دختری که ناخواسته از برادرش باردار شد + عکس

دختری که ناخواسته از برادرش باردار شد + عکس

دختری که از برادرش باردار شد!

دختر و پسری اهل آفریقای جنوبی که برای پنج سال باهم نامزد بودند و دیوانه وار عاشق یک دیگر بودند. بارداری خواهر از برادرش در روز ازدواج و پس از این که پدر و مادرشان پس از 28 سال هم دیگر را ملاقات کردند، متوجه شدند خواهر برادر هستند و در حادثه اي تلخ در حالی که دختر 8 ماهه حامله بود از هم جدا شدند.

 

زنی که هفته آینده فرزند خود رابه دنیا می‌آورد زمانی که فهمید پدر فرزندش برادرش است از لحاظ روحی ویران شد. این زوج که در دانشگاه با هم آشنا شده بودند تصمیم گرفتند تا در روز ازدواج و پیش از عقد قانونی والدین مجردشان را به هم دیگر معرفی کنند.

 

اما ملاقات انها با یک دیگر سبب این موضوع شد تا پی ببرند انها خواهر برادر بوده اند و در زمان کودکی از یک دیگر جدا شده اند. این زوج گمنام اهل آفریقای جنوبی پس از فهمیدن این موضوع از شنبه هفته پیش همان‌ گونه در شوک به سر میبرند.

 

این خواهر برادر تنی پس از آنکه پدر مادرشان در کودکی طی یک طلاق سریع از هم جدا شدند، یک دیگر را هرگز ندیدند. در آن زمان زن 8 ماهه حامله بود و پسر دو سال سن داشت. مردی که بعنوان پدر در این حادثه اسمش مطرح است در گفتگو با این روزنامه گفت وی پس از آنکه متوجه تقلب و دروغ همسرش در سال 1983 شده است از وی جدا شده و به این ترتیب دختر توسط مادرش و پسر توسط پدرش بزرگ شده است.

جدیدترین مطالب سایت