سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

در اینجا سلبریتی های هالیوودی را به شما معرفی می کنیم که با وجود اینکه سن زیادی دارند ولی هنوز ظاهری جوان و شاداب دارند. این سلبریتی های محبوب با وجود سن زیاد هنوز هم تغییر چندانی نکرده اند و جوان تر از سنشان به نظر می رسند.در ادامه با فراناز همراه باشید.

 

شاید فرهنگ آمریکایی فرهنگی سطحی باشد از این لحاظ که به جوانی و ظاهر فیزیکی فرد اهمیت بسیار زیادی می دهد. البته در این مورد بحث و جدل فراوان است و تا ۳۰ سال آینده همه چیز ممکن است عوض شود، ولی این روزها همچنان مردم دوست دارند درباره این حرف بزنند و بخوانند که ستاره ها و سلبریتی ها چه شکلی هستند و بعد از چند سال عمر کردن چه تغییراتی در چهره و ظاهر آنها به وجود آمده است.

 

به خصوص اگر این چهره ها از ستاره های محبوب در سراسر دنیا باشند. به همین دلیل در اینجا نگاهی انداخته ایم به آن دسته از سلبریتی هایی که با وجود سن بالا هنوز ظاهر خوب و جذابی دارند و با آنکه پا به میانسالی و سالمندی گذاشته اند، می توان گفت که خیلی خوب پیر شده اند و شاید خیلی از آنها را هنوز نتوان پیر و مسن خطاب کرد!

 

۱.جورج کلونی

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

از هر خانمی در سراسر دنیا بپرسید (و البته از آقایان) که جذاب ترین مردی که تابحال روی پرده سینما دیده شده و بازیگری کرده کیست، قطعاً جواب شما جورج کلونی خواهد بود. و واقعاً هم همینطور است. کلونی جذابیتی کلاسیک دارد و همیشه جزو خوش پوش ترین بازیگران بوده و همیشه هم آن لبخند خاص خودش را نثار بینندگان و حضار می کند. طوری که این حس به انسان دست می دهد که انگار وی همیشه تاکسیدو به تن دارد و روزش را در اتاق مطالعه اش با یک نوشیدنی در دست به پایان می برد. نکته عجیب و غریبی که در مورد جورج عزیز (!) وجود دارد این است که او این روزها که در اواسط دهه پنجاه عمرش به سر می برد، جذاب تر از وقتی که بیست و چند ساله بود به نظر می رسد. زیرا آن زمان هنوز پختگی حال را نداشت و انگار هنوز در تلاش بود تا به نقطه ای که حالا هست برسد.

 

۲. دمی مور

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

حالا که صحبت از سلبریتی هایی است که در پنجاه سالگی جذاب تر از بیست سالگی به نظر می رسند، بگذارید به دمی مور اشاره کنیم. قطعاً افرادی هستند که می گویند دمی مور وقتی جوان بود هم بسیار زیبا بود، ولی این روزها وی به آن درجه از کلاس و ظرافت رسیده که در جوانی اش از آن خبری نبود. دمی وارد دهه پنجاه عمرش شده و شاید حالا کمی چهره اش هم سنش را نشان بدهد.

 

ولی نظر ما این است که وی یکی از آن دسته افرادی است که به نظر میرسد هرگز پیر نمی شوند و ما معتقدیم که او برای حفظ ظاهر زیبایش خیلی هم تلاش می کند. البته نه اینکه این موضوع ایرادی داشته باشد! ولی وقتی در طول روز کاری برای انجام دادن نداشته باشید، دیگر می خواهید چکار کنید جز اینکه به خودتان برسید؟ در هر صورت، کسی نمی تواند انکار کند که ظاهر دمی برای این سن بسیار خوب است و البته خودش هم می داند که با این ظاهر می تواند فردی جوانتر از خودش را هم جذب کند

 

۳. رابرت داونی جونیور

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

وقتی داشتیم این لیست را تهیه می کردیم اصلاً به رابرت داونی جونیور فکر نکرده بودیم. ولی وقتی فهمیدیم که مرد آهنی پنجاه و یک سال دارد، باورمان نمی شد! بعد فهمیدیم که اصلاً فکر نمی کردیم که آقای داونی کسی باشد که سنش حتی به پنجاه نزدیک شده باشد. البته وقتی به این قضیه فکر می کنیم که وی از دهه هشتاد تابحال در حرفه بازیگری مشغول بوده، کم کم باورمان می شود که سن او چندان هم پایین نباید باشد.

