تجاوز جنسی Rape مردی به دختر باکره در پارکینگ عمومی

تجاوز جنسی Rape مردی به دختر باکره در پارکینگ عمومی

تجاوز جنسی Rape مردی به دختر باکره در پارکینگ عمومی

ماجرای دختری که مورد تجاوز یک مرد شرور قرار گرفترا در ادامه می خوانید. یک دختر باکره از سوی یک مرد تازه داماد مورد تجاوز جنسی Rape قرار گرفت. این دختر دبیرستانی که از جلوی یک پارکینگ عمومی در حال عبور کردن بود به سرانجامی شوم دچار شد و این مرد جوان پس از تجاوز به دختر دبیرستانی از رابطه جنسی با دخترک فیلم و عکس تهیه کرد.

 

تجاوز جنسی Rape دختر باکره در پارکینگ عمومی یک جوان انگلیسی اعتراف کرد ساعاتی پیش از ازدواجش، یک دختر را به مدت دو ساعت مورد تجاوز قرار داده است.

 

به گزارش سایت فراناز به نقل از پایگاه اسکای نیوز عربی، دیری ماکان (28 ساله) روز پنجشنبه اعتراف کرد که ساعاتی پیش از ازدواجش مرتکب تجاوز Rape شده است.بر اساس این اعتراف، او قربانی خود را به پارکینگی نزدیک خانۀ او کشانده و پس از تجاوز و ضرب و شتمش، تصاویری از او گرفته است.

 

ماکان، چند ساعت بعد، هم با نامزدش ازدواج کرده است.روزنامه های انگلیسی نوشته اند ماکان که به دلیل ارتکاب جنایتی مشابه در سال 2006 زندانی Prisoner شده بود، به تازگی آزاد شده است. او جنایت Crime تازه اش را پس از بازگشت از گشت و گذار با دوستانش، در نیمه شب انجام داده است. به گزارش فراناز حکم دادگاه در این باره 28 آوریل اعلام خواهد شد.

 

مطالب مرتبط »

 

تجاوز جنسی دو مرد به دختر 17 ساله در تاکسی خطی تهران

 

تجاوز جنسی به دختر باکره در حیاط یک کلیسا

 

ماجرای تجاوز جنسی بازیگر ایرانی سرشناس به دختر باکره

 

عکس های تجاوز جنسی 4 مرد به دختر باکره

 

مطالب داغ هفته اخیر