کاهش وزن و لاغری با مصرف تخم شربتی

کاهش وزن و لاغری با مصرف تخم شربتی

کاهش وزن و لاغری با مصرف تخم شربتی + طریقه مصرف تخم شربتی

تخم شربتی بخورید و لاغر شوید.

 

مصرف تخم شربتی و کاهش وزن برای افراد 

تخم شربتی همان دانه هاي گیاه ریحان میباشند که سرشار از مواد مغذی برای انسان می باشند، این شربت در میان مردم ایران بهره گیری هاي زیادی دارد. امروزه برای لاغر شدن راه هاي زیادیوجود دارد که یکی از آن ها راه هاي گیاهی هست تخم شربتی در حقیقت دانه‌هاي گیاه ریحان هست که به خاطر داشتن ترکیبات لعاب‌دار به‌صورت محلول در آب «شربت» بهره گیری می شود.

 

لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب به صورت ژله‌اي درمی‌آید که می تواند برای رفع عطش مورد بهره گیری قرار گیرد. تخم شربتی خواص زیادی دارد و آن گونه نیست که فقط برای فصل گرما پیشنهاد شود.بهره گیری از تخم شربتی در محلول آب یکی از برترین مواد برای کم کردن وزن و لاغری هست. به گزارش فراناز  دانه‌هاي ژلاتینی تخم شربتی بدون آنکه کالری داشته باشد

 

تا مدت‌ها فرد را سیر نگه می‌دارد و به جای خوردن داروهای مضر برای کم کردن اشتها، می توان از تخم شربتی بهره گیری کرد.مشکل دیگری که دامنگیر جهان از جمله کشور ما شده فشار خون هست که معمولاً بعد از خوردن غذا به‌ویژه غذا هاي پر نشاسته، فشارخون بالا می رود و اگر تخم شربتی همراه غذا خورده شود مواد نشاسته‌اي به تدریج شکر موجود در خود را آزاد می کنند و به این ترتیب شما به طور به مرور انرژی متعادل در طول روز خواهید داشت.

 

تخم شربتی برای کسانی که ورم معده یا دیگر ناراحتی‌هاي گوارشی رنج می برند نیز پیشنهاد می شود. تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم هست و در عین حال آنهایی که در جذب کلسیم مشکل دارند بدانند یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها می شود.

مطالب داغ هفته اخیر