 

سایت فراناز : شاید عجیب به نظر برسد، ولی رابرت علیرغم مشکلاتی که تا این سن با آنها روبرو بوده، خوب پیر شده است. گاهی آن انرژی و آتشی که فرد در درونش دارد، برای پوشاندن سال ها اشتباه و خطا و انتخاب هایی که زندگی دیگران را هم به آتش می کشد، کافی به نظر می رسد.

 

۴. مریل استریپ

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

همه مریل استریپ را دوست دارند. این موضوع کاملاً قابل درک است. حتی افرادی که از سینما و بازیگران هم بدشان می آید، نمی توانند بگویند که واقعاً از خانم استریپ متنفرند. وی احتمالاً بزرگترین هنرپیشه ای است که تابحال ظهور کرده و هرگز از سن واقعی اش فرار نکرده است. شاید بازیگران زنی وجود داشته باشند که بگویند به سن شان اهمیتی نمی دهند و ادعا کنند که در هر سنی که هستند کاملاً در آن سن راحتند و با آن کنار آمده اند.

 

ولی باور کردن این ادعا از سوی آنها اغلب اوقات آسان نیست. ولی وقتی مریل استریپ چنین حرفی بزند، بدانید که کاملاً این ادعا کاملاً واقعیت دارد. دلیلش را نمی دانیم. ولی واقعاً همینطور است. اگر از خودتان می پرسید که این اعجوبه سینما چند ساله است، باید بگوییم که این روزها او ۶۶ سال دارد و اگر همه می توانستند در ۶۶ سالگی خوشحال و خوشبخت باشند، دنیایی بسیار متفاوت با دنیای حال داشتیم.

 

۵. سلما هایک

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

احتمالاً اولین باری که سلما هایک را در یک فیلم سینمایی دیده اید یادتان هست. اکثر ما سلما هایک را از فیلم از گرگ و میش تا سحر و آن صحنه رقص مار افسانه ای به یاد داریم. انگار یک نیروی ماورایی باعث شده بود که همه جذابیت های زنانه جمع شوند و در یک بازیگر ریزاندام لاتینو قرار بگیرند. بعد از گذشت سال ها، هایک ثابت کرد که نه تنها بینهایت زیبا است، بلکه بطور باورناپذیری بااستعداد و باهوش هم هست. وی حالا تبدیل به نیروگاهی واقعی در هالیوود شده و یک دختر دارد. او با یک مولتی میلیاردر ازدواج کرده و برای چندین و چند خیریه نیز کارهای نیک زیادی انجام داده و به آنها کمک کرده است. تنها کاری که سلما در این سالها نکرده، پیر شدن است. در بیست سالی که از فیلم مذکور گذشته، شاید وی فقط ۴ سال، حداکثر ۵ سال، پیرتر به نظر برسد.

 

۶. دنزل واشینگتن

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

دنزل حالا بیش از ۶۰ سال دارد. وی در دسامبر ۱۹۵۴ متولد شده است. باورتان می شود که دنزل واشینگتن بالای ۶۰ سال داشته باشد؟ نگاهی به آقایانی که بالای ۶۰ سال دارند بیندازید و یک نگاه هم به آقای واشینگتن بیندازید. واقعاً باورش سخت است. نکته ای که در مورد او وجود دارد این است که وی همیشه مرد پیشرو و خوش تیپ هالیوود بوده، حتی زمانی که نقش های منفی را بازی می کرده است. ظاهر او همیشه طوری به نظر می رسید که انگار هیچوقت بالای ۵۰ سال ندارد و از آن مسخره تر، لبخند جذاب و نیرو و استعداد بی صدایی بود که پشت آن لبخند نهفته بود. حس ما این است که دنزل واقعاً هیچوقت پیر نخواهد شد. به نظر می آید که او نیروهایی در سطح شان کانری برای جوان ماندن تا ابد داشته باشد.

 

۷. میشل فایفر

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

ساده بگوییم، میشل فایفر یکی از زیباترین بازیگرانی است که تابحال دیده ایم. حتی بعضی ها ادعا می کنند که اگر روزی برسد که نژاد انسان فرمولی برای ساختن یک انسان زیبا کشف کند، میشل کاملاً با این فرمول همخوانی دارد. در طول سال ها بازیگری، میشل درست به اندازه روز اولی که وی این حرفه را آغاز کرد، زیبایی اش را حفظ کرده است. البته دلیل این که این قدر از زیبایی خانم فایفر تعریف می کنیم این است که این هنرپیشه هرگز تن به چاقوی جراحان زیبایی نداده و اندامش را برای مغلوب نشدن در برابر بالا رفتن سن و سال، تغییر نداده است. او حالا ۵۷ سال دارد و هنوز هم یکی از زیباترین زنان هالیوود است.

