عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

 

امام خمینی ره چند نوه دختری دارد که یکی از آنها زهرا اشراقی می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر زهرا اشراقی نوه دختری امام راحل  را در اسیت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

زهرا اشراقی فعال سیاسی و اصلاح طلب می باشد همسر زهرا اشراقی محمد رضا خاتمی است ایشان تابع سیاست های امام خمینی هستند و دوست دارند زنان نیز در جامعه فعالیت های سیاسی داشته باشند ایشان کمپین انتخاباتی در ایران تاسیس کرده اند و در این کمپین فعالیت های زیادی دارند زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی است که نوه دختری امام میباشد ، این روزها در حال تشکیل کمپین انتخاباتی با محوریت حمایت از زنان و دختران در عرصه کار می باشد.

 

زهرا اشراقی، نوه امام خمینی: قصد داریم در این کمپین شور و شوق انتخاباتی به وجود بیاوریم و آفریننده موجی در فضای کشور باشیم. ما در این کمپین قصدمان احقاق حقوق زنان و دختران است که امیدوارم آقای روحانی در دور دوم بعد از آنکه رای آوردند مطالبات زنان و دختران را پیگیری کند.عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

زهرا اشراقی در کمپین آوای اردیبهشت در جایگاه مسئول کمیته دختران و زنان کمپین آوای اردیبهشت پیگیر مطالبات دختران و زنان است که بنا به گفته او در دولت دوازدهم به دلیل آشفتگی‌های سیاست داخلی و خارجی به جا مانده از دولت قبل و پیگیری رئیس‌جمهور برای حل آنها، مسائل زنان کمتر دیده شده است که البته امید می‌رود در دولت دوم روحانی مطالبات بر زمین مانده زنان و دختران محقق شود.

 

هدف کمپین آوای اردیبهشت؛ احقاق حقوق زنان
زهرا اشراقی درباره کمپین آوای اردیبهشت با بیان اینکه این کمپین با همکاری ستاد زنان ستاد انتخاباتی حسن روحانی تشکیل شده است، اظهار داشت:‌ خانم اشرف بروجردی برای همکاری با ستاد زنان دعوت کردند؛ بعد از بررسی‌ها تصمیم گرفته شد تا کمپینی با نام آوای اردیبهشت راه‌اندازی شود که در آن مطالبات زنان و دختران جوان مغفول مانده به گوش مسئولان برسد.

 

مسئول کمیته دختران جوان و زنان کمپین آوای اردیبهشت عنوان کرد‌: در چهار سالی که از عمر دولت گذشت به خاطر مسائل و آشفتگی‌هایی که در کشور از نظر داخلی و خارجی داشتیم، خصوصا سیاست خارجی، مطالبات زنان دیده نشد. بعد از انتخابات امیدوارم فضایی باز شود که این حق و حقوق به طور شایسته به زنان بازگردانده شود.

 

عکس زهرا اشراقی و همسرش محمدرضا خاتمی

عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

موافق سهمیه‌بندی در لیست‌شورای‌شهر نیستم

اشراقی درباره سهمیه ۳۰ درصدی زنان و جوانان در لیست شورای شهر با بیان اینکه شخصا هیچ‌گاه موافق سهمیه‌بندی نیستم، اظهار داشت: اینکه ما سهمیه‌بندی را انجام می‌دهیم خودش راه تبعیض را باز می‌کند. صرف زن بودن یا مرد بودن نمی‌توان گفت کسی متخصص است یا نیست.

براساس شایستگی افراد باید آنها را انتخاب کنیم.

 

مسئول کمیته دختران جوان و زنان کمپین آوای اردیبهشت به بحث رجل سیاسی و حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و عنوان کرد: زنان ثابت کرده‌اند هرگاه سمت یا مقامی به آنها سپرده شده به خوبی از پس آن برآمده‌اند، مثلا در همین بحث رجل سیاسی امیدوارم که این بحث حل شود تا ما بتوانیم شاهد حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

 

اشراقی به بحث حضور زنان در دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در ادارات و شرکت‌های خصوصی می‌بینیم که زنان موفق حضور دارند اما در قسمت‌های دولتی به خاطر دلایلی که ذکر شد این امر برای زنان دشوار است که خود باعث می‌شود بانوان نسبت به اینکه عرصه برایشان باز نیست تا بتوانند کار کنند، نا امید شوند.

 

او در خاتمه تاکید کرد: مهم این است که بی مردان چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاح‌طلب متاسفانه باور ندارند که زنان می‌توانند امور را به خوبی انجام دهند که همین امر باعث ناامیدی بانوان کشورمان می‌شود. باید این نگاه برداشته شود.عکس های زهرا اشراقی نوه دختری امام خمینی

جدیدترین مطالب سایت