی نیستند و بالاخره همه زندگی شان در رابطه خلاصه می شود.

 

این جور دخترها همه این کار ها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند. آن ها در نهایت به افرادی بی هویت و به شدت وابسته تبدیل می شوند که همه بار زندگی شان روی دوش همسرشان خواهد بود.

 

گاهی اینطور به نظر می رسد که دختر های سر به زیر حرف گوش کن بیشتر مورد توجه هستند، اما آن ها بعد از مدتی بی نهایت کسل کننده می شوند. در واقع دختر هایی که در حد خودشان استقلال و هویت دارند و به دنبال رشد شخصی خودشان هم هستند برای همه جذابترند.

 

*دختر هایی که زیاد غر میزنند*

واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیو های قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند آن هم از نوع غرغر؟! از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو.

 

غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.

 

وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد. اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند نه هیچ چیز دیگری.

 

البته که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثر تر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنا اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

مطالب داغ هفته اخیر