 

۸. آنتونیو باندراس

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

بیشتر مردم فکر می کنند که دلیل جذابیت آنتونیو باندراس، جذابیت فیزیکی خاص یک مرد جوان لاتینو است. البته اشتباه نکنید، زیرا همینطور هم هست. آنتونیو نماد همه آن چیزهایی است که یک مرد لاتینو باید داشته باشد. ولی اینها دلیل بر جذابیت امروز این بازیگر در اواسط ۵۰ عمرش نیستند. نظریه ما این است که بخش عظیمی از جذابیت باندراس این باشد که وی فقط از لحاظ جسمانی جذاب نیست. به نظر ما اگر ظاهر او شبیه رادنی دنجرفیلد هم بود، به اندازه حالا خوش تیپ به نظر می رسید. شاید به همین دلیل باشد که این روزها آنتونیو باندراس هنوز هم جزو خوش قیافه ترین مردان دنیا است.

 

۹. لنی کراویتز

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

شاید لنی کراویتز موزیسین محبوب تمام دوران ها نباشد. اگر قرار بود لیستی از محبوب ترین و نامحبوب ترین موزیسین های دنیا تهیه کنیم، احتمالاً او در لیست دوم قرار می گرفت. البته دلیلش این نیست که ما از کاویتز نفرت داریم. مطمئن هستیم که او موزیسین توانا و بااستعدادی است و میلیون ها طرفدار او ثابت کننده این موضوع است. ولی نمی توانیم انکار کنیم که خیلی هم به او علاقه داریم. با اشاره به این موضوع، باید بگوییم که لنی کراویتز ۵۱ سال دارد و این مسئله ذهن ما را درگیر کرده است که واقعاً به لنی نمی خورد که ۵۱ سالش باشد. به نظر ما لنی حتی یک روز بالای ۳۰ سال به نظر نمی رسد. البته فقط در مورد ظاهر او حرف نمی زنیم. نظر ما در مورد موسیقی او هر چه باشد، ولی باید اعتراف کرد که او کارش را خوب بلد است و انگار می تواند تمام روز بخواند. واقعاً باورش سخت است.

 

۱۰.هلن میرن

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

بسیاری از چهره ها و ستاره هایی که در این لیست از آنها نام بردیم، به این دلیل در این لیست قرار گرفته اند که ۲۰ تا ۳۰ سال جوانتر از سن شان به نظر می رسند. ولی در مورد هلن میرن، مسئله خیلی پیچیده تر است. وی سبک بانوی اروپایی واقعی خودش را در بیشتر سال های حرفه بازیگری اش حفظ کرده و همیشه در سنی که بوده خوب به نظر رسیده است. تنها با این تفاوت که وی در هر سنی که بوده به بهترین و عالی ترین وجه به نظر رسیده است. حتی این روزها که او در دهه هفتاد عمرش به سر می برد، نمی توان گفت که او ۴۰ ساله به نظر می رسد. البته ۷۰ ساله هم به نظر نمی رسد، ولی از اینکه سنش و چروک هایش را نشان بدهد هم نمی ترسد. همین قضیه نوعی آرامش را به انسان القا می کند و این حس به انسان دست می دهد که اگر همه ما مانند هلن بودیم، خیلی زود از وسواس مان نسبت به جوانی و ظاهرمان رها می شدیم و تعالی می یافتیم. شاید هم ما کمی ایده آل گرا هستیم. کسی چه می داند.

 

۱۱. سوزان ساراندون

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

همین چند وقت پیش بود که سریال زندگی خصوصی مریلین مونرو پخش می شد و سوزان ساراندون در دو اپیزود آن در نقش مکمل بازی کرده بود. آن زمان بود که به این فکر افتادیم که ساراندون چند سالش است و به این نتیجه رسیدیم که ۵۰ سال بیشتر نباید داشته باشد. ولی باور کنید یا نکنید، وی نزدیک به ۷۰ سال دارد. ما که باور نکردیم و چند بار در صفحات اینترنتی مرجع جستجو کردیم تا مطمئن شویم که اطلاعاتمان درست است. سوزان ساراندون جذابیتی درونی و بیرونی دارد که ترکیبی عالی از اعتماد به نفس، هوش و زیبایی سنتی و قدیمی است.

