نصب مجسمه لخت دونالد ترامپ در امریکا (عکس)

نصب مجسمه لخت دونالد ترامپ در امریکا (عکس)

نصب مجسمه لخت دونالد ترامپ در امریکا (عکس)

 

دونالد ترامپ با مجسمه های عریان خود مورد تمسخر قرار گرفت! به گزارش فراناز:  مجسمه عریان دونالد ترامپ در آمریکا نصب شد. جمهوری خواه یا دموکرات؟هیلاری یا دونالد؟مردم امریکا در سر دوراهی کلینتون و ترامپ…دوره ی 8 ساله ی ریاست جمهوری اوباما در آخرین روزهای خود به سر میبرد و مردم امریکا توسط نمایندگان منتخب خود رییس جمهور آینده ی امریکا را به مدت چهار سال انتخاب خواهند کرد.

 

انتخاب ریاست جمهوری در امریکا مثل بسیاری از کشورها دستخوش خبرهای داغ، تعجب انگیز و بعضا خنده دار میباشد.یکی از اتفاقات جالب و خنده دار این روزهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا، نصب مجسمه ی کاملا برهنه ی ترامپ در یکی از میادین شهر بوده که البته خیلی زود توسط نیروهای امنیتی امریکا این مجسمه جمع آوری شده است.برای مشاهده تصاویری از این مجسمه لخت به ادامه مطالب توجه کنید.

 

نصب مجسمه لخت دونالد ترامپ در امریکا (عکس)

 

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از یورونیوز نوشته است که هدف از نصب مجسمه‌های نارنجی رنگ ترامپ با شکم‌هایی برآمده و انگشتانی کوتاه ظاهراً تحقیر وی بوده است.یکی از مسئولان شهر نیویورک گفته است مجسمه ترامپ به دلیل این که بدون اجازه نصب شده بوده، جمع‌آوری شده است.

 

در واکنش به این مجسمه‌ها، یک شهروند آمریکایی گفت: «کاری عالی است تا پوزه ترامپ مغرور کمی به خاک مالیده شود، ترامپی که فکر می‌کند شاهکار خلقت بر روی زمین است. این مجسمه، تصویر دقیق از چهره واقعی اوست».

 

 

نصب مجسمه لخت دونالد ترامپ در امریکا (عکس)

 

دیگری گفت: «بی‌تناسب و بی‌قواره است، حتی بدتر از ترامپ واقعی در عکس‌ها اما کاملاً مطابق با شخصیت اوست.»

 

جمعی از فعالان هنری موسوم به «ایندکلاین» می‌گویند نصب مجسمه‌های ترامپ در سان‌فرانسیسکو، لس‌آنجلس، سیاتل و کلیولند کار آنها بوده است.

 

در یکی از محل‌هایی که مجسمه ترامپ قرار داده شده بود یادداشتی نیز به چشم می‌خورد به این مضمون:‌ «به هیچ سیاستمداری اعتماد نکن.»

جمع آوری مجسمه عریان دونالد ترامپ

جدیدترین مطالب سایت