همبرگری با گوشت بدن و واژن زن مرده + عکس

همبرگری با گوشت بدن و واژن زن مرده + عکس

همبرگری با گوشت بدن و واژن زن مرده + عکس

گوشت وسط واژن زن توسط یک مرد جوان پخت و برای مشتریان رستوران به فروش می رسد طبخ همبرگر با گوشت واژن زن مرده برای مشتریان یک رستوران اقدام جنجالی است که در رستوران یک مرد آمریکایی انجام می شود بسیاری از مشتریان از برگر گوشت وسط واژن زن استقبال کرده اند و از فروش این غذا پول بسیار زیادی نصیب این مرد می شود.

 

گوشت اضافه وسط واژن

طبخ و سرو همبرگر با گوشت واژن زن مرده بسیار چندش آور است اما برخی از مردم کشورهای غربی به دلیل اینکه دین ندارند و همچنین کشور بی قانون نیز دارند علاقه به خوردن غذاهای چندش آور زیادی مثل برگر گوشت واژن دارند.

 

همبرگری با گوشت واژن زن مرده

 

یک مرد آمریکایی پس از تصادف وحشتناک همسرش با موتور سیکلت تصمیم گرفت به جای دفن کردن همسرش گوشت بدن این زن را برای مشتریان رستوران خود سرو کند این مرد آمریکایی بعد از تصادف همسرش ، مطلع شد که دیگر نمی تواند همسرش را در کنار خود داشته باشد و از آنجاییکه یکی از قوانین ایالات متحده آمریکا اجازه می دهد افرادی که گاها در طی تصادف یا برخی دیگر از اتفاقات عزیزان خود را از دست می دهند را به همراه خود نگه داشته و در زمان خاکسپاری با خودشان دفن نمایند. وی پس از امضای برخی مدارک لازم ،توانست جنازه همسرش را با خودش به رستوران ببرد و در یخچال رستوران گذاشت.

 

عکس گوشت وسط واژن زن

گوشت واژن زن به گفته برخی از مشتریان این رستوران بسیار خوشمزه است و این مرد تصمیم دارد به قبرستان محل سکونت خود برود و برای خرید گوشت واژن زنان مرده به بستگان شان پول هنگفتی بدهد او گفته از گوشت وسط واژن تاکنون درآمد خوبی کسب کرده است و قصد دارد بازهم برای تهیه همبرگر از گوشت واژن زن مرده استفاده کند و همچنین برای طبخ غذاهای مختلف نیاز به گوشت وسط واژن زنان دارد.

مطالب داغ هفته اخیر