عکس های لو رفته همسر محسن فروزان در اینستاگرام

عکس های لو رفته همسر محسن فروزان در اینستاگرام

عکس های لو رفته ملکه، همسر محسن فروزان در اینستاگرام را در زیر مشاهده می کنید. محسن فروزان دروازه بان سابق تیم استقلال می باشد.

 

عکس بی حجاب ملکه همسر محسن فروزان دروازه بان و بازیکن فوتبال توسط خودش در اینستاگرام در شب خواستگاری از همسرش منتشر شده است و این در حالی که خواسته یا ناخواسته برخی از چهره‌ های ورزشی و هنری به الگویی برای جوانان کشور تبدیل می‌ شوند، معلوم نیست چرا برخی از آنان حرمت حریم خصوصی و بایسته‌ های ارزشی جامعه را نادیده می‌ گیرند.

عکس های لو رفته همسر محسن فروزان در اینستاگرام

امروز عکسی در صفحه اینستاگرام یکی از دروازه بانان مطرح فوتبال کشور منتشر شد که حکایت از برگزاری جلسه خواستگاری وی داشت. در این عکس در حالی فوتبالیست مذکور خبر خواستگاری و پذیرش خود از ناحیه خانواده و عروس خانم را رسانه‌ ای کرده که ایشان بدون روسری است.

عکس های لو رفته همسر محسن فروزان در اینستاگرام

صرف نظر از بروز این مساله در ماه مبارک و پاس نداشتن حرمت این ماه در انتشار چنین عکسی معلوم نیست این دروازه‌ بان با چه هدف و البته توجیهی به این مساله دور از عرف شرع و اخلاق مبادرت کرده است در عین حال ماجرا آنگاه دردناک‌ تر می‌ شود که جمعی از هوادارادن وی نیز با هدف مشارکت در این شادی به ایشان تبریک گفته‌ اند. به نظر می‌ رسد افرادی از این دست از آن جهت که مقبول مردم هستند در قضایایی این چنین مهم قدری در جوانب اقدامات خود بیشتر تامل کنند.

 

مرتبط :

عکسهای خصوصی لو رفته سوشا مکانی در تلگرام

توهین ساناز خانم نامزد سوشا مکانی به مردم (عکس)

بازهم عکس لو رفته جدید از سوشا مکانی توسط هکر

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

مطالب داغ هفته اخیر