 

۱۲. پیرس برازنان

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

هر وقت کسی از ما می پرسد که محبوب ترین بازیگر کاراکتر جیمز باند تابحال چه کسی بوده، ما همیشه جواب داده ایم، اول شان کانری و بعد پیرس برازنان. در سال ۱۹۹۵ که برازنان نقش جیمز باند را بازی کرد، ۴۲ سالش بود و بعضی ها اعتراض داشتند که وی برای این نقش زیادی مسن است. یادتان باشد که این قضیه ۲۰ سال پیش مطرح شده بود. حالا او ۶۲ سالش است! پیرس از آن دسته آقایانی است که به اندازه سن شان به نظر می رسند، ولی در همان سن فوق العاده خوش تیپ و جذاب هستند. وی همیشه همان جنتلمن ایرلندی بانزاکتی بوده که لبخند شیطنت آمیز یک مرد جوان را دارد و همیشه همین قضیه باعث شده که او برای تبلیغات خودروها و ساعت مچی های باکلاس، عالی ترین گزینه باشد.

 

۱۳. جیمی لی کرتیس

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

اگر قرار بود لیستی از محبوب ترین ستاره های هالیوود تهیه کنیم، جیمی در این لیست رتبه بالایی کسب می کرد. از ۳۰ سال پیش که او در فیلم هالووین بازی کرد، تابحال وی انفجاری از انرژی مثبت بوده است. در طول این سال ها، وی از نشان دادن شخصیتش نترسیده، ولی باید بگوییم که او همیشه چیزی بالاتر از آن بوده است. حالا او ۵۷ سال دارد و از نشان دادن سنش نمی ترسد. وی هر دقیقه از عمرش را برای مجاب کردن دیگران درباره اینکه سنش کمتر است تلف نمی کند. جیمی هنوز هم موهایش را کاملاً کوتاه می کند و آنها را رنگ نمی کند و اصلاً هم برایمان مهم نیست که وقتی می خندد صورتش چروک می افتد. زیرا معتقدیم دنیا جای بهتری می بود اگر افراد بیشتری مانند جیمی فکر می کردند.

 

۱۴. جین فوندا

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

جین فوندا یک معجزه است! اینکه وی چطور معجزه ای است کاملاً بی اهمیت است، ولی اینکه جین در نزدیک به ۸۰ سالگی قوانین منطقی را نقض کرده، باعث می شود که خانم های زیادی نسبت به سال های پیری حس متفاوتی داشته باشند. ده ها سال است که جین یکی از نمادهای ستاره هایی است که هرگز پیر نمی شوند. زمانی که نوارهای ورزشی افسانه ای او در سطح دنیا محبوب شدند، او تازه در دهه پنجاه عمرش بود و مردم آن زمان به این فکر می کردند که چطور کسی می تواند در پنجاه سالگی اینقدر روی فرم باشد. این روزها ممکن است که خانم فوندا چندان هم در انظار عمومی حضور نداشته باشد، ولی هنوز هم به نظر می رسد که او با شیطان قرارداد بسته باشد یا شاید هم یک دلیل ساده تر پشت جوانی این خانم نهفته باشد و او سبک زندگی سالمی برای خودش داشته باشد.

 

۱۵. آیمان

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

 

شاید فکر می کردید که تنها مدلی که در سن بالا خوب مانده کریستی برینکلی باشد، ولی اگر از او نام می بردیم در حق سلبریتی های دیگر این لیست اجحاف می شد. بعد به این موضوع فکر کردیم که بهتر است سن مدل های دیگر را هم چک کنیم و به آیمان رسیدیم. آیمان محمد عبدالمجید، مدل، بازیگر و کارآفرین سومالیایی تبار است که در حوزه لوازم آرایشی قومی پیشگام است و بخاطر کارهای انسان دوستانه فراوانش معروف است. بگذریم از اینکه وی همسر، دیوید بویی مرحوم، موسیقیدان، خواننده و نقاش مشهور انگلیسی نیز هست. و همه اینها جدای از این واقعیت هستند که وی یکی از زیباترین مدل هایی است که تابحال قدم روی کره خاکی گذاشته اند. برمی گردیم به سن آیمان: باورتان می شود این خانم ۶۰ سالش باشد؟ ابتدا فکر کردیم که اشتباهی شده، زیرا به هیچ طریقی آیمان ۶۰ ساله به نظر نمی رسد. بعد از یک سری حساب و کتاب و جستجو در اینترنت، به این نتیجه رسیدیم که آیمان امسال ۶۰ ساله شد. ولی هنوز هم باور نکرده ایم!

 

سلبریتی های هالیوودی که پیر نمی شوند!

مطالب داغ هفته اخیر