ازدواج دوم مهدی هاشمی بدون اطلاع همسر و دخترش + فیلم

ازدواج دوم مهدی هاشمی بدون اطلاع همسر و دخترش + فیلم

ازدواج دوم مهدی هاشمی بدون اطلاع همسر و دخترش + فیلم

 

شب گذشته با پخش ویدیویی از مهنوش صادقی و تاییدیه مهدی هاشمی درباره ازدواج رسمیشان  در فضای مجازی غوغ به پا شده است.

 

پس از انتشار ویدئوی جنجالی و افشاگرانه مهنوش صادقی مبنی بر ازدواج رسمی با مهدی هاشمی ,سرکار خانم گلاب آدینه همسر مهدی هاشمی و دخترش نورا واکنش نشان دادند .

 ازدواج دوم مهدی هاشمی بدون اطلاع همسر و دخترش + فیلم

فیلم جنجالی افشاگری مهنوش صادقی از ازدواج رسمیش با مهدی هاشمی را اینجا میتوانید ببینید . در ادامه این مطلب واکنش جالب گلاب آدینه و دخترش به این فیلم را ببینید .

 

 

دقایقی پس از رسانه‌ای شدن این خبر مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت‌ها از وی در مورد این ازدواج پرسیدند و گلاب آدینه، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»

 ازدواج دوم مهدی هاشمی بدون اطلاع همسر و دخترش + فیلم

*واکنش نورا هاشمی به ویدئوی افشاگری ازدواج مجدد پدرش مهدی هاشمی با مهنوش صادقی:

 

ادعای مهنوش صادقی خیلی زود در تماس با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»

 

اما مدتی بعد مهدی هاشمی با ویدیویی این خبر را تایید کرد.

 

 

در ادامه بیوگرافی مهنوش صادقی را مطالعه میکنید.با ما در فراناز همراه باشید.

 

مهنوش صادقی متولد مرداد 1351 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری می باشد، چند سالی است در سینما و تلویزیون بازی می کند.

 

شروع با تئاتر

مهنوش خواهر بهنوش صادقی کارگردان تلویزیون می باشد و یک برادر هم دارد. او به صورت جدی در سال 1368 وقتی 17 ساله بود بازیگری را از مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان وابسته به صدا و سیما شروع کرد و دیپلم بازیگری هم گرفت.

 

 تئاتر تا سینما

او از سال 68 تا سال 1372 خیلی جدی تئاتر کار می کرد تا اینکه با فیلم سینمایی جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین وارد قاب تلویزیون شد.

 

شروع سریال با مهدی هاشمی

مهنوش صادقی از سال 1376 سریال کوه های سفید به کارگردانی مهدی هاشمی وارد قاب تلویزیون شد و سال 77 با سریال جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری دیده شد. بازی در ببخشید شما و نیلوفرانه در سال 78 از دیگر همکاری های وی با مدیری می باشد.

 

حاشیه ها

صادقی مدتی بعلت برخی شایعات و حواشی در زندگی شخصی اش از سال 1380 تا 89 دچار محدودیت بازی شد و حتی مدتی به خارج از کشور نیز رفت.

 

کم کاری و دردسرهای عظیم

مهنوش در فیلم تلویزیونی شعری که زندگی است به کارگردانی خواهرش سال 87 بازی کرد و سال 93 نیز در سریال مستانه به کارگردانی مهیار عبدالملکی به تلویزیون بازگشت. اما مشهورترین اثر او حضور در سریال دردسرهای عظیم سال 94 می باشد.

 

ادامه فعالیت در تئاتر

خانم صادقی این روزها در کنار طراحی صحنه و لباس از بازیگران تئاتر است و فیلمنامه نویسی نیز می کند، باید دید او به دوران اوج فعالیت هنری خود برمی‌گردد یا نه؟

 

ازدواج با مهدی هاشمی

دیروز در تاریخ 7تیر 1398خانم صادقی با انتشار ویدیویی اعلام کرد چند سالی است همسر رسمی مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان مشهور تلویزیون شده است. همسر اول آقای هاشمی گلاب آدینه است که از وی یک دختر بنام نورا و یک نوه نیز دارد.

مطالب داغ هفته اخیر