بانوی هندی که مردان هوسباز را مجازات می کند + عکس

بانوی هندی که مردان هوسباز را مجازات می کند + عکس

بانوی هندی که مردان هوسباز را مجازات می کند + عکس

به گزارش فراناز آزار و اذیت زنان و تجاوز به زور به آن ها از دیرباز در هند به طور متعدد انجام می شده است و اکنون اخبار تجاوزهای جنسی در هند بیداد می کند. ضرب و شتم مردان شهوت پرست بدست زن هندی خانم های هندی از قدیم ها مورد ستم و تجاوز و زور گویی مردان قرار میگرفتند

 

و از ترس آنها از خانه بیرون نمی آمدند که شاید تجاوز یا مورد ضرب و شتم مردان هندی قرار بگیرند ولی الان دیگر دوره ی زورگویی مردان هندی تمام شده است. یک زن هندی که به عمه‌ای با تفنگ معروف شده است، با به دست گرفتن یک اسلحه سعی در برقراری عدالت از دست رفته برای زنان و دختران هند دارد.

 

به گزارش فراناز «شاهانه بیگم» (Shahana Begum) نام زنی 42 ساله اهل «شاه جهانپور» در ایالت «اوتارپرادش» هند است که از ظلم و جوری که در این کشور علیه زنان می‌شود به تنگ آمده و برای برقراری عدالت سلاح به دست گرفته است.

بانوی هندی که با مردان هوسباز را مجازات می کند + عکس

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، هرچند این زن می‌داند که برقراری عدالت برای قربانیاین تجاوز جنسی که پدیده‌ای رایج در این کشور است امری بسیار سخت و زمان‌ بر است اما او تصمیم خود را گرفته است.

 

«عمه‌‌ای با تفنگ» نام مستعار این مادر هندی است که در برابر حملات فزاینده جنسی در این کشور ایستاده و در خیابان‌های محلی روستا به گشت‌زنی می‌پردازد و به دنبال متجاوزان می‌گردد. «شاهانه بیگم» در یک نمونه معمولی در سال 2013، سه مرد را که به یک دختر به مدت دو روز تجاوز کرده بودند، دستگیر و به پلیس تحویل داد.

 

وی که مادر چهار فرزند است خودش را نگهبان مردم می‌داند، سه مرد متجاوز را به پلیس تحویل داده و آنها را مجبور کرد به جنایاتشان اعتراف کنند.

جدیدترین مطالب سایت