تکه تکه شدن بدن دانشجوی دختر توسط استاد دانشگاه ( عکس )

تکه تکه شدن بدن دانشجوی دختر توسط استاد دانشگاه ( عکس )

تکه تکه شدن بدن دانشجوی دختر توسط استاد دانشگاه ( عکس )

به گزارش فراناز این استاد دانشگاه مشهور که در دانشگاههای معتبر تدریس میکند شاگردش را که معشوقه اش هم بود تکه تکه کرد!این استاد برجسته که سابقه ی تدریس در دانشگاه سوربن را دارد و نشان افتخار فرانسه را دریافت کرده، حالا قرار است به تبعید فرستاده شود.

 

مورخ روسی که اعتراف کرده بود به دختر دانشجو و شریک زندگی‌اش شلیک و بدن او را قطعه قطعه کرده بود، به ۱۲ سال و نیم حبس محکوم شد.

 

اولک سوکولوف ۶۳ ساله، کارشناس جنگ‌های ناپلئون، به قتل آناستازیا یشچنکو ۲۴ ساله اعتراف کرده است.

او در نوامبر ۲۰۱۹ در حالی که دست‌های بریده خانم یشچنکو را در کوله پشتی‌اش گذاشته بود، مست در کنار یک رودخانه پیدا شد.

سوکولوف استاد دانشگاه دولتی سن پترزبورگ و معشوقه اش یشچنکو، که دانشجوی دوره ی دکترا بود، در یک پروژه ی مرمت و بازسازی مربوط به دوران پادشاهی ناپلئون شرکت داشتند.

 

فعالان حقوق زنان می‌گویند این پرونده نشانه‌ای از بی‌تفاوتی نسبت به آزار و اذیت و خشونت خانگی زنان در روسیه است.تکه تکه شدن بدن دانشجوی دختر توسط استاد دانشگاه ( عکس )

دادخواست آنلاین با بیش از ۷۵۰۰ امضا منتشر شده است که دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ را به نادیده گرفتن شکایت قبلی دانشجویان از سوکولوف متهم می‌کند.

 

او اکنون از این دانشگاه و همچنین یک سمت علمی دیگر در دانشگاهی در فرانسه اخراج شده است.

 

پروفسور اولگ سوکولوف 64 ساله پس از شلیک به آناستازیا یشچنکوی 24 ساله او را سر برید و تکه های بدنش را در رودخانه مویکا سن پترزبورگ ریخت.

 

سر جدا شده ی آناستازیا را درون یک کیسه ی پلاستیکی فروشگاه ایکیا در آپارتمان مجلل سوکولوف پیدا کردند و تن و پاهایش را از رودخانه بیرون کشیده شد.

 

به گفته ی قاضی دادگاه، سوکولوف ابتدا به یشچنکو شلیک کرده بود، سپس سعی کرده بود او را خفه کند اما یشچنکو هنوز علائم حیاتی داشت به همین دلیل سوکولوف دوباره به او شلیک کرد.سوکولوف با 4 گلوله به معشوقه ی خود شلیک کرده بود که یکی از آن ها به چشم راست یشچنکو اصابت کرده بود. اسلحه ی سوکولوف متعلق به قرن نوزدهم و نیروهای سواره نظام بود.

 

در دادگاه سوکولوف اعتراف کرد که چهار بار به خانم یشچنکو شلیک کرده است و سپس با اره و چاقوی آشپزخانه او را قطعه قطعه کرده است. یک اسلحه کمری نیز در کوله پشتی او پیدا شده است.

 

او می‌گوید قصد داشته پس از آنکه از دست جسد خلاص شد، در حالی که لباس ناپلئون را پوشیده، در انظار عمومی خودکشی کند.

 

سوکولوف گفته در روز حادثه از یک سو خسته بود و از سویی دیگر به یشچنکو مشکوک شده بود که به او خیانت می کند، به همین دلیل وقتی یشچنکو به او گفت که قصد دارد به جشن تولد دوستش برود خشمگین شده بود.

 

یشچنکو به سوکولوف گفته بود باید به آزادی او احترام بگذارد اما به گفته ی قاضی دادگاه این زوج که 40 سال میان آن ها اختلاف سنی وجود داشت، به شدت به یکدیگر حسادت می کردند.این اتفاق زمینه ساز مشاجره ای شد که به مرگ یشچنکو انجامید. او در این مشاجره با فریاد گفته بود: «ازت متنفرم. برو گمشو. بذار برم.»

 

سوکولوف مدعی شده یشچنکو به فرزندان او از روابط عاشقانه ی قبلی اش توهین کرده و به او حمله برده بود، اما قاضی دادگاه با رد این موضوع بیان کرد سوکولوف وقتی به او شلیک کرد که یشچنکو او را تهدید کرد.
سوکولوف پیشتر در دادگاه ندامت و پشیمانی عمیق خود را ابراز کرده بود.

او گفته بود: «نه تنها معتقدم که باید مجازات شوم بلکه می خواهم مجازات شوم تا کفاره ی جنایتی که مرتکب شدم را بدهم.»

 

او گفت آناستازیا عشق زندگی او بوده و اینکه اگر مادرش در دادگاه حاضر بود در برابر او زانو می زد و اجازه می داد به او شلیک کند.

 

سوکولوف بعد از کشتن آناستازیا یک تشک ایکیای جدید خریده بود تا لکه های خونی که روی تشک قبلی بود را پنهان کند.این استاد روس با دست کم دو دانشجوی دیگر خود رابطه داشت که در شهادت خود از کنترل گر بودن سوکولوف و پرخاشگری زیاد او صحبت کرده بودند.بقایای جسد قربانی توسط پدرش شناسایی شده بود

 

سوکولوف و خانم یشچنکو دستکم سه سال با یکدیگر زندگی کرده بودند.

جدیدترین مطالب سایت