فال و طالع بینی روز-چهارشنبه 19 شهریور 1393

فال و طالع بینی روز-چهارشنبه 19 شهریور 1393

فروردین : بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

 

اردیبهشت : شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

 

خرداد : شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید. ﺁبان شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد. ﺁذر شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

 

تیر : شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

 

مرداد : شما امروز بخاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی‌دچار سردرگمی‌شده اید، زیرا به نظر خودتان مسیری که در آن گام گذاشته اید مسیر درستی بوده است اما اکنون که به بن بست برخورد کرده اید دچار سردرگمی‌شده اید، اما خوشبختانه این بن بست زمان زیادی به طول نمی‌انجامد، با تلاش و کوشش‌تان از این بن بست عبور خواهید کرد. تبدیل به فردی خواهید شد که جام سعادت و خوشبختی را در دست دارد. فقط موضوع مهم این است که همانند سابق تلاش تان را انجام دهید و کوشش را فراموش نکنید.

 

شهریور : امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 

مهر : شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

 

آبان : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

 

آذر : حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

 

دی : شما بوسیله ی ارتباطی که دو سیاره ی نپتون و مشتری شما طی هفته‌های قبل داشته اند، در مرحله ی پیشرفت قرار داشتید. اما امروز ماه با آشکار کردن آن و نیاز شما به جدی کار کردن، تأثیر معکوس بر آنها دارد. شما به پایان خط نرسیده اید. این تنها فرصتی است برای شما تا دوباره کنترل کار دستتان بیاید.اگر عاقلانه هرکه وقت لازم است جلوی برخی کارها را نگیرید ممکن است شخص دیگری موقتاً کنترل کارها را در دست بگیرد و آن را برای شما انجام دهد.

 

بهمن : شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌كنید، برای اینكه یك بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود كه از شام خوردن با همكاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاكراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت كنید.

 

اسفند : امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

 
گردآوری : گروه اینترنتی فراناز
جدیدترین مطالب سایت