فال و طالع بینی روزانه دوم (2) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه دوم (2) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه دوم (2) بهمن ماه

 

در این بخش از سایت فراناز فال و طالع بینی روزانه و فال روزانه متولدین هر ماه در روز دوم بهمن ماه را گردآوری کرده ایم. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین فروردین ماه

شما یک پروژه را فقط به خاطر اینکه ببینید از عهده اش بر می‌آیید یا نه شروع کرده اید، بنابراین باید قبل از اینکه برای اجرای پروژه دیگری تصمیم گیری کنید مدتی صبر کنید. به جای اینکه به خاطر حوادث آینده که هنوز اتفاق نیفتاده خودتان را نگران کنید، از وقتتان استفاده کرده و برای کارهای آینده خود زیربنای بهتری را پی ریزی کنید. شاید در ظاهر پیشرفتهای شما به نظر نیاید؛ ولی تلاشهای شما تا چند هفته آینده به ثمر خواهند نشست.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. شما می‌دانید که سریع عکس العمل نشان دادن کار عاقلانه ای است و از طرف دیگر می‌خواهید قبل از اینکه برنامه‌هایتان وارد مراحل بعدی بشوند مدتی صبر کنید. اما علی رغم اینکه شما نسبت به پیروزی خود مطمئن نیستید، ونوس یعنی سیاره بخت شما نوری سبز رنگ دریافت می‌کند. حتی اگر وسوسه شده اید که دلتان را به دریا بزنید، باید بدانید صبر و شکیبایی پیشه کردن کلید موفقیتتان است.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین خرداد ماه

امروز شما در حالیکه شما با آرامش در حال کار کردن هستید، اتفاق غیر منتظره ای رخ می‌دهد و مثل یه مانع و سد جلوی راهتان را می‌گیرد. اما دلیل این که شما به مقصد و هدف خود نمی‌رسید فقط این نیست که خیلی آهسته کار می‌کنید. خیلی وقتها اگر وقت گذاشته و کاری را درست انجام دهید خیلی موثرتر از این است که بعدا بخواهید همان کار را دوباره انجام دهید.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین تیر ماه

شما امروز به هیچ وجه نمی‌خواهید با کسی جرو بحث کنید، اما اگر یک نفر بخواهد برایتان تصمیم گیری کند، باید کمی ‌محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما در زمینه کارهای خود می‌توانید به نتیجه گیری و فرجام درست و منطقی برسید و اگر این تصمیم گیری را به افراد دیگر واگذار کنید مطمئنا این کار در آینده تلاشهایتان را ضایع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنید؛ این نوع نگرش هم اکنون عالی و باشکوه است. اگر مجبور شدید برای دور نگه داشتن دیگران از زندگی شخصی تان مرزها و حد و حدودی برای خود ایجاد کنید، این کار را با مهربانی و ملایمت انجام دهید.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین مرداد ماه

امروز شما قادر هستید نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید،  اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی ‌آرام تر نباشید، واقعه ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین شهریور ماه

در حالیکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسیدن به وقت مناسب مورد آزمایش قرار  می‌گیرد،  شاید مجبور شوید که با مسائل و کارهای مشابه دیگری روبرو شوید. خوشبختانه اکنون طبیعت واقع بینانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانید، پس پیروی کردن از غریزه‌هایتان نباید برای شما امری هراس انگیز باشد. اما از وعده‌ها و فرصتهای بزرگ بدون ضرر و زیان هم دوری کنید. بهتر است به جای اینکه فکر کنید همه چیز کامل است، مسائل نهانی و پشت پرده را هم تجربه کنید (یا حداقل بفهمید چه چیزهایی از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعیتها در امروز شما را از سرخوردگی‌های فردا نجات می‌دهد.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین مهر ماه

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین آبان ماه

شما از کارهای سخت متنفر نیستید و در حقیقت منتظر فرصتی هستید که کارهایی که توانایی انجامش را دارید مشخص کنید. خوشبختانه شما خرگوشهایی دارید که از آستینهایتان بیرون می‌آورید و می‌توانید با کارهای جادویی تان دیگران را شگفت زده کنید!! شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کارهای خوبتان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین آذر ماه

شما امروز وارد مرحله جدیدی شده اید و عجیب اینکه با این شرایط احساس آشنایی می‌کنید. باوجود اینکه شما قبلا در چنین جایگاهی نبوده اید، ولی مثل اینکه در رویاهایتان قبلا چنین موقعیتی را دیده بودید. باهمه این احوال ممکن است برنامه‌های جدید شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمی ‌را از دست دادید ناراحت نشوید؛ به همین زودی می‌توانید دوباره برای این جلسه برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین دی ماه

شما شاید شغل موقتی داشته باشید که رو به پایان است و یا شاید رویایی آشکار شده که به مانع برخورد می‌کند. این اتفاق مثل این می‌ماند که شما در یک بزرگ‌راه رانندگی کنید و به یک منطقه مسکونی برسید و مجبور شوید سرعتتان را کم کنید. اما دلسرد نشوید؛ حتی اگر به سرعتی که دلتان می‌خواهد حرکت نکنید ولی به موفقیت خواهید رسید. پس در مسیر خود باقی بمانید، شما زودتر از آنچه فکرش را بکنید به هدفتان خواهید رسید.

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین بهمن ماه

امروز حتی اگر همه چیز ظاهرا همانطوری که باید باشد به راه خود ادامه بدهد، شما کمی ‌احساس ناراحتی می‌کنید. این سخن به این معنی نیست که شما آدم بدبین و منفی بافی هستید؛ بلکه معنی آن این است که شما می‌توانید مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید و به خاطر آن ناراحتید. با همه این احوال شما واقعا نباید با بها دادن به افکار منفی و شک کردن به توانایی خود انرژی تان را هدر دهید. شرایط جدید خود را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات لازم را ایجاد کرده و سپس حرکت کنید. شما وقتی برای تلف کردن  ندارید!!

 

فال روزانه 2 بهمن متولدین اسفند ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

 

همچنین بخوانید :

طالع بینی نحوه برخورد با متولدین ماه های مختلف سال

طالع بینی راه پولدار شدن از روی ماه تولدتان

جدیدترین مطالب سایت