بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

دراین مطلب، بیوگرافی مارال بنی آدم و همسرش را مرور میکنیم. مارال بنی آدم بازیگر سینما و تئاتر کشورمان می‌باشد. این چهره با بازی در فیلم فروشنده شناخته شد و سپس با بازی در نقش پروین اعتصامی بـه اوج شهرت خود دست یافت. او بخاطر بازی دراین نقش، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد. مـا در ادامه زندگی مارال بنی آدم رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

باید بگوییم کـه مارال بنی آدم بازیگر موفق تئاتر و سینمای کشورمان اسـت. وی از دوران کودکی بـه بازیگری علاقه زیادی داشت، کلاس هاي آموزشی بازیگری را در کانادا زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور سپری کرده اسـت. او در رشته بازیگری تحصیل کرده و دو خواهر بنام هاي نهال و غزال دارد. فعالیت هاي هنری مارال بنی آدم از بازیگری در تئاتر آغاز شده اسـت.

 

درباره مارال بنی آدم

مارال بنی‌آدم متولد ۱۱ آبان ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران اسـت. او فعالیتش را اوایل دهه ۱۳۹۰ با حضور در تئاتر آغاز کرد. اولین حضورش در سینما، نقشی کوتاه در فیلم ٔ فروشنده «۱۳۹۴» ساختهٔ اصغر فرهادی بود. این چهره برای بازی در نقش اصلی در آغوش درخت «۱۴۰۱» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد.بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

سال بعد او این جایزه را بابت بازی در نقش پروین اعتصامی در فیلم پروین «۱۴۰۲» دریافت کرد. بنی‌آدم در ۱۲ سالگی با دیدن سریال آپارتمان با بازی امین حیایی، بـه بازیگری علاقه نشان داد. اما پدرش در آن زمان مخالف ورود او بـه اینکار بود. بنی‌آدم سپس تصمیم گرفت تا در کلاس‌هاي تئاتر مدرسه شرکت کند.

 

باید بگوییم، او نخست در تئاتر فعالیت میکرد و دوره‌هاي بازیگری را درسال ۱۳۹۰ زیر نظر مهتاب نصیرپور در کانادا گذراند. تا سال ۱۳۹۳، بنی آدم «تجربه‌هاي موفقی در ونکوور و تهران» بـه دست آورد و سپس بـه ایران بازگشت. بازی در فیلم خشکسالی و دروغ و فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی از اولین فیلم‌هایي بود کـه وی در آن نقش‌آفرینی کرد.

 

مارال بنی آدم و همسرش

خانم مارال بنی آدم در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده‌اسـت. این چهره درسال ۱۳۷۸ با علی سرابی ازدواج کرد. این زوج یک دختر و پسر بنام‌هاي عسل و ایلیا دارند. علی سرابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد نهم ماه اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران چشم بـه جهان گشود. وی از سال ۱۳۷۹ تاکنون دراین عرصه بازیگری فعالیت می کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و عکس های ژینا کلانتری دوست دختر سابق شادمهر عقیلی

 

فیلم ها و سریال های مارال بنی آدم

همان طور کـه در بالا هم توضیح دادیم، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه 90 با حضور روی صحنه تئاتر شروع کرد. اولین تجربه‌اش بازی کوتاه در «فروشنده» اصغر فرهادی بود. بنی‌آدم بعد ها در فیلم «در آغوش درخت» خواجه پاشا بازی کرد ودر جشنواره فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر زن شد و با بازی در فیلم «پروین» توانست جایزه بهترین بازیگر زن را ازآن خود کند.بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

بیوگرافی مارال بنی آدم

 

تا‌کنون چـه در سینما و چـه در تلویزیون و چـه در تئاتر کمتر بـه چهره‌هاي ادبی و هنری پرداخته شده اسـت. هم چنین، درباره پروین اعتصامی هم حداکثر در سریال نمایش خانگی «شبکه مخفی زنان» پرداخته شده اسـت. حسین کیانی هم نمایشی با‌عنوان «پروین» را روی صحنه برده اسـت.

 

اما خیلیها معتقدند کـه نزدیک‌ترین چهره بـه پروین اعتصامی در فیلم «پروین» با نام قبلی «معجزه پروین» محمدرضا ورزی و با بازی مارال بنی‌آدم شکل گرفته اسـت. بنی‌آدم می گوید کـه پروسه گریمش برای گروه سخت و پیچیده بوده اسـت. هم چنین بنی‌آدم خودش را مدیون تئاتر میداند و میگوید کـه بعد از این در انتخاب نقش‌هایش وسواس بیشتری خواهد داشت.

