بهترین پوزیشن آمیزش با زن برای رسیدن به نهایت لذت جنسی

بهترین پوزیشن آمیزش با زن برای رسیدن به نهایت لذت جنسی

بهترین پوزیشن آمیزش با زن برای رسیدن به نهایت لذت جنسی

 

در ادامه بهترین پوزیشن نزدیکی با زن برای تجربه نهایت لذت جنسی بیان شده است. سوالی که بیشتر متداول می باشد این است که چه نوع پوزیشن جنسی برای زوج ها مناسب است تا به اوج ارگاسم برسند در این مقاله ما بهترین پوزیشن که زوجین را به ارگاسم می تواند برساند برای شما معرفی خواهیم کرد .

 

معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای زوجین

بهترین پوزیشن های جنسی برای خانم ها و آقایان کدام است؟ آیا تا کنون فکر کرده اید که کدام حالت برای حداکثر لذت هر دو طرف مناسب است؟ بارها این سوال از جانب زوجین مطرح میشود که بهترین پوزیشن جنسی که بیشترین لذت را بهمراه داشته باشد کدام حالت است.سعی میشود در مقاله ذیل توضیحات جامعی پیرامون این موضوع ارائه شود.

 

متاسفانه اکثریت افراد نگرش کاملا اشتباهی به رابطه جنسی دارند از این جهت که تصور میکنند جسم و بدن عامل مهم در لذت جنسی میباشد در صورتی که مهمترین عامل کنترل کننده در فرآیند جنسی از ابتداا تا انتها روان و مغز فرد میباشد ، از اینرو تحریک جنسی و لذت جنسی نهایتا تا ارگاسم پیرو ذهنیت و روان افراد است ، با این پیش زمینه ذهنی به سراغ شرح مقاله میرویم ، افراد ذهینتهای مختلفی در مورد رابطه جنسی دارند تا جایی که امکان دارد عاملی که برای فردی میتواند محرک جنسی باشد ، برای فرد دیگر نه تنها محرک نباشد بلکه حتی بر عکس سرد کننده و حتی نسبت به آن تنفر نیز داشته باشد.

 

هر فرد بسته به تخیلات جنسی یا فانتزی های جنسی ذهن خود تصویری از رابطه جنسی تجسم کرده این تصویر دقیقا همان عاملیست که اگر در جریان رابطه جنسی انجام پذیرد فرد از آن لذت میبرد ، در نتیجه ممکن است حالت جنسی رو در رو برای فردی لذت بخش باشد اما برای فرد دیگری خیر ، یا برخی افراد از دیدن واکنشهای همسر خود لذت میبرند.

 

در نتیجه حالتی را باید انتخاب کنند که بتوانند همسر خود را مشاهده کنند نه حالتی که پشت همسر به وی باشد یا گاهی وقتها افراد از لذت بردن فرد مقابل لذت میبرد و برخی افراد تنها به لذت خود اهمیت میدهند ، ممکن است فردی علاقه مند به پوزیشن نزدیکی باشد که مرد در آن خوابیده و زن بر روی وی قرار گیرد و برخی دیگر بالعکس ، علاوه بر حالت نزدیکی محل و زمان نزدیکی نیز پیرو شرایط مذکور است.

 

شاید برای خانمی در تخیلات جنسی خود رابطه در وان حمام لذت بخش باشد و برای خانمی دیگر رابطه بر روی مبل ، برای آقایی حالت نزدیکی ایستاده لذت بخش باشد و برای آقای دیگر حالت درازکش در نتیجه هیچ قانون کلی در این خصوص وجود ندارد و افراد میبایست به تخیلات جنسی خود رجوع کنند و آنها را عملی کنند .

 

اما گاهی وقتها برخی از حالات جنسی هستند که برای شما لذت بخش میباشد اما برای همسر شما خیر در این خصوص لازم است توافقی بین طرفین صورت گیرد تا پیرو آن زوجین حالتهای مورد علاقه یکدیگر را تجربه کنند ، کدام مرد یا زنی را سراغ دارید از اینکه ببیند باعث لذت جنسی همسر خود میشود احساس غرور نکند.

 

در این بین افرادی هستند که تخیلات جنسی آنها برگرفته و موثر از انحرافات جنسی میباشد آیا در این خصوص وظیفه همسر اینست که به این نوع خواسته ها تن در دهد ؟ مسلما پاسخ منفی است خواسته های نا متعارف جنسی که بر گرفته از انحرافات جنسی یا برگرفته از اختلال پارافیلیا میباشد نظیر مازوخیسم ، سادیسم و فتیش ، همانطور که ذکر شد نوعی اختلال است و باید فرد جهت درمان آن اقدام نماید.

 

از موارد مهم دیگر اینکه اشتباه بارز زوجین اینست که سعی دارند و تلاش میکنند هر دو در یک زمان به ارگاسم برسند ، در صورتی که این طرز نگرش به رابطه جنسی صحیح نمیباشد ، سطح میل جنسی ، تحریک پذیری ، شدت لذت جنسی و مدت زمان ارگاسم در مرد و زن متفاوت است و شما نمیتوانید با این تفاوت مبارزه کنید بلکه باید تابع آن رفتار کنید برای شناخت جامع تر به نکات ذیل توجه کنید.

 

مطالب مرتبط :

نقاط حساس تحریک پذیر بدن عشقم در رابطه جنسی کجاست؟

چند برابر کردن لذت رابطه زناشویی با کلمات معجزه آسا

فواید رابطه جنسی بیشتر با همسر

شریک جنسی ایده آل و کار بلد را چگونه انتخاب کنیم؟

جدیدترین مطالب سایت