بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

در این بخش از سایت فراناز، بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت 4 را گردآوری کرده ایم. بازیگران فصل چهارم سریال از سرنوشت ترکیبی از بازیگران فصل هاي گذشته و هم چنین چند بازیگر جدید میباشد. طرفداران این سریال می‌توانند در ماه مبارک رمضان 1400 از شبکه دوم سیما بـه روی آنتن خواهد رفت. در ادامه این مطلب جزئیات پخش فصل چهار مجموعه تلویزیونی از سرنوشت رابه همراه زمان پخش، داستان و معرفی بازیگران آن، مرور خواهیم کرد.

 

فصل چهارم سریال از سرنوشت

تصویربرداری سریال از سرنوشت ۴ بـه کارگردانی محمدرضا خردمندان در خیابان اتحاد تهران ادامه دارد و تا کنون بیش از 90 درصد آن مقابل دوربین رفته اسـت. عمده کار فیلم برداری این سریال در تهران انجام میشود. اما گروه برای گرفتن برخی سکانس‌ها بـه ارومیه و قزوین هم سفر میکند. هم زمان با فیلم برداری مجموعه، مراحل فنی و تدوین سریال نیز در حال انجام اسـت.بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

بطور معمول سریال هایي کـه مضمونی درباره سرگذشت شخصیت هاي اصلی شان روایت می کنند از پر طرفدارترین ژانرهای سریال سازی در دنیا هستند. چراکه مخاطب را از ابتدا با شخصیت اصلی پرورش می‌دهند و تا پایان نیز وی را با خود همراه می کنند. از سرنوشت هم یکی از همین سریال ها اسـت کـه با گذشت سه فصل ازآن هنوز هم طرفداران بسیاری دارد آنهم بخاطر دو قهرمان اصلی اش کـه از کودکی در پرورشگاه بزرگ شدند.

 

فصل جدید سریال از سرنوشت کی پخش می شود؟

درمورد زمان پخش سریال از سرنوشت 4 باید بگوییم کـه این مجموعه محبوب تلویزیونی در ماه رمضان 1400 هر شب از شبکه دوم سیما بـه روی آنتن خواهد رفت.

 

داستان سریال از سرنوشت در فصل چهارم

تهیه کننده این سریال درباره قصه فصل چهار از سرنوشت نیز بیان داشت: دراین فصل مـا ادامه زندگی هاشم و سهراب را میبینیم و آزاد شدن هاشم از زندان و مشکلات جدیدی کـه در زندگی و کار با آن ها روبه‌رو می شود و موانعی کـه در جهت تولید برای این دو شخصیت اصلی پیش می‌آید.

 

داستان کلی سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب دو پسربچه ۸ ساله هستند کـه هردو در پرورشگاهی زندگی می کنند. یکی با علم بـه این کـه میداند پدر و مادر دارد بـه دنبال خانواده اش میگردد و دیگری مطمئن اسـت کـه پدر و مادرش از دنیا رفته اند. آن ها از کودکی از چالش هاي بسیاری عبور می کنند و هر کدام از این چالش ها بـه نوعی می‌تواند در زندگی انها تاثیر بـه سزایی داشته باشد.بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

اما بعد از چند سال انها بـه سن قانونی رسیده ودر ۱۸ سالگی از پرورشگاه جدا میشوند و تصمیم می‌گیرند با همت خود کسب و کاری راه بیندازند. در همین فاصله هر کدام وارد رابطه عاطفی میشوند ودر کنار آن کار خودرا نیز پیش می‌برند.

 

تعداد قسمت ها

تصویربرداری این مجموعه بـه پایان رسیده ودر ۴۵ قسمت آماده پخش شده اسـت کـه بعد از ایام ماه مبارک رمضان هم پخش آن ادامه خواهد داشت.

 

بازیگران فصل 4 سریال از سرنوشت

بازیگران از جمله: حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، ساناز سعیدی، سولماز غنی، نگین صدق گویا، سیدمهرداد ضیایی و مائده طهماسبی دراین فصل حضور خواهند داشت. عمده‌ترین مسئله‌اي کـه دراین فصل از سریال دنبال میشود، موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان اسـت.