 

مارال بنی آدم در فیلم پروین

وی درباره بازی در فیلم پروین می گوید: پروژه پروین در حال پیش‌تولید بود کـه بـه مـن پیشنهاد بازی در آنرا دادند. قرار بود در سریال زخم‌کاری همکاری داشته باشم و حتی 3سکانس هم بازی کرده بودم، ولی از آنجا کـه روند فیلمنامه در فصل سوم تغییراتی کرد کـه باب میل مـن نبود و احساس کردم هیچ چالشی برای مـن نخواهد داشت.بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

صحبت کردم و دلایلم را توضیح دادم و آن ها هم پذیرفتند و از کار بیرون آمدم. بعد ازآن دوباره برای پروین با مـن تماس گرفتند و متوجه شدند دیگر در «زخم‌کاری» نیستم کـه از مـن دعوت کردند دراین فیلم بازی کنم. این پروژه باعث شد ارادتم بـه یکی از شاعران مهم کشورم خیلی بیشتر شود؛ چون فوق‌العاده زیاد درباره او تحقیق و مطالعه کردم.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل میلاد کی مرام و همسرش + عکس و پیج اینستاگرام

 

مارال بنی آدم در سریال هم گناه

سریال هم‌گناه بـه کارگردانی مصطفی کیایی اولین تجربه او در نمایش خانگی بود کـه یکی از تاثیرگذارترین نقش‌هاي این را سریال بازی کرد. داستان سریال راجع بـه خانواده‌اي قدیمی در تهران بنام صبوری اسـت کـه سال‌هاست در کار پرورش گل‌هاي تزئینی مختلف هستند. خانوادهٔ صبوری در آرامش باهم زندگی میکنند، اما ورود جوانی بـه این خانواده زندگی همه ی را دستخوش تغییراتی می کند کـه…بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

مارال بنی آدم در سریال مترجم

او در دومین کار خود درسال ۱۴۰۱ در سریال مترجم درکنار بازیگرانی چون صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده ایفای نقش می کند. مترجم سریالی درام و رازآلود بـه نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان اسـت. این سریال با شکستن خط روایت و تغییر در زاویه دیدها، توانسته بـه سمت پر و بال دادن بـه ذهنیت و تخیل مخاطب گام بردارد.

 

مارال بنی آدم در نمایش خدای کشتار

نمایش «خدای کشتار» اردیبهشت ۱۳۹۵ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد. ستاره پسیانی و نوید محمدزاده از دیگر بازیگران این نمایش‌نامه بودند کـه استقبال فراوانی ازآن شد. بـه گفته علی سرابی، «خدای کشتار» بیش از ۱۴ هزار تماشاگر داشته‌اسـت. بنی‌آدم در نمایش خدای کشتار بازی خوبی را ارائه داده و او بارها مقابل چشم تماشاگران بالا می‌آورد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل الهه حصاری و عکس های الهه حصاری + آیدی اینستاگرام

 

نظر مارال بنی آدم درباره بازیگری

خانم بنی آدم می گوید: بـه‌عنوان یک بازیگر احساس می کنم یک رسالتی دارم. جدا از این کـه بازیگری حرفه مـن اسـت، اما مـن همیشه بـه آن بـه چشم یک رسالت نگاه کرده‌ام. برایم مهم بوده بتوانم نقش تأثیرگذاری را چـه در تئاتر و چـه در تصویر بازی کنم کـه ماندگار باشد. تمام تلاشم این اسـت و همان طور هم کـه اول مصاحبه گفتم، اصلا برایم مهم نیست زیاد و پشت‌سر هم کار کنم.بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

برای مـن نقش‌هایي کـه بازی میکنم بسیار مهم هستند و تا بـه امروز هم تلاش کرده‌ام دراین روند اشتباه نکنم. شاید یکی، دو بار نقش‌هایي راکه نباید، قبول ‌ ودر فیلم‌هایي بازی کرده‌ام کـه فیلمنامه‌هاي ضعیفی داشته‌اند یا در زمان فیلم برداری تغییرات زیادی کرده‌اند؛ ولی برایم تجربه شده تا دیگر تکرار نشود. همیشه بـه این فکر می کنم کـه در نقش‌هاي ماندگار بازی کنم.بیوگرافی و عکس های مارال بنی آدم و همسرش + مصاحبه و حواشی

پیج اصلی مارال بنی آدم در اینستاگرام

maralbaniadam0@

مطالب داغ هفته اخیر