کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

اگر قصد دارید خرید کاغذ دیواری ساده و شیک را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید! زیرا در ادامه قرار است با انواع کاغذ دیواری‌ ساده و شیک بیشتر آشنا شویم.

 

طراحی مینیمالیست (به اختصار مینیمال) چند سالی است که به طور گسترده در رشته‌های مختلف هنر و طراحی استفاده می‌شود. مینیمالیسم، جنبشی در قرن بیستم است که به اعتقاد بسیاری، باعث شده که این دوره یکی از برجسته‌ترین دوره‌های هنر شود. هنر طراحی دکوراسیون داخلی نیز از تاثیرات این جنبش دور نمانده و طرح‌های ساده و مینیمال در چیدمان خانه نیز به چشم می‌خورند و در حال حاضر بسیار ترند شده‌اند؛ کافی است نگاهی به شبکه‌های اجتماعی پینترست، تیک تاک یا اینستاگرام بیندازید تا ببینید دکوراسیون خانه ساده تا چه حد محبوب است.

 

سبک ساده شامل رنگ‌های خنثی، خطوط صاف و تمیز و ظریف و ایجاد حس روشن اما گرم در سراسر خانه است. سفید، خاکستری، کرم، بژ، نارنجی و رنگ‌های مایل به قرمز، بدون الگوهای شلوغ، از جمله رنگ‌های مینیمال هستند. یکی از عناصر چیدمان داخلی که نقش بسزایی در زیبایی خانه دارد، کاغذ دیواری است. از نظر متخصصان دکوراسیون خانه، انتخاب یک کاغذ دیواری ساده و شیک، زیبایی دو چندانی به خانه می‌بخشد و یک جایگزین خوب و ماندگار برای رنگ دیوار است. اگر شما هم از طرفداران طرح‌های مینیمال هستید و قصد دارید خرید کاغذ دیواری ساده و شیک را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید! زیرا در ادامه قرار است با انواع کاغذ دیواری‌ ساده و شیک بیشتر آشنا شویم.

 

کاغذ دیواری ساده کدام نوع کاغذ دیواری است؟

کاغذ دیواری ساده دقیقاً همان چیزی هست که از اسم آن‌ها مشخص است؛ کاغذ دیواری‌ای که به جای طرح‌های مختلف و شلوغ، یک رنگ ثابت و ملایم دارند و اگر طرح‌دار باشند، طرح آن‌ها بسیار ظریف و ساده است.

کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

این مدل کاغذ دیواری وقتی روی دیوار قرار می‌گیرد، رنگی یک‌پارچه و یک‌دست به دیوار می‌دهد؛ درست مثل این که دیوار رنگ شده است. اصلی‌ترین ویژگی کاغذ دیواری ساده، عدم استفاده از طرح‌های چشم‌گیر و پیچیده است. به دلیل همین سادگی و نداشتن طرح‌های پیچیده، کاغذ دیواری ساده در تمامی فضاها قابل استفاده است و هم در دکوراسیون‌های مدرن و هم کلاسیک مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

انواع کاغذ دیواری ساده

سادگی، مهم‌ترین ویژگی کاغذ دیواری و پوستر دیواری ساده است. این کاغذ دیواری‌ها لزوماً نباید تک رنگ باشند و می‌توانند در عین داشتن رنگ‌های متنوع و طرح‌هایی ظریف، مانند خطوط عمودی یا افقی یا شکل‌های هندسی ساده و الگوهای کوچک و کم، سادگی خود را نیز حفظ کنند. در ادامه به معرفی انواع کاغذ دیواری ساده می‌پردازیم.

 

1. کاغذ دیواری ساده تک رنگ

کاغذ دیواری‌های ساده تک رنگ در رنگ‌های متنوع و جذاب، می‌توانند برای هر فضایی از خانه و محل کار مناسب باشند. این مدل کاغذ دیواری‌ها به شکل رنگ‌های طیفی نیز روی دیوار قابل نصب هستند.

 

2. کاغذ دیواری ساده با طرح انتزاعی

طرح‌های آبستره ساده برای کاغذ دیواری جلوه‌ای زیبا به خانه می‌بخشند. این طرح‌ها از دور قابل تشخیص و چشمگیر نیستند زیرا طرح آن‌ها ظریف و ساده است.

 

3. کاغذ دیواری راه راه مینیمال

خطوط راه راه همیشه طرحی جذاب هستند و می‌توانند خانه‌ای شیک و زیبا ایجاد کنند. کاغذ دیواری‌های با طرح راه راه ظریف و کم‌رنگ جزو انواع کاغذ دیواری ساده محسوب می‌شوند و برای قسمت‌های مختلف خانه از جمله پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب انتخابی مناسب هستند. اگر به دنبال سادگی بیشتر در فضای خانه هستید، به سراغ راه‌ راه‌هایی به رنگ‌ خنثی مانند خاکستری بروید. راه راه‌های کاغذ دیواری می‌تواند هم به شکل افقی و هم به شکل عمودی باشد.

 

4. کاغذ دیواری ساده با طرح‌های هندسی

کاغذ دیواری‌های طرح‌دار ساده می‌توانند طرح‌های هندسی ظریف و ریز داشته باشند و جلوه‌ای خاص به خانه ببخشند. طرح‌های هندسی روی این کاغذ دیواری‌ها به دلیل سادگی از دور جلوه زیادی ندارند و در نگاه اول به چشم نمی‌آیند، اما ظرافت آن‌ها از نزدیک قابل مشاهده است. این مدل کاغذ دیواری نیز برای قسمت‌های مختلف خانه و محل کار از جمله پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون و اتاق خواب و مطالعه مناسب است.