 

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

دارا حیایی پسر امین حیایی کـه یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای کشور ایران اسـت یازدهم شهریورماه سال ۱۳۷۵ در تهران بدنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما اسـت. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا رابه عهده گرفت. انها سال ها در بيرون از کشور بـه سر بردند و چند سال قبل بـه ایران بازگشتند. دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

 


 

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 در تهران متولد شد. وی تحصیلات خودرا در رشته کارشناسی نمایش بـه پایان رساند و اکنون بعنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و خواننده در حال فعالیت میباشد. کیسان دریک خانواده چهار نفره بدنیا آمد و دارای یک خواهر میباشد. نام او بـه معنی باهوش و با کیاست و یکی از القاب مختار ثقفی میباشد. این بازیگر ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

 


 

بیوگرافی فاطمه بهارمست بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر تئاتر، تلویزیون‌ و سینما اسـت. فاطیما بهارمست در کودکی با اجرای برنامه تلویزیونی بـه شهرت رسید. در سن 6 سالگی در مسابقه تلفنی برنامه عموپورنگ در شبکه 1 تلویزیون ایران شرکت کرد و سپس بطور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد و بعنوان مجری برنامه‌هاي کودک تلویزیون فعالیت هنری خودرا در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد.

 


 

بیوگرافی مجید واشقانی بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران اسـت. نخستین حضور وی در قاب تلویزیون مربوط بـه سال ۱۳۹۰ با سریال مسیر انحرافی اسـت. او در تلویزیون بسیار پر کار، ولی در سینما تنها دارای چند اثر در عرصه‌ي بازیگری اسـت. او با پوریا پور سرخ در دوره‌هاي تکمیلی بازیگری درسال ۸۰ هم کلاسی بوده اسـت. وی دارای مدرک لیسانس مهندسی متالوژی اسـت.

 


 

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر ایرانی متولد چهارم آذر سال ۱۳۶۰ در تهران میباشد و دو خواهر و یک برادر دارد. وی از سال ۸۷ با سریال روزهای زندگی و آسمان همیشه ابری نیست وارد بازیگری شده اما بیشترین شهرت مربوط بـه سریال حضرت یوسف میباشد نقش همسر فرعون را بازی می‌کرد. خانم لیلا بلوکات موسسه خیریه‌اي رابه نام مهر لیلا راه اندازی و مدیریت می کنند.

 


 

بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

ساناز سعیدی متولد سال 1368 و فروردین ماهی میباشد. او زاده شهر تهران و دارای مدرک لیسانس معماری اسـت. خانم ساناز سعیدی جزو معدود بازیگرانی اسـت کـه در نخستین تجربه خود، در نقش اول بازی کرده اسـت. فعالیت خودرا از تئاتر شروع کرد ودر ادامه فعالیت خود ، دوره هاي بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

 


 

بیوگرافی سولماز غنی بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

سولماز غنی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران اسـت و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران میباشد. خانم سولماز غنی در ۱۳۸۰ در نقش یک بیمار قلبی در فیلم اتانازی، و سپس تیک آف «۱۳۸۱» وارد سینما شد. بازیگری در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی تب سرد «۱۳۸۲» آغاز ودر مجموعهٔ پنج کیلومتر تا بهشت «۱۳۹۰» و سرنوشت «۱۳۸۶» بـه خوبی شناخته شد. او سال هاست کـه ازدواج کرده و متاهل میباشد.

 


 

بیوگرافی نگین صدق گویا بازیگر سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

نگین صدق گویا در تاریخ 8 ماه اسفند سال 1349 در شهر تهران دیده بـه جهان گشوده اسـت. او خواهر شیرین بینا میباشد، کـه در آغاز فعالیت هنرپیشگی با یک دیگر همبازی هم شده‌اند. پدر نگین صدق گویا وکیل بوده و خواهرش شیرین بینا یکی از ستاره هاي خوب سینما و تلویزیون کشورمان میباشد و بخاطر هنرپیشه بودن نگین وی نام خانوادگی همسر خودرا بعنوان نام هنری خودش منصوب نموده اسـت.

 


 

بیوگرافی مائده طهماسبی

بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال از سرنوشت فصل چهارم

مائده طهماسبی همسر فرهاد آئیش متولد ۱۳۳۶ در بابل، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم اسـت. پدر مائده طهماسبی دکتر و رئیس بیمارستان و تحصیلات مادرش سیکل بود. مائده طهماسبی دو برادر و یک خواهر دارد. وی هم چنین عمه ي تازه بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی اسـت. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی اسـت.

 


 

عوامل سریال از سرنوشت 4

کارگردان: سید محمدرضا خردمندان

تهیه کننده: اکبر تحویلیان

نویسندگان: محمدمحمود سلطانی و روح الله صدیقی

تدوین: شوکا زندباف

مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده

مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام

طراح صحنه و لباس: آبتین برقی

صدابردار: حمیدرضا یارندپور

عکاس: متین تحویلیان، پریدخت اصباح

برنامه ریزی: نوید احمدزاده چالشتری

طراح گریم: خاطره خاشعی

تدارکات: علی بهرام

منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد

جدیدترین مطالب سایت