10 برند برتر آرایشی سال 2023

10 برند برتر آرایشی سال 2023

10 برند برتر آرایشی سال 2023

زیباتر به نظر رسیدن یک غریزه طبیعی در هر موجودیست و در این میان نوع بشر به خصوص زنان ، به زیبایی وجودی خود بیشترین اهمیت را می دهند و برای این هدف انواع مختلف موادی که به آنها در پاکسازی و زیباسازی هر چه بیشتر بدنشان کمک کند را به کار میگیرند. شرکت های بسیاری با در نظر گرفتن این غریزه بشری به تولید محصولات آرایشی معروف در بازار بین المللی مشغولند. این برند های آرایشی محصولات متنوعی از قبیل عطرها ؛ کرم ها، خط لبها و بسیاری از محصولات دیگر را تولید می کنند. ار آنجایی که انبوه برند های حاضر در بازار تصمیم گیری مصرف کنندگان را در انتخاب یک برند سخت کرده است ، مقاله پیش رو سعی دارد برند های آرایشی برتر جهان را معرفی کند. در ادامه مطلب فهرستی از 10 برند برتر جهان در سال 2023 ارائه شده است. این فهرست بر اساس شهرت این برند ها در مجامع عمومی طبقه بندی میشود. نظر عموم مصرف کنندگان در تهیه این فهرست لحاظ شده است.

 

10 – Clinique کلینیک

کلینیک یکی از پر مصرف ترین برند های آرایشی جهان است.و این وجه تمایز کلینک بدین سبب است که این برند جز اولین برندی می باشد که میزان آلرژی در آن مورد آزمایش قرار گرفت. محصولات کلینیک توسط متخصصان پوست توصیه می گردد و همین امر سبب شده بسیاری از مصرف کنندگان به سوی این برند گرایش پیدا کنند. نکته قابل توجه این که محصولات کلینیک در کشور های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی محلی و ویژگی های پوستی ساکنان آن مناطق تولید میشوند.

 

9 – MAC مک

MAC اختصار make up art cosmetics است. که توسط Frank Toscan و Frank Angelo پایه گذاری گردید. محصولات مک کلکسیون بزرگی از محصولات آرایشی را تشکیل را داده اند. محصولات این برند با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کننده های مختلف از تمام گروه ها تولید میشوند. مک نهمین برند برتر آرایشی در سال 2023 شناخته شده است.

 

8 – Maybelline میبلین

میبلین یکی دیگر از برترین برند های آرایشی جهان می باشد. شهرت محصولات این برند پهنه وسیعی از جهان را به خود اختصاص داده است. و انتخاب اول خانم ها در مهمانی ها می باشد.این محولات به آنها کمک می کند تا در حضور دیگران زیبا تر و جذاب تر به نظر برسند.

 

7 – Urban Decay اربن دیکی

اربن دیکی یک برند آمریکایی است که در سال 1996 معرفی شد. جالب است که بدانید که این برند توانست به واسطه محصولات مفید خود به فاصله کوتاهی سهم وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد. Glide On Eye ، Shadow Pencils و کلکسیون Naked معروف ترین محصولات این برند هستند که متشکل از چندین رنگ می باشند.

 

6 – Oriflame اوریفلم

توسط دو برادر سوئدی در سال 1967 معرفی شد و امروز رتبه ششم در دنیا از آن اوست. بهترین ویژگی این برند معروف را میتوان در محصولات مراقبت از پوست جستجو کرد. محصولات آرایشی این برند در بیش از 60 کشور جهان شناخته شده است و از این رو بزرگترین سهم در بازار بین المللی را در دست دارد. علارغم تلاشش های تخصصی ، این برند در برنامه های متعدد خیریه محور در ارتباط است.

 

5 – Cover Girl کاور گرل

کاور گرل یک برند آمریکایی و بسیار معروف دیگر در دنیا می باشد. نکته قابل توجه این که کاور گرل مبالغ هنگفتی را در تبلیغات محصولات خود هزینه می کند. مدل های معروف از جمله Tyra Banks و Christie Brinkley با اهداف تبلیغاتی به استخدام این برند در می آیند. محصولات آرایشی این برند نه تنها توسط افراد معمولی بلکه توسط افراد نامدار نیز استفاده میگردند.

 

4 – Avon آون

آون برترین برند آرایشی دیگر در سال 2023 است. این وجه تمایز از آن رو می باشد که به عنوان دومین شرکت بزرگ فروش مستقیم در دنیا شناخته شده است .بعلاوه ، آون پنجمین شرکت آرایشی است که محصولاتش را در بیش از 140 کشور دنیا به فروش میرساند. راهکار فروش خانه به خانه در افزایش حجم فروش محصولات آون نقش بسزایی را ایفا میکند.

 

3 – Revlon ریولن

ریولن یکی از قدیمی ترین شرکت های آرایشی جهان می باشد که در تولید رژ لب و سایر محصولات آرایشی معروف است. کیفیت محصولات مراقبت از پوست این برند به شهرت آن افزوده و مشتریان با اطمینان کامل به خرید محصولاتش اقدام می کنند.

 

2 – Etude اتود

اتود برند دیگری با اصلیت کره جنوبی است که در مدت زمان کوتاهی وارد صحنه شهرت شد. و این شهرت را مدیون ویژگی منحصربه فرد و قابل اطمینان محصولاتش می باشد. طیف وسیعی از کلکسیون رنگ هایش باعث شده که مشتریان بسیاری جهت خرید محصولات این برند معروف جذب آن شوند.

 

1 – L’Oreal اورئال

گروه اورئال یکی از برترین برندهای آرایشی جهان در سال 2023 بود. این برند فعالیتش را با ساخت محصولات مرتبط با رنگ مو در بازار آغاز کرد و با گذشت زمان به تدریج گستره فعالیتش را افزایش داد. محصولات پاک کننده و آرایشی گروه اورئال بدون رقیب هستند. این برند آرایشی بیش از 500 نوع محصول در زمینه عطر ، مراقبت از پوست ، رنگ مو و غیره را در بازار عرضه میکند.این برند برترین در جهان است و به عنوان معروفترین برند سال 2023 شناخته شده است.

گردآوری : گروه اینترنتی فراناز

مطالب داغ هفته اخیر