ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

 

تاول و پینه پا برای عاشقان کفش های جلو و پشت باز معضل بزرگیست.پوست ما خیلی اوقات دچار مشکلات زیادی میشود از جمله تاول و پینه پا که میتواند این امر ناشی از بی توجهی و عدم رسیدگی به پوست باشد یا دلایل دیگر زمینه ساز شوند.

 

این مقاله برای کمک به کسانی است که از این مشکل رنج کشیده اند آمده است ، اما ما هنوز توصیه می کنیم قبل از اینکه خودتان را معالجه کنید با یک متخصص مشورت کنید.با ما در فراناز همراه باشید.

 

در صورتیکه تاول کوچک است ، بهترین راه برای درمان آن لمس آن نیست. کفش های خود را فعلا عوض کنید ، پوست اطراف تاول را با الکل یا پراکسید مرطوب کنید و آن را رها کنید. طی یک یا دو روز به خودی خود ناپدید می شود.

 

در صورتیکه تاول بزرگ است ، وسط آن را سوراخ کرده و مایع را بیرون بیاورید. پوست را نبرید! آن را ضد عفونی کنید و در صورت لزوم از چسب زخم با تنفس استفاده کنید.

 

 

ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پاترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

 

درمان تاول با نمک

چندین راه ساده نیز وجود دارد که باعث شود سریعتر از بین برود:

 

محلول منگنز: تاول را برای مدت کوتاهی در محلول ضعیف بشویید – این باید آن را خشک کند . اگر کافی نیست ، تکرار کنید.

 

نمک: هر نوع کاری انجام خواهد داد. 1 قاشق غذاخوری نمک را با 1 لیتر آب جوش مخلوط کنید. می توانید پاهای خود را بشویید یا آنها را خیس کنید.

 

گلاب و بابونه  : خاصیت ضد باکتریایی دارند. می توانید کف پاهای خود در این محلول بخیسانید و سپس خشک کنید.

 

درمان تاول با تخم مرغ

تخم مرغ در بازسازی پوست آسیب دیده اثربخشی اثبات شده دارند. یک تخم مرغ تازه را بشکنید و سفیده را از پوسته جدا کنید. آن را با یک باند به تاول بچسبانید، طی یک روز درمان می شود.

 

بسیاری از علاج معمول وجود دارد ، اما همه آنها برای نرم کردن پینه هستند تا به راحتی آن را با یک برس پدیکور یا … جدا کنید. فراموش نکنید که بعد از آن کل پا را با کرم مرطوب کنید.

 

 لیمو درمان پینه

سرکه و آب را 1 به 3 را مخلوط کنید ، قبل از خواب ، روی پینه بمالید ، و آن را با یک باند بپوشانید. صبح به راحتی بیرون می آید.

 

لیمو: موثرترین روش استفاده از پوست لیمو روی پوست بخار داده شده است . اگر این کار را قبل از خواب انجام دادید ، کافی است پس از 3-4 روز پاهای خود را در آب گرم نمکی خیس کنید ، سپس پینه را جدا کنید.

 

آلوئه ورا: یک برگ را برش دهید، آن را روی پینه بمالید ، آن را بپوشانید تا از ورود هوا جلوگیری شود از یک باند کمک بگیرید. پینه سخت در 12-24 ساعت نرم می شود و شما قادر به حذف آن خواهید بود.

 

روغن

بهتر است قبل از خواب ،روغن نباتی را به پای تمیز مالش دهید. تکرار کنید تا پینه نرم شود و به تدریج کاهش یابد. این سریعترین روش نیست ، اما کاملاً بی خطر است .

ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پاترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

 

تاثیر استثنائی جوش شیرین

جوش شیرین به از بین بردن سلولهای قدیمی پوست و سرعت بخشیدن به بازسازی کمک می کند . 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین را درون آب گرم بریزید و پاهای خود را در آنجا 15 دقیقه قرار دهید. یک پینه کوچک به راحتی با کمی فشار بیرون می آید.

 

ترفند های طلایی برای رهایی از پینه و تاول پا

Golden Tricks to Get Rid of Calluses and Blisters

مطالب داغ هفته اخیر