 

5. کاغذ دیواری ساده طرح بتن

یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین طرح‌های کاغذ دیواری که در عین سادگی، حس مدرن و لاکچری بودن به محیط می‌دهد، کاغذ دیواری طرح بتن است. این کاغذ دیواری رنگ‌بندی‌های مختلفی دارد و می‌تواند با دکوراسیون مدرن خانه به خوبی ست شود. این مدل کاغذ دیواری ساده و شیک علاوه بر خانه، برای محل کار نیز انتخابی جذاب و ایده‌آل است.

 

6. کاغذ دیواری ساده هنری 

کاغذ دیواری‌های ساده هنری با رنگ‌های خاص و آن حالت آبرنگی و مینیمال خود، یک هنر واقعی محسوب می‌شوند. این مدل کاغذ دیواری ساده و شیک در رنگ‌های متنوع ارائه می‌شود و جلوه‌ای هنری به خانه‌های مدرن می‌بخشد. پوستر دیواری و کاغذ دیواری ساده هنری برای قسمت‌های مختلف خانه از جمله دیوار پذیرایی و دیوار پشت تلویزیون و اتاق مناسب است.

 

7. کاغذ دیواره ساده رنگی با سبک‌های شاد

برای این که خانه خود را در عین سادگی و شیک بودن، شادتر، لذت‌بخش‌تر و دلنشین‌تر کنیم، چرا پوستر دیواری و کاغذ دیواری‌های رنگارنگ و چند رنگ را انتخاب نکنیم؟ به عنوان مثال، یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا دیوار پشت تلویزیون می‌توانند با کاغذ دیواری رنگی شاد و در عین حال ساده پوشیده شوند تا جلوه بصری زیبایی به خانه بدهند. علاوه بر این، می توانید از طرح‌های شادی استفاده کنید که با مبلمان و چیدمان خانه‌یتان تضاد ظریفی دارند و به خانه‌یتان زیبایی بیشتری می‌بخشند.

 

چرا کاغذ دیواری ساده بخریم؟

کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

کاغذ دیواری چه به صورت کاغذ دیواری ساده تک‌رنگ باشد چه کاغذ دیواری ساده رنگی یا هنری، می‌تواند فضای داخلی خانه یا محل کار شما را به شکلی شیک و زیبا دگرگون کند و با طراحی ساده و مینیمال خود، فضا را گرم و دلنشین نماید. یکی از مزایای استفاده از پوستر دیواری و کاغذ دیواری ساده، مرتب و منظم نشان دادن خانه است. این سبک کاغذ دیواری‌ها پیچیدگی سبک‌های دیگر را ندارند و به همین دلیل خانه را ساده و شیک و منظم نشان می‌دهند.

 

یکی دیگر از مزایای انتخاب و خرید کاغذ دیواری ساده و شیک این است که این سبک کاغذ دیواری برای دیوارهای تمام قسمت‌های خانه و محل کار مناسب است. دیوار اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب یا دفتر کار با انواع کاغذ دیواری ساده به راحتی قابل تزئین است و آرامش در آن‌ها احساس خواهد شد. استایل وینتیج با کاغذ دیواری ساده، زیبایی را مهمان خانه‌های مدرن و کلاسیک خواهد کرد. در عین حال، طرح‌های جسورانه‌تر و متمایزتر مانند کاغذ دیواری‌های رنگی و هنری، به اتاق‌های شما طرحی منحصر به‌فرد خواهد داد. به طور کلی کاغذ دیواری ساده این مزیت را دارد که خانه را شیک و دلنشین نشان می‌دهد.

 

از کجا کاغذ دیواری بخریم؟

کاغذ دیواری ساده، انتخابی شیک و دلنشین برای همه سلیقه‌ها

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در انتخاب جنس کاغذ دیواری باید مدنظر داشته باشیم، نیازهای خاص فضای مورد استفاده است. هر جنس، ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی خود را دارد. بعضی از افراد در انتخاب جنس کاغذ دیواری به ماندگاری، پاره نشدن و ضد آب بودن آن توجه می‌کنند، در حالی که بعضی دیگر، مهمترین معیار را هزینه و ارزان بودن می‌دانند.

 

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری ساده و شیک با ماندگاری طولانی هستید، جنس الیاف طبیعی به عنوان گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. این جنس، با ضخامت بالا، مقاومت در برابر پارگی و خراش و همچنین قابلیت شست‌وشو رضایت شما را در طولانی مدت جلب می‌کند. همچنین، ویژگی مات و بافت ساده الیافی آن، به دکوراسیون خانه جلوه‌ای زیبا می‌بخشد.

 

در نهایت، این مسئله را نباید فراموش کنیم که در انتخاب کاغذ دیواری، نیازها و سلیقه شخصی شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچند که جنس الیاف طبیعی ممکن است به عنوان بهترین گزینه مطرح شود، اما باید با دقت و بررسی، انتخابی را انجام دهید که با سلیقه و شرایط محیط مورد استفاده مطابقت داشته باشد. ضمن این که توصیه می‌کنیم که خرید کاغذ دیواری را از بهترین فروشگاه کاغذ دیواری انجام دهید تا از نظر جنس و کیفیت خیالتان آسوده باشد.

 

اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، حتماً به بزرگترین وبسایت فروش آنلاین کاغذ دیواری (والینو) به آدرس wallino.com سر بزنید. این وبسایت متنوع‌ترین کالکشن کاغذ دیواری را به شما عرضه می‌کند.

مطالب داغ هفته اخیر