حواشی دستگیری ساشا سبحانی در اسپانیا + عکس

حواشی دستگیری ساشا سبحانی در اسپانیا + عکس

حواشی دستگیری ساشا سبحانی در اسپانیا + عکس

 

روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری «ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد. به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.

 

وی سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. نام ساشا با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی هم فعالیت داشت.

 

این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته که از مقامات قضایی اسپانیا خواسته تا او را به ایران تحویل ندهند.

 

این درحالیست که ادعا شده است ساشا سبحانی به خاطر گرفتن فالوور و اینکه دوباره در اینستاگرام معروف شود دست به این بازی جدید زده، ابتدا خبر دستگیری اش عنوان شد اما اکنون در پیج اینستاگرام وی در استوری هایش لایو (پخش زنده) از خود گذاشته است.حواشی دستگیری ساشا سبحانی در اسپانیا + عکس

 

ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران از آقازاده‌های ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می‌باشد که حالا از طریق سایت‌های شرط بندی و زندگی لاکچری‌ای معروف است.
او معتقد است اگر نمی‌توانید پول در بیاورد و نمی‌توانید زندگی کنید برید بمیرید!

 

محمدرضا سبحانی معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد می‌باشد و یک خواهر بنام فائزه دارد.

 

نام ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با خبری بعنوان قتل سر زبان‌ها افتاد که ماجرا درگیری دو نفر در پارتی شبانه این آقازاده بود. در نهایت با فوت یکی از طرفین دعوا، ساشا مدتی دستگیر و روانه بازداشت شد، اما بخاطر عدم نقش وی در قتل پس از مدتی آزاد شد.حواشی دستگیری ساشا سبحانی در اسپانیا + عکس

ساشا سبحانی در کنار رئیس جمهور سابق ایران محمود احمدی نژاد

 

انتشار عکس‌های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس‌هایی از کربلا، و مکه سوریه با عکس‌های غیرمتعارف، روابط غیر اخلاقی، کشتی شخصی و ماشین‌های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.

جدیدترین مطالب سایت