چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟

چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟

چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟

 

*معرفی دستیار گوگل

برنامه دستیار گوگل برنامه ای است که در سیستم عامل های Android 7.0 Nougat و Android 6.0 Marshmallow به بالا و حتی iOS 9 به بالا در دسترس است. شما می توانید از طریق فرامین صوتی از دستیار گوگل در مورد وضعیت آب و هوایی، فیلم های مشهور و بازیگران مطرح و سوال کنید، شما می توانید بدون تایپ کردن و یا با تایپ کردن با دستیار گوگل ارتباط برقرار کنید.

 

چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟

 

*شیوه استفاده از Google Assistant (دستیار گوگل) در سفر

وقتی به Google Assistant فکر می کنید، ممکن است ذهن شما بلافاصله به محدوده بلندگوهای هوشمند Google Home که دستیار صوتی فوق العاده هوشمند است برود .

 

با این وجود دستیار Google همچنین از جایگاه مهمی در تلفن هوشمند شما برخوردار است ، به این معنی که می تواند به شما در سفر کمک کند. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید احتمالاً برنامه را در داخل خود دارد ، در حالی که کاربران آیفون می توانند آن را به صورت رایگان از فروشگاه App بارگیری کنند.

 

داشتن یک دستیار هوش مصنوعی در جیب شما فواید زیادی دارد، مانند توانایی کمک به شما در سفرهایتان. بنابراین اگر شما در حال تعطیلات به یک مقصد جدید هستید و یا برنامه روزانه خود را برای کار ساده تر برنامه ریزی کرده اید ، در اینجا نحوه استفاده از دستیار Google برای همه نیازهای سفرتان آورده شده است.

 

دستگاه های Android در هنگام استفاده از Google Assistant در تلفن هوشمند خود ، دست بالاتر از دستگاههای iOS دارند. از این گذشته ، سیستم عامل تلفن همراه توسط گوگل توسعه یافت.

 

اگر از Android 5.0 یا بالاتر استفاده می کنید ، برای فعال کردن Google Assistant می توانید دکمه اصلی را نگه دارید یا بگویید “OK Google” . اگر این ویژگی را خاموش باشد، تلفن شما از شما کی خواهد آن را روشن کنید. سپس می توانید از دستیار Google سؤالی بپرسید یا به آن دستور دهید.

 

همچنین می توانید با باز کردن برنامه Google Assistant ، دستیار Google را فعال کنید ، یا اگر Pixel 2 ، Pixel 3 یا Pixel 3A دارید ، می توانید فقط نیمی از قسمت زیر گوشی خود را ، فشار دهید.

 

اگر آیفون دارید ، باید برنامه Google Assistant را از فروشگاه App دانلود کنید ، و هر بار که می خواهید دستور دهید یا سؤالی بپرسید ، آن را باز کنید.

 

با این حال یک راه وجود دارد که اگر می خواهید فعال سازی صوتی را برای Google Assistant فعال کنید ، این کار شامل ربودن سیری است. به سادگی یک عبارت میانبر Siri را فعال کنید که به شما امکان می دهد برنامه Google Assistant را با یک عبارت باز کنید – برای مثال ، “Hey Siri، Hey Google”.

 

*راهکار ساده برای استفاده از دستیار Google با Google Maps

یک روش ساده برای استفاده از Google Assistant برای کمک به شما در سفر ، استفاده از آن در رابطه با Google Maps است. کاربر آیفون؟ کافیست ابتدا برنامه را از فروشگاه App دانلود کنید.

 

برای مثال ، اگر می خواهید دستیار Google به شما کمک کند بهترین راه محل کار تا خانه را پیدا کنید ، باید در برنامه Google Maps آدرس خود را به عنوان ‘Home’ تعیین کنید.

 

پس از انجام این کار ، می توانید بگویید “get me home” به Google Assistant ، و اطلاعاتی را از Google Maps جلب می کند تا بهترین مسیر را بر اساس موقعیت فعلی شما نشان دهد یا کلامی توضیح دهد.

 

همچنین می توانید به روزرسانی های ترافیکی را بررسی کرده و آخرین اطلاعات را در مورد انحراف و بسته شدن جاده ها بدست آورید ، که در صورت رانندگی بسیار مفید است که نمی توانید به تلفن خود نگاه کنید.

 

چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟چگونه درسفرهای خود از دستیار گوگل استفاده کنیم؟

 

*نحوه رزرو هتل و پرواز با Google Assistant

اگر قصد مسافرت دارید ، می توانید از Google Assistant برای رزرو هتل خود و تحقیق در مورد بهترین گزینه های پرواز استفاده کنید و از تنظیم این سفر استفاده کنید.

 

برای رزرو هتل ، می توانید دستورات google assistant مانند “یک اتاق را در (نام هتل) در (محل) رزرو کنید یا” اتاق را در (نام هتل) در (محل) برای (تاریخ سفر) رزرو کنید. ”

 

همچنین می توانید با پرسیدن سؤالاتی از جمله “پروازها به برلین چقدر؟” یا دستوراتی مانند “پرواز مرا پیدا کنید به رم” ، دستیار Google تحقیقات پرواز برای شما را انجام دهد.

 

پرواز را رزرو کرده اید؟ اگر در ایالات متحده هستید ، می توانید حتی پرواز خود را بررسی کنید و دریابید که آیا این تأخیر دارد ، این ویژگی فقط برای پروازهای داخلی ایالات متحده کار می کند.

 

پس از رسیدن به مقصد خود می توانید نکات مربوط به تعطیلات ، مانند درخواست “کارهایی را که باید در لندن انجام دهید” از دستیار Google بخواهید.

 

*نحوه تبدیل ارز و ترجمه زبانها

مطمئن نیستید که چند دلار آمریکا در یک کرون دانمارکی قرار دارد؟ می توانید تقریباً از دستیار Google بخواهید مبلغی را که به آن فکر می کنید تبدیل کند.

 

در مورد ترجمه نیز همین اتفاق می افتد. اگر می خواهید بدانید که کلمه “سلام” به زبان سوئدی چیست ، فقط باید بگویید “کلمه سوئدی” سلام “چیست؟” و دستیار بلافاصله با جواب صحیح پاسخ می دهد: “Hej!”.

مطالب داغ هفته